Zwiększenie prześwitu w mx-5
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Czy ktoś w Polsce w ogóle przerabiał pomysł podniesienia mxa? Czy wszyscy robią elorap gleby, drifty itp. mody?
http://www.trackdayfilms.com/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=2723&st=0&sk=t&sd=a
Właściwie nie bardzo wiedziałem gdzie swój post wkleić także jak jakiś mod widzi go gdzie indziej to na miękko przenosić.
http://www.trackdayfilms.com/phpBB3/viewtopic.php?f=5&t=2723&st=0&sk=t&sd=a
Właściwie nie bardzo wiedziałem gdzie swój post wkleić także jak jakiś mod widzi go gdzie indziej to na miękko przenosić.
Podnoszenie zawiasu to raczej niszowy kierunek, choc ciekawy nie powiem. Z tego co pamietam kiedys czytalem o tej niebieskiej, jest zrobiona do rajdow, chlopaki chyba z Australi sa, ogolnie gosc pisal ze duze koszta z przerabianiem do rajdow i ciezko z gratami. Jednak miaty to raczej na tor robia, a nie na wyrypy.
matpilch pisze:przeniosę do technicznego, a nóż się coś urodzi z tego
Hahaha, może lepiej do mocy i obłędu
Pamiętacie żółtego emiksa z silnikiem od Golfa ? Właściciel coś napomykał, że kolejnym krokiem będzie przeróbka do off-roadu. Tylko znikł jakoś z horyzontu niestety
ubek pisze:mozna załozyć kompletne kolumny ze standardowymi sprezynami z NB do NA i juz masz przynajmniej wersje Allroad, Crosscountry
Ojtam ojtam. Podnosi jedynie o 10 mm w stosunku do serii, na offroad to jeszcze za mało
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
majkel pisze:Ojtam ojtam. Podnosi jedynie o 10 mm w stosunku do serii, na offroad to jeszcze za mało
Ale to już jakiś początek. Do tego kólka 15" i parówkowe opony i powinno być kapkę wyże j
Krzywy pisze:Czy ktoś w Polsce w ogóle przerabiał pomysł podniesienia mxa?
Ja mam stockową nc, to prawie jak podniesiona...
Lekko offtop: bardzo chciałbym sobie sprawić lightpoda, albo lightbara z jakimiś dalekosiężnymi halogenami. Znacie kogoś kto by się podjął w okolicach Warszawy?
Ref:
gzy
majkel pisze:matpilch pisze:Pamiętacie żółtego emiksa z silnikiem od Golfa ? Właściciel coś napomykał, że kolejnym krokiem będzie przeróbka do off-roadu. Tylko znikł jakoś z horyzontu niestety
Po zalozeniu oryginalnych sprezyn, przod jest troche za wysoko(lekki silnik).
Pomiedzy zwoje tylnych sprezyn, wlozylem tymczasowo przekladki gumowe.
Teraz lesne drozki nie sa dla mazdy problemem.
W tym roku zwiedzalismy MXem zachodnia czesc Italii, wiele kilometrow fajnej jazdy.
Slawek i Asia
P.S. kupilem drugiego mx5 na "zapas"
- Załączniki
-
- mazda mx-5.jpg (47.3 KiB) Przejrzano 540 razy
-
- Posty: 1048
- Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin
Podpowiadam inna drogę do podniesienia mazdy - sposób może nie na największego, ale na pewno na najwyższego kozaka wśród miat
Wtedy nie tylko "lesne drozki nie sa dla mazdy problemem", ale i trasa toruńska w Warszawie
Wtedy nie tylko "lesne drozki nie sa dla mazdy problemem", ale i trasa toruńska w Warszawie
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
A tak abstrahując od sensu i kosztów. Podniesienie o 7,5cm w normalny sposób (dedykowana zawiecha a nie b6 z odwrotnie założonymi mocowaniami) jakoś cholernie negatywnie się odbije na pracy koła?
Czy dobre amory z poprawną twardością sprężyn (dobre ugięcie wstępne) i charakterystyką tłumienia powinny zrobić robotę?
Czy dobre amory z poprawną twardością sprężyn (dobre ugięcie wstępne) i charakterystyką tłumienia powinny zrobić robotę?