Czesc
powoli skladam swojego ND i mysle co z zawiasem bo seria to koza straszna
Auto bedzie typowo funcarem na trackday'e, Miatachallenge czy moze KJS jak wrescie znowu rusza (klatka w planach)
to tez nie ma byc zawieszenie typowo torowe (sztywny beton) a raczej takie co troche wybierze nierównosci
jakies sugestie?
Bilstein B14
ktos ma? jak to sie zachowuje?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Miałem w swoim ND Bilsteina B16 i sobie chwaliłem. Nie było to zawieszenie totalnie hardkorowe i świetnie nadawało się również na drogę. Pamiętaj że najsłabszym ogniwem w ND jest przedni stabilizator. Po wymianie na sztywniejszy auto zmienia się diametralnie!Autoholik pisze: ↑23 cze 2021, 12:58Czesc
powoli skladam swojego ND i mysle co z zawiasem bo seria to koza straszna
Auto bedzie typowo funcarem na trackday'e, Miatachallenge czy moze KJS jak wrescie znowu rusza (klatka w planach)
to tez nie ma byc zawieszenie typowo torowe (sztywny beton) a raczej takie co troche wybierze nierównosci
jakies sugestie?
Staby kpl zamowione. Brembo heble leza. Do szczescia rozpórka i zawias by wisienka pazurki pokazala
Przedni do wymiany obowiązkowo, ale tylny lepiej pozostawić seryjny, szczególnie przy gwincie i jeździe torowej. Oczywiście sprawdzone empirycznie. Auto robi się zbyt nerwowe i tył potrafi odkleić niespodziewanie.Staby kpl zamowione.
+1, stab raczej tylko przód, też taki wariant stosuję
ND2 na tor i nie tylko http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread