Skyactive-G z Mazda 3
Nowy 2.5 L Turbo 250km 434 Nm silnik na 2021
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2094
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
2.5T od jakiegoś czasu dostępny jest w 6 usdm.
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
Nie wiem czy nie pomyliłem nowin, ale gdzieś w jakiejś zachodniej prasówce padło pyt. o dostępność tej 3 w Europie (z Mexyku to bodajrze wyszło)- no i odp. była przecząca co do przyszłej dostępności w EU takiego configa. Jako wieloletni posiadać 3 pokolei w każdej generacji nie wiem że z otwartymi rękami przyjąłbym taką nową HH wersje, zamiast elektryka
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2138
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Niestety ten silnik nie trafi do UE nigdy, gdyz mazdy sa... za lekkie. Np gdyby 6 wazyla ponad 2 tony, to juz by ten silnik w niej byl. To jest tak glupie, durne i szkodliwe, co zrobili eurokraci, ze nie mam slow. Moj szef chcial zmienic 6 2.5 na 6 2.5 turbo i bardzo czekal na ten silnik, ale brak tego silnika zmusil go do wybierania pomiedzy stingerem gt a supra. A temat rozwiazal koronakryzys, bo czasy nieciekawe w naszej branzy, wiec zostal z 6 kolejny rekordowy dla niego rok z jednym samochodem i raczej nie narzeka.
Natomiast sam silnik jest naprawde niesportowy - ma duza moc i charakterystyke niemal jak diesel, umiera przy okolicach 5000 rpm, ja juz bym wolal elektryka. Ale 300 KM na hamowniach po samym sofcie ma ten silnik regularnie, wiec w takiej cx9 musi fajnie dzialac.
Natomiast sam silnik jest naprawde niesportowy - ma duza moc i charakterystyke niemal jak diesel, umiera przy okolicach 5000 rpm, ja juz bym wolal elektryka. Ale 300 KM na hamowniach po samym sofcie ma ten silnik regularnie, wiec w takiej cx9 musi fajnie dzialac.