Witam,
Zaznaczam, że dopiero planuję zakupić MX-5 ND RF. Dlatego też wcześniej chciałbym dowiedzieć się czy ktoś może polecić kogoś/warsztat na dolnym śląsku, który podjąłby się modyfikacji MX-5 ND zestawem BBR GRi Super 200?
[ND] Modyfikacje BBR GTi Super 200
Czy ktoś wie gdzie?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Nie rozważasz opcji super 190? Tam z modyfikacji mechanicznych jest tylko dolot i wydech, więc potencjalnie pole do wtopy ze strony warsztatu mniejsze, i może ASO by się dało przekonać żeby te części założyli...
Strojenie z tego co pamiętam i tak jest zdalne?
Orientowałeś się jak wygląda kwestia realizacji gwarancji którą daje bbr w Polsce? Jeśli jej nie ma to może jednak lepiej zrobić przeróbkę u tunera w Polsce - łatwiej o ewentualne wsparcie przy problemach i pewnie też trochę taniej
Strojenie z tego co pamiętam i tak jest zdalne?
Orientowałeś się jak wygląda kwestia realizacji gwarancji którą daje bbr w Polsce? Jeśli jej nie ma to może jednak lepiej zrobić przeróbkę u tunera w Polsce - łatwiej o ewentualne wsparcie przy problemach i pewnie też trochę taniej
Kontaktowałem się z BBR i oczywiście zapewniali, że nic nie będzie się dziać z silnikiem po zainstalowaniu tego zestawu . O gwarancję BBR nie pytałem, może jeszcze do nich napiszę. Głównym problemem jest kto mógłby to zrobić porządnie u nas. Z ASO też rozmawiałem i od razu powiedzieli, że jakiekolwiek modyfikacje skutkują utratą gwarancji, ale to w sumie norma. No prawie norma, bo np w Mercedesie ojca robiłem czipa w pewnym warsztacie, który "był dogadany" z jednym z dealerów i sam Mercedes nie robił problemów z gwarancją czy z serwisem.
A o strojeniu zdalnym nie słyