Mx-5 ND - 3-4 września 2014 !!!
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 1048
- Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin
Polecam artykuł
http://autokult.pl/2011/06/09/nowa-mazda-mx-5-tylko-800-kg
Po NC, tym bardziej czekam na nowy model
Do tego silnik 1.4 z turbo - już widzę podnoszenie ciśnienia/wymianę turbiny następnego dnia po skończeniu się gwarancji...
http://autokult.pl/2011/06/09/nowa-mazda-mx-5-tylko-800-kg
Po NC, tym bardziej czekam na nowy model
Do tego silnik 1.4 z turbo - już widzę podnoszenie ciśnienia/wymianę turbiny następnego dnia po skończeniu się gwarancji...
Ostatnio zmieniony 03 lip 2014, 22:14 przez Tycjan, łącznie zmieniany 2 razy.
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
W 800 kg nie wierzę...
A 1.4T - IMHO roadstery powinny mieć silnik N/A to raz a dwa znając silnik z MPS to nie będzie z podnoszeniem mocy wcale tak różowo.
Niemniej auto z pewnością sprzeda się świetnie gdyż niestety Mazda praktycznie nie ma konkurencji w tym segmencie. Fiat olał, MG zbankrutowało i produkują tylko na rynek chiński, ZZW30 wycofane i następcy nie będzie, Honda postanowiła produkować econoboxy a BMW jak wypuści Z2 to będzie wyraźnie droższe. Kia coś tam miała podłubać ale cisza zapadła.
Szkoda, że ten segment tak smutno się prezentuje i duży plus dla Mazdy za ciągłe podtrzymywanie przy życiu idei małego i przystępnego roadstera.
A 1.4T - IMHO roadstery powinny mieć silnik N/A to raz a dwa znając silnik z MPS to nie będzie z podnoszeniem mocy wcale tak różowo.
Niemniej auto z pewnością sprzeda się świetnie gdyż niestety Mazda praktycznie nie ma konkurencji w tym segmencie. Fiat olał, MG zbankrutowało i produkują tylko na rynek chiński, ZZW30 wycofane i następcy nie będzie, Honda postanowiła produkować econoboxy a BMW jak wypuści Z2 to będzie wyraźnie droższe. Kia coś tam miała podłubać ale cisza zapadła.
Szkoda, że ten segment tak smutno się prezentuje i duży plus dla Mazdy za ciągłe podtrzymywanie przy życiu idei małego i przystępnego roadstera.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
O tej myślisz?
Fajne auto, ale bardziej GT bez dachu niż roadster
Fajne auto, ale bardziej GT bez dachu niż roadster
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Ale to coś, zaraz po Worthsee, zostanie zakopane głęboko w jakimś magazynie, mówmy o czymś co można kupić.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Jak w niedziele na "Uśmiechu Mazdy" stwierdziła Magda z MMP znana nam z XX-lecia:
"ND jest dopiero w pierwszej fazie projektu. Wszystkie informacje prasowe są wyssane z palca"
"ND jest dopiero w pierwszej fazie projektu. Wszystkie informacje prasowe są wyssane z palca"
.
Mazda od jakiegoś czasu wieści swą nową drogę designer'ską co ma łączyć moc z lekkością. Nadal będą dłubać przy wanklach ale do MX-5 raczej to nie włożą bo nie tedy droga ale wagę już obniżyć mogą, ja w to wierzę. Ciekawy jestem jak będzie wyglądała, Shinari ma ładne linie, więc może w to pójdą
-
- Posty: 1059
- Rejestracja: 03 mar 2011, 16:23
- Lokalizacja: Sulęcin
shinari miodzio:] oby była jak najbardziej podobna do konceptu;]
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Marian pisze:Nadal będą dłubać przy wanklach
Ja słyszałem, że już im starczy tych średnio udanych eksperymentów i RX-9 ma być hybrydą z silnikiem wspomagającym niekoniecznie pomysłu Wankla.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
hella_flush pisze:Ja słyszałem, że już im starczy tych średnio udanych eksperymentów i RX-9 ma być hybrydą z silnikiem wspomagającym niekoniecznie pomysłu Wankla.
oby,
RX bez wankla - auto idealnie
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
MiC pisze:masz racje, co by to było za auto gdyby nie trzeba było silnika swapować to już niebyłby ten sam RX
+1 Hahaha, złośliwie można powiedzieć, że Rx-7 to najfajniejsza buda w jakiej "wychodziła" rodzina LS, te silniki tam pasują jak rękawiczki i zmieniają Rexa w auto kompletne.
