Sprężyny 2.0 ND
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Dzięki za wszystkie rady. Ogarnięte ustawienia z FM.
-
- Donator
- Posty: 2177
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Nie, to była Silesia, ale Hungaro wtedy miałem jakieś drogowe geo i jeszcze Dziubasa na prawym i zmiotło mnie tam konkretnie. Ech, stare dobre czasy
Edit,to był Ignacy ale tez trochę ważył
Pozdrawiam, Danillo
Również mam ustawienia bliskie do FM + bil + prokit. Po zmianie geo na FM różnica u mnie jest taka, że na autostradzie jest minimalnie mniej stabilnie, natomiast zakręty bajka - ja się mocno zdziwiłem jak to jedzie, i kto by ze mną nie jechał jest w szoku na pierwszym wirażu przejechanym bardziej na sportowo
Też tak zrobiłem - wymieniłem tylko sprężyny na Eibach i dodałem dystanse.bjorm pisze: ↑07 lut 2023, 11:45Tak, pasuje plugnplay. jak juz wycigasz zawieszenie by zmienic sprezyny to i warto tez bile wrzucic. O ile tego potrzebuejsz, bo ja zbytnio nie czuje roznicy miedzy czarne + eibach sprezyny a bile i OEM sprezyny. Nie wiem czy tym z obnizeniem i z OEM amorami nie jezdzi mi sie nawet lepiej.
Jest sztywniej, ale na razie dużo nie pojeździłem (wyminę zrobiłem tydzień temu .
-
- Donator
- Posty: 2177
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Jeśli porównujesz tylko nowy zestaw to za te same pieniądze bierz zdecydowanie Teina.
Każda opcja regulacji w tej samej cenie jest tego warta. W NA miałem Tein Mono Sporta i to był super zawias!
Każda opcja regulacji w tej samej cenie jest tego warta. W NA miałem Tein Mono Sporta i to był super zawias!
Pozdrawiam, Danillo
- irekJ
- Donator
- Posty: 2641
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
@konopa Co prawda nie można tego porównywać 1:1 ale w NC miałem FlexZ a w ND Mono Sporta. Nie wiem co i za jakie pieniądze leży na stole, ale FlexZ był dla mnie trochę nijaki. Ma bardzo miękkie sprężyny i na daily jest bardzo ok. Na pewno lepiej poziomuje auto przy szybkiej jeździe niż bilki, ale nie jest to przepaść. Na tor/track day raczej się nie nadaje kompletnie. Na daily ma za to wadę każdego gwintu, czyli potrafi dobrze podrzucić kierownikiem przy szybkiej jeździe i większych nierównociach.
To tyle tytułem wstępu i przechodzę do meritum. MonoSport robi magię z ND. Jest sztywno, ale ja nie mam problemu przesiedzieć 7x10h w samochodzie i nadal mogę ruszać każdą częścią ciała. Natomiast auto jest tak sklejone do podłoża, że ciężko to opisać. Łykanie winkli to czysta przyjemność. Dodam, że auto mam uniesione względnie wysoko co pozwala niemal bezstresowo używać Miaty prawie wszędzie a właściwości jezdne są 10/10. Dążę do tego, że zdecydowanie wolałbym dołożyć do MonoSporta lub został przy tanie i dobre, czyli oem bilki + Eibach. Ewentualnie poza konkursem odezwał się do Koniora
To tyle tytułem wstępu i przechodzę do meritum. MonoSport robi magię z ND. Jest sztywno, ale ja nie mam problemu przesiedzieć 7x10h w samochodzie i nadal mogę ruszać każdą częścią ciała. Natomiast auto jest tak sklejone do podłoża, że ciężko to opisać. Łykanie winkli to czysta przyjemność. Dodam, że auto mam uniesione względnie wysoko co pozwala niemal bezstresowo używać Miaty prawie wszędzie a właściwości jezdne są 10/10. Dążę do tego, że zdecydowanie wolałbym dołożyć do MonoSporta lub został przy tanie i dobre, czyli oem bilki + Eibach. Ewentualnie poza konkursem odezwał się do Koniora
Konior czyli Jukaka?
To jest to ta sama półka cenowa co MonoSport. Z pewnością zaletą Thunderlinea jest customer service i to, że produkt jest krajowy.
U mnie Thunderlane i też baaaardzo chwalę ale punkt odniesienia to zwykłe amory z Prokitem.
To jest to ta sama półka cenowa co MonoSport. Z pewnością zaletą Thunderlinea jest customer service i to, że produkt jest krajowy.
U mnie Thunderlane i też baaaardzo chwalę ale punkt odniesienia to zwykłe amory z Prokitem.