Hey,
Ci co maja albo wiedzą. Czy padł wam już dach (przestał działać) w wersji RF? Czy jest opcja awaryjnego złożenia/założenia tego dachu, kiedy coś tam pójdzie nie tak?
Zbieram wiedzę.
Dzięki,
Bunny
[ND] RF Dach
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 724
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Czesc
Polecam zapoznac sie z instrukcja
https://www.mazda.pl/handlers/TwedlePdfDownload.ashx?u=%2Fmedia%2Fmazda%2F3833b_MX-5_Instrukcja_obs%C5%82ugi_8FL9-EE-16J-PL_Edition1_web_OM.pdf&f=MX-5_Instrukcja_obs%C5%82ugi_8FL9-EE-16J-PL_Edition1_web_OM.pdf
str 7-63
Pozdro
Edit: Prawdopodobnie takiej do samochodu nie dostales, jezeli chcialbys wersje papierowa to zlgos sie do ASO to Ci zamowia za darmo
Polecam zapoznac sie z instrukcja
https://www.mazda.pl/handlers/TwedlePdfDownload.ashx?u=%2Fmedia%2Fmazda%2F3833b_MX-5_Instrukcja_obs%C5%82ugi_8FL9-EE-16J-PL_Edition1_web_OM.pdf&f=MX-5_Instrukcja_obs%C5%82ugi_8FL9-EE-16J-PL_Edition1_web_OM.pdf
str 7-63
Pozdro
Edit: Prawdopodobnie takiej do samochodu nie dostales, jezeli chcialbys wersje papierowa to zlgos sie do ASO to Ci zamowia za darmo
Miejmy nadzieję, że mechanizmy okażą się niezawodne, bo ta procedura ręcznego zamykania nie wygląda na przyjazną użytkownikowi, szczególnie jeśli jest się zdenerwowanym albo śpieszysz się przed deszczem
Na razie nawet na YT zbyt wiele na ten temat się nie wygrzebie, a chętnie bym zobaczył
Na razie nawet na YT zbyt wiele na ten temat się nie wygrzebie, a chętnie bym zobaczył
A czemu mają być zawodne. Przez 10 lat sprzedawana była NC PRHT i na forum nie było ani jednego opisu zepsutego mechanizmu dachu. Myślę, że mazda nie zrobiła tego gorzej w ND.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 724
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
W sumie patrzac sie na ND i jak dali ciala w wielu aspektach to mozna sie spodziewac wszystkiego
- irekJ
- Donator
- Posty: 2657
- Rejestracja: 25 mar 2014, 11:48
- Model: ND
- Wersja: Mocny Full
- Lokalizacja: PL | CH | IT
Miałem okazję przetestować procedurę z NC PRHT (na szczęście nie w moim aucie).
Wydaje się być prostsza i krótsza a pomimo to we dwie osoby, na wpół rozebranym aucie, łatwo nie było.
Nie życzę nikomu w stresie gdzieś na poboczu w deszczu.
Odpukać coby nikt nie musiał sprawdzać w praktyce
Wydaje się być prostsza i krótsza a pomimo to we dwie osoby, na wpół rozebranym aucie, łatwo nie było.
Nie życzę nikomu w stresie gdzieś na poboczu w deszczu.
Odpukać coby nikt nie musiał sprawdzać w praktyce
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
A Dlaczego nie lepiej się nie zatrzymywać niż składać dasz na deszczu?
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60