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
hella_flush pisze:Ja słyszałem, że już im starczy tych średnio udanych eksperymentów i RX-9 ma być hybrydą z silnikiem wspomagającym niekoniecznie pomysłu Wankla.
RX-9 nawet nie jest w fazie projektu, więc to następne dziennikarskie plotki
Dla mnie RX nie może nie mieć wankla
.
hella_flush pisze:Rx-7 to najfajniejsza buda w jakiej "wychodziła" rodzina LS
+2
moje wymarzone auto, siódemka z LS-em
Wiekszosc motoryzacyjnych portali rozpisuje sie o tym ze Miatka ma byc faktycznie lzejsza i niestety mniejsza....
http://www.insideline.com/mazda/mx-5-miata/mazda-miata-dieting-for-the-future.html
http://www.insideline.com/mazda/mx-5-miata/mazda-miata-dieting-for-the-future.html
Jest - NCFL2 2.0 White Pearl
Była Mazda NBFL Memories Turbo 220 hp
Mazda 626 2.5
Mazda 323 1.5 GT 81
Życie jest za krótkie żeby jeździć nudnymi samochodami
Była Mazda NBFL Memories Turbo 220 hp
Mazda 626 2.5
Mazda 323 1.5 GT 81
Życie jest za krótkie żeby jeździć nudnymi samochodami
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Sek myślisz pewnie o tym:
PS Polecam: http://www.mx5italia.com/content.php?75-Le-versioni-della-Mx-5/view/5
PS Polecam: http://www.mx5italia.com/content.php?75-Le-versioni-della-Mx-5/view/5
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Co do wagi, to na jakimś zagranicznym portalu ktoś słusznie zauważył że być może mazda podała wagę do obcięcia w funtach.
Jeśli tak, to w przeliczeniu wychodzi ze ND miała by mieć mniej więcej taką wagę jak NA, a nie zbliżać się do Lotusa Elise. W takim przypadku było by to realne i zgodne z wcześniejszymi doniesieniami mówiącymi że nowa miata ma mieć wagę zbliżoną do NA.
Jeśli tak, to w przeliczeniu wychodzi ze ND miała by mieć mniej więcej taką wagę jak NA, a nie zbliżać się do Lotusa Elise. W takim przypadku było by to realne i zgodne z wcześniejszymi doniesieniami mówiącymi że nowa miata ma mieć wagę zbliżoną do NA.
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Sek pisze:takie TT-tkowe wariacje
To jest 40x piękniejsze od TTki - podoba mi się styl Scirocco!
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
dmk pisze:To jest 40x piękniejsze od TTki
zgadza się
dmk pisze:podoba mi się styl Scirocco!
jak na vw to stylizacja b.dobra, ale patrząc na kierunek rozwoju stylistyki grupy vw może być jeszcze różnie .
dla nas ważniejsze jest co zrobi mazda. w tej chwili w tej klasie aut , przy tej cenie nie ma konkurentów i to się liczy. oby mazda została przy dotychczasowej filozofii mx5 i nie poszła w bajery wyposażenia itp.
pozdr
-
- Donator
- Posty: 4239
- Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
- Model: Inny
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Sek pisze:oby mazda została przy dotychczasowej filozofii mx5 i nie poszła w bajery wyposażenia itp.
mysle, ze nie ma sie czego obawiac, wielokrotnie ostatnio przedstawiciele mazdy podkreslali, ze redukcja wagi to ich pomysl na nowe czasy.
miata lov!
trochę kontynuując OT, na WP pojawił się krótki tekst nt. powrotu do Wankla - informacja pochodzi z tej strony:
[url]http://www.insideline.com/mazda/mazda-envisions-rotary-sports-car-of-the-future-with-audi.html[/url]
najciekawiej brzmi ten zapłon mieszanki realizowany laserem
[url]http://www.insideline.com/mazda/mazda-envisions-rotary-sports-car-of-the-future-with-audi.html[/url]
najciekawiej brzmi ten zapłon mieszanki realizowany laserem
-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
http://www.autokrata.pl/artykul/lzejsza-mazda-mx-5-z-silnikiem-turbodoladowanym-11428/0/2#photo-gallery-box