ND Wymiana Wydechu, Wasze typy...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- MMRS
- Donator
- Posty: 1819
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Wydech wydechem - zapominacie o jednym....w kontekście samego dźwięku...ogromną robotę robi bandaż termiczny. Z uwagi na temperatury między podłogami owinąłem cały wydech, aż po końcowy...to dopiero robi rasowy dźwięk
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
no ba i do tego jak dobrze wyglada:) https://www.youtube.com/watch?v=Ja6uqdaWkRc
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- KOORDYNACJA
- Posty: 145
- Rejestracja: 20 lip 2018, 12:58
- Model: ND RF
- Wersja: RF AT 2018 Recaro
- Lokalizacja: Radom
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Niestety z RCP od lipca nie mogłem się dogadać, nie mają auta testowego, żeby wykonać taki układ, sprawdzić na hamowni i wysłać na śląsk. Do tego dochodził problem dokładki, firma z którą współpracują co chwile przesuwała termin stworzenia pierwszych dokładek. Co miesiąc słyszałem gadkę, że już za dwa tygodnie będą po testach. Na koniec zaproponowali zostawienie u nich samochodu na dwa tygodnie tak, żeby mogli sobie wszystko posprawdzać i dopasować na moim samochodzie. Niestety nie mam czasu na jazdę do Gdańska. Zrezygnowałem...
Wczoraj zamówiłem Ultera z klapami
Wczoraj zamówiłem Ultera z klapami
- Liliputek
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
A sprawdzałeś MG Motorsport z Siemianowic?
Ile dałeś za tego Ultera?
Zamówiłeś cały nowy od kolektora, środkowy i końcowy? katalizator sportowy czy jakiś inny wariant?
Ile dałeś za tego Ultera?
Zamówiłeś cały nowy od kolektora, środkowy i końcowy? katalizator sportowy czy jakiś inny wariant?
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Oglądałem ich wydechy na YT, żaden nie przypadł mi do gustu.
Tylko końcowy z klapami plus dokładka - 3760zł.
Pozniej może zdecyduje się na zrobienie u nich środkowego.
"Homologacja tylko na zamkniętym zaworze klapowym" - a z czystej ciekawości - jak się go obsługuje - zamyka/otwiera? gdzie montują przełącznik ?Zbychersky pisze: ↑09 paź 2019, 15:34Oglądałem ich wydechy na YT, żaden nie przypadł mi do gustu.
Tylko końcowy z klapami plus dokładka - 3760zł.
Pozniej może zdecyduje się na zrobienie u nich środkowego.
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Wydaje mi się, że sterowanie odbywa się z pilota, 17.10 mają mi wysłać paczkę, jak zamontuję to dam znać co i jakkolega zdzicha pisze: ↑09 paź 2019, 16:37"Homologacja tylko na zamkniętym zaworze klapowym" - a z czystej ciekawości - jak się go obsługuje - zamyka/otwiera? gdzie montują przełącznik ?Zbychersky pisze: ↑09 paź 2019, 15:34Oglądałem ich wydechy na YT, żaden nie przypadł mi do gustu.
Tylko końcowy z klapami plus dokładka - 3760zł.
Pozniej może zdecyduje się na zrobienie u nich środkowego.
A ja mam taki temat z wydechem:
Jestem zakochany w tym wydechu amerykańskiego Goodwin Racing: https://www.good-win-racing.com/Mazda-P ... -1733.html
Minimalizm, prostota, lekki, ciekawa charakterystyka - dopiero ożywa jak piłujecie obroty a nie cały czas - no po prostu idealny dla przystojnego, inteligentnego faceta z dużym doświadczeniem życiowym
I teraz taki problem:
GWR USA nie eksportuje - a u nich cena rewelacyjna = 369$ + darmowa dostawa w USA
Sprzedaż na EU robi im racingbeateurope z UK - https://www.racingbeateurope.com/good-w ... 2170-p.asp
Pisałem do obu - żeby się dogadać bo rozpiętość ceny poraża:
- jeśli USA wysłałby do PL wyszłoby 1800 + ewentualne cło ale to grosze
- jeśli UK wysłałby do PL wyszłoby 3200
Wszystko głównie przez Brexit i wysoki kurs funta - USD spadł na szczęście trochę
Ale nie pisze wam o swoich problemach, żebyście mi współczuli (oby wszyscy mieli tylko takie problemy) - tylko mam pytanie - polecacie jakieś firmy, które kupują w USA i przesyłają do PL ? - sporo ich - ale kogo nie pytam nikt nie korzystał.
A wy?
Jestem zakochany w tym wydechu amerykańskiego Goodwin Racing: https://www.good-win-racing.com/Mazda-P ... -1733.html
Minimalizm, prostota, lekki, ciekawa charakterystyka - dopiero ożywa jak piłujecie obroty a nie cały czas - no po prostu idealny dla przystojnego, inteligentnego faceta z dużym doświadczeniem życiowym
I teraz taki problem:
GWR USA nie eksportuje - a u nich cena rewelacyjna = 369$ + darmowa dostawa w USA
Sprzedaż na EU robi im racingbeateurope z UK - https://www.racingbeateurope.com/good-w ... 2170-p.asp
Pisałem do obu - żeby się dogadać bo rozpiętość ceny poraża:
- jeśli USA wysłałby do PL wyszłoby 1800 + ewentualne cło ale to grosze
- jeśli UK wysłałby do PL wyszłoby 3200
Wszystko głównie przez Brexit i wysoki kurs funta - USD spadł na szczęście trochę
Ale nie pisze wam o swoich problemach, żebyście mi współczuli (oby wszyscy mieli tylko takie problemy) - tylko mam pytanie - polecacie jakieś firmy, które kupują w USA i przesyłają do PL ? - sporo ich - ale kogo nie pytam nikt nie korzystał.
A wy?
Korzystałem z carrierwise.com kupując customowe szyny fotela do ND. Wszystko przebiegało zgodnie z instrukcją na stronie, bez problemów. Od momentu dostarczenia paczki do ich magazynu do otrzymania jej w PL minął mniej niż tydzień.kolega zdzicha pisze: ↑15 paź 2019, 19:04A ja mam taki temat z wydechem:
Jestem zakochany w tym wydechu amerykańskiego Goodwin Racing: https://www.good-win-racing.com/Mazda-P ... -1733.html
Minimalizm, prostota, lekki, ciekawa charakterystyka - dopiero ożywa jak piłujecie obroty a nie cały czas - no po prostu idealny dla przystojnego, inteligentnego faceta z dużym doświadczeniem życiowym
I teraz taki problem:
GWR USA nie eksportuje - a u nich cena rewelacyjna = 369$ + darmowa dostawa w USA
Sprzedaż na EU robi im racingbeateurope z UK - https://www.racingbeateurope.com/good-w ... 2170-p.asp
Pisałem do obu - żeby się dogadać bo rozpiętość ceny poraża:
- jeśli USA wysłałby do PL wyszłoby 1800 + ewentualne cło ale to grosze
- jeśli UK wysłałby do PL wyszłoby 3200
Wszystko głównie przez Brexit i wysoki kurs funta - USD spadł na szczęście trochę
Ale nie pisze wam o swoich problemach, żebyście mi współczuli (oby wszyscy mieli tylko takie problemy) - tylko mam pytanie - polecacie jakieś firmy, które kupują w USA i przesyłają do PL ? - sporo ich - ale kogo nie pytam nikt nie korzystał.
A wy?
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Jestem w trakcie montażu Ultera, niestety tłumik z klapami nie jest plug&play tak jak mnie zapewnianio przez telefon przed zakupem. Trzeba niestety użyć kątówki. Dopiero po moim telefonie dodali na swojej stronie, że wymagane jest odcięcie 25cm rury przed tłumikiem.
Dodatkowo do dokładki należy dokupić klej do szyb. Na dokładce nie ma żadnej taśmy klejącej.
Sterowanie jest z pilota.
Tutaj można zobaczyć jak przebiega montaż.
https://ulter.com.pl/data/news/attachme ... 5%20ND.pdf
https://ulter.com.pl/data/news/attachme ... L%20EN.pdf
Jutro zakładam tłumik. Według instrukcji zawór powinien być podłączony do gniazda zapalniczki z przodu. Ja wpiąłem się pod oświetlenie bagażnika, oczywiście z dodatkowym bezpiecznikiem.
Dodatkowo do dokładki należy dokupić klej do szyb. Na dokładce nie ma żadnej taśmy klejącej.
Sterowanie jest z pilota.
Tutaj można zobaczyć jak przebiega montaż.
https://ulter.com.pl/data/news/attachme ... 5%20ND.pdf
https://ulter.com.pl/data/news/attachme ... L%20EN.pdf
Jutro zakładam tłumik. Według instrukcji zawór powinien być podłączony do gniazda zapalniczki z przodu. Ja wpiąłem się pod oświetlenie bagażnika, oczywiście z dodatkowym bezpiecznikiem.
- Liliputek
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
No ładnie. Widzę, że instrukcja montażu dokładki zderzaka oparła się na Liliputku. Jeszcze na NS-2R. Robienie za królika doświadczalnego czasem ma plusy...
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Przynajmniej Liliputek jest sławny
Zrobiłem kilka tras, wydech mruczy znakomicie, banan z twarzy nie schodzi
- Victor
- Donator
- Posty: 48
- Rejestracja: 27 maja 2019, 21:37
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: Warszawa
Wydech jest rewelacyjny. Kupiłem za 553 funty (ok. 2680 PLN z wysyłką o ile pamiętam) w racingbeat, przesyłka była dwa tygodnie przed planowanym czasem, żadnych trudności. No może montaż Nie pasował idealnie (był lekki przedmuch, nie mogłem spasować ze środkowym tłumikiem), bo potrzebne było uszczelnienie, ale efekt końcowy jest porażający.kolega zdzicha pisze: ↑15 paź 2019, 19:04A ja mam taki temat z wydechem:
Jestem zakochany w tym wydechu amerykańskiego Goodwin Racing: https://www.good-win-racing.com/Mazda-P ... -1733.html
Minimalizm, prostota, lekki, ciekawa charakterystyka - dopiero ożywa jak piłujecie obroty a nie cały czas - no po prostu idealny dla przystojnego, inteligentnego faceta z dużym doświadczeniem życiowym
I teraz taki problem:
GWR USA nie eksportuje - a u nich cena rewelacyjna = 369$ + darmowa dostawa w USA
Sprzedaż na EU robi im racingbeateurope z UK - https://www.racingbeateurope.com/good-w ... 2170-p.asp
Pisałem do obu - żeby się dogadać bo rozpiętość ceny poraża:
- jeśli USA wysłałby do PL wyszłoby 1800 + ewentualne cło ale to grosze
- jeśli UK wysłałby do PL wyszłoby 3200
Wszystko głównie przez Brexit i wysoki kurs funta - USD spadł na szczęście trochę
Ale nie pisze wam o swoich problemach, żebyście mi współczuli (oby wszyscy mieli tylko takie problemy) - tylko mam pytanie - polecacie jakieś firmy, które kupują w USA i przesyłają do PL ? - sporo ich - ale kogo nie pytam nikt nie korzystał.
A wy?
Niegodnym traktowaniem ND-ka należy nazwać jazdę ze stockowym wydechem.
dla mnie numer jeden jak na dzień dzisiejszy https://www.youtube.com/watch?v=o0zyaFJ2ptE
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Hej. Ma ktoś może ultera założonego (ND) w Warszawie ?
Chciałbym założyć wersje z klapkami i chętnie bym posłuchał jak to chodzi na żywo.
Chciałbym założyć wersje z klapkami i chętnie bym posłuchał jak to chodzi na żywo.
No i nadszedł czas pochwalenia się moim wydechem.
Tak jak pisałem w grę wchodził tylko jeden model - Good Win Racing "RACE" - minimalistyczny, pojedyncza rura.
Jak już pisałem mogłem kupić w UK ale wtedy po dzisiejszym kursie funta (Brexit) wyniósłby mnie z przesyłką i z bafflem około 3500 PLN. Wg. kursów z kantora internetowego.
Przeprowadziłem więc import z USA. Zakup przez CarrierWise, płatność przez PayPal i Transferwise - jakbym płacił kupionym wcześniej $ w kantorze wyszłoby trochę taniej.
Tłumik + baffle - z przesyłką darmową do magazynu CarrierWise w USA = 408$ = 1647,55 PLN
Przesyłka z ubezpieczeniem z CarrierWise USA do POLAMER w PL przez Transferwise = 63,45$ = 251,44 PLN
Poźniej obsługa POLAMER = 180 PLN
i później dla Morawieckiego
akcyza = 81 PLN
i VAT (bo on lubi) = 434 PLN
Łącznie = 2.593,99 PLN - odbiór osobiście na Ursynowie pod Warszawą
Pierwsze wrażenie - przepiękny - zresztą zobaczcie sami:
No i dzisiaj go zainstalowałem pomimo pogody. Ale odpał. Za niedługo umieszczę parę filmów. Czuje się jakbym jeździł Mustangiem. Jak go przegazowuję niektórzy odbijają jakby motocykl jechał, a jednocześnie jak się nie ciśnie jest spokojnie, kulturalnie, basowo. Na razie będę testował bez baffla.
Tak jak pisałem w grę wchodził tylko jeden model - Good Win Racing "RACE" - minimalistyczny, pojedyncza rura.
Jak już pisałem mogłem kupić w UK ale wtedy po dzisiejszym kursie funta (Brexit) wyniósłby mnie z przesyłką i z bafflem około 3500 PLN. Wg. kursów z kantora internetowego.
Przeprowadziłem więc import z USA. Zakup przez CarrierWise, płatność przez PayPal i Transferwise - jakbym płacił kupionym wcześniej $ w kantorze wyszłoby trochę taniej.
Tłumik + baffle - z przesyłką darmową do magazynu CarrierWise w USA = 408$ = 1647,55 PLN
Przesyłka z ubezpieczeniem z CarrierWise USA do POLAMER w PL przez Transferwise = 63,45$ = 251,44 PLN
Poźniej obsługa POLAMER = 180 PLN
i później dla Morawieckiego
akcyza = 81 PLN
i VAT (bo on lubi) = 434 PLN
Łącznie = 2.593,99 PLN - odbiór osobiście na Ursynowie pod Warszawą
Pierwsze wrażenie - przepiękny - zresztą zobaczcie sami:
No i dzisiaj go zainstalowałem pomimo pogody. Ale odpał. Za niedługo umieszczę parę filmów. Czuje się jakbym jeździł Mustangiem. Jak go przegazowuję niektórzy odbijają jakby motocykl jechał, a jednocześnie jak się nie ciśnie jest spokojnie, kulturalnie, basowo. Na razie będę testował bez baffla.
- Załączniki
-
- IMG_5387.JPG (3.84 MiB) Przejrzano 6711 razy
-
- IMG_5382.JPG (1.99 MiB) Przejrzano 6711 razy
-
- IMG_5381.JPG (3.89 MiB) Przejrzano 6711 razy
- Victor
- Donator
- Posty: 48
- Rejestracja: 27 maja 2019, 21:37
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: Warszawa
Mam i ja. Doskonały wybór
Z tym Mustangiem to bym nie przesadzał, ale gada rasowo.
Ja wkładki tłumiącej nawet nie testowałem - jest za cichy
Jak spasowanie u Ciebie - sprawdzałeś czy nie ma przedmuchów ?
Z tym Mustangiem to bym nie przesadzał, ale gada rasowo.
Ja wkładki tłumiącej nawet nie testowałem - jest za cichy
Jak spasowanie u Ciebie - sprawdzałeś czy nie ma przedmuchów ?
Spasowanie idealne. Bez przedmuchów. Instalacja 10 minut.
Ten baffle pewnie na dłuższą podróż dobry - zresztą tak też mówi Brian z GWR - jak jedziesz dłużej autostradą możesz założyć.
- Victor
- Donator
- Posty: 48
- Rejestracja: 27 maja 2019, 21:37
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: Warszawa
U mnie zeszło trochę dłużej i z przerwami, może to kwestia ND2kolega zdzicha pisze: ↑31 sty 2020, 15:20Spasowanie idealne. Bez przedmuchów. Instalacja 10 minut.
Ten baffle pewnie na dłuższą podróż dobry - zresztą tak też mówi Brian z GWR - jak jedziesz dłużej autostradą możesz założyć.
Jeździłem w trasie, w ogóle mi nie przeszkadzało. Ale ja może jestem skrzywiony, bo lubię głośne
Top down poezja, ale i przy takiej pogodzie to zupełnie inna bajka niż seria.
- mike_d
- Donator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Karai
- Lokalizacja: Poznań
Wjechał do mnie Ulter z klapami. Dooooooobrze jest
Na najcichszym z czterech dostępnych ustawień jest podobny do Cobalta który siedział przez ostatni rok - przy przelotach autostradowych uznałbym nawet że minimalnie cichszy (ale jechałem dzisiaj pod wiatr a wracałem w czasie ulewy więc możliwe że to tylko autosugestia) - za to na najgłośnieszym (po co wogóle są dwa pośrednie ) jest grubo. Dużo niższy dźwięk niż Cobalt, zwłaszcza przy obrotach 2k i wyższych. Podczas przyśpieszania robi się chrapliwie - na tyle że trudno jest nie przyśpieszać (a potem zwalniac i przyśpieszać i zwalniać i .... no, generalnie moje średnie spalanie podejrzewam trafi szlag, przynajmniej przez kilka najbliższych baków ).
A, i odpuszczenie gazu powoduje bardzo przyjemne mruczenie
Dokładka wydaje się spasowana bardzo dobrze, piano black (chyba, bo czysta była przez 14 sekund po odebraniu) pasuje do innych czarnych detali na tyle że zaczynam o akcesoryjnych bocznych dokładkach myśleć :/
Na najcichszym z czterech dostępnych ustawień jest podobny do Cobalta który siedział przez ostatni rok - przy przelotach autostradowych uznałbym nawet że minimalnie cichszy (ale jechałem dzisiaj pod wiatr a wracałem w czasie ulewy więc możliwe że to tylko autosugestia) - za to na najgłośnieszym (po co wogóle są dwa pośrednie ) jest grubo. Dużo niższy dźwięk niż Cobalt, zwłaszcza przy obrotach 2k i wyższych. Podczas przyśpieszania robi się chrapliwie - na tyle że trudno jest nie przyśpieszać (a potem zwalniac i przyśpieszać i zwalniać i .... no, generalnie moje średnie spalanie podejrzewam trafi szlag, przynajmniej przez kilka najbliższych baków ).
A, i odpuszczenie gazu powoduje bardzo przyjemne mruczenie
Dokładka wydaje się spasowana bardzo dobrze, piano black (chyba, bo czysta była przez 14 sekund po odebraniu) pasuje do innych czarnych detali na tyle że zaczynam o akcesoryjnych bocznych dokładkach myśleć :/
Ostatnio zmieniony 02 lut 2020, 14:32 przez mike_d, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Mnie się wydaje, że te pośrednie ustawienia nie istnieją. Przynajmniej ja różnicy nie słyszę. Albo klapa jest otwarta albo zamknięta.
Gdzie podłączyłeś zasilanie?
Jako, że dokładka jest z Maxton Design to ja już kompletuję resztę aero
Gdzie podłączyłeś zasilanie?
Jako, że dokładka jest z Maxton Design to ja już kompletuję resztę aero
- Liliputek
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
U mnie końcówki wydechu są spasowane jak na zdjęciu. Gabaryt średnicy fi 90.
Przerwy pomiędzy dokładką a końcówkami minimalne.
No, nie jest to ulter.
Przerwy pomiędzy dokładką a końcówkami minimalne.
No, nie jest to ulter.
- Załączniki
-
- Liliputek MX-5 ND
- IMG_20191212_135213.jpg (3.09 MiB) Przejrzano 6617 razy
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Imo oni upadli na głowę żeby podpinać to do gniazda zapalniczki Po co sobie tak utrudniać robotę... Ja podpiąłem się pod oświetlenie bagażnika.
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Niestety nie mam fotek z montażu. W bagażniku masz lampkę, wpiąłem się po prostu zaraz przed nią plus dołożyłem dodatkowy bezpiecznik, żadna filozofia
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Nic nie ciąłem, szybkozłączki, bezpiecznik na kablu, masa z karoserii
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Pokażesz jak? Czeka mnie to niebawem i nie mam jeszcze pomysłu.
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL