Odłączenie aku, a obroty jałowe

Technicznie o generacji ND / NDFL /RF

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

18 kwie 2020, 0:35

Czy w ND tak samo jak w NC po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu jest problem z obrotami jałowymi? (Pomijając DSC, trakcję, które ustępują po obrocie kierownicą i ponownym odpaleniu)?
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 616
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

04 maja 2020, 7:56

Przy odpieciu akumulatora na pare minut nie bylo koniecznosci adaptacji obrotow jalowych, nie wiem czy bylem na tyle szybki czy ustawienia sa zachowywane.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
ODPOWIEDZ