Odłączenie aku, a obroty jałowe
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Czy w ND tak samo jak w NC po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu jest problem z obrotami jałowymi? (Pomijając DSC, trakcję, które ustępują po obrocie kierownicą i ponownym odpaleniu)?
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- AaaA
- Donator
- Posty: 616
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Przy odpieciu akumulatora na pare minut nie bylo koniecznosci adaptacji obrotow jalowych, nie wiem czy bylem na tyle szybki czy ustawienia sa zachowywane.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru