[ND1] adapter skrzyni do NC of BBR
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Cena taka, że kilka skrzyń do ND można za to kupić.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2139
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Skoro MMRSowi torowa ND1 z kompresorem i skrzynią biegów bodajże V3 się nie rozpadła, to konwersję na skrzynię biegów NC uważam za drogą fanaberię - ilość przeróbek i komponentów przeraża.
Z tego co się orientuje to zalecają wymianę skrzyni przy turbo stage 2 na około 330 kuni a MMRS miał/ma około 250 z tego co pamiętam
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
Kiedy przyjdzie wymienić 2-3 razy skrzynie (bo się rozsypie), to się okaże, że mod na skrzynie NC wcale nie jest taki drogi ....
PS: W USA kolejnemu (tym razem po gwarancji) padła. Ciekawy będzie rok 2020-21, gdzie więcej wczesnych modeli ND będzie miało jakiś sensowny przebieg i będzie na granicy/poza granicami gwarancji.
PS: W USA kolejnemu (tym razem po gwarancji) padła. Ciekawy będzie rok 2020-21, gdzie więcej wczesnych modeli ND będzie miało jakiś sensowny przebieg i będzie na granicy/poza granicami gwarancji.
Pozdrawiam
Krzysztof
Krzysztof
- Arturo_tiburon
- Posty: 1067
- Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
- Model: ND
- Wersja: Daga spec
- Lokalizacja: waw
Podoba mi się to podejście w sumie
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
- MMRS
- Donator
- Posty: 1770
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Pamiętać również należy o jednej sprawie - BBR postawił na turbo - nie mają w ofercie kompresora. Wg mnie sama liniowa charakterystyka doładowania z SC o wiele bardziej dba o podzespoły skrzyni biegów. Druga sprawa to samo chłodzenie - następna modyfikacja, którą zamierzam adoptować w mojej ND to chłodnica oleju skrzyni biegów. Wg mnie mocno to wydłuży jej żywotność. Zamiast pchać się w drogie modyfikacje związane z adoptowaniem skrzyni biegów od NCka lepiej zacząć od czegoś mniej kosztownego. Po trzecie - odkąd padło mi super zajebiste wzmocnione sprzęgło ACT śmigam na seryjnym zestawie Mazdy. Jakoś nie czuję aby śmierdziało, tudzież się ślizgało. Jak ktoś nie będzie mocno cisnął od dołu to nie jest powiedziane że przy podkręceniu mocy ta skrzynia padnie.
no z tego co widziałem w paru testach to te turbo z BBR też jest liniowe podobno nawet nie wiadomo że jest..
gdzieś jest filmik z SPS Motorsport jak tam byli i jeździli tylko że niestety po niemiecku
Czy jest jakieś ND z turbo BBR w PL ?
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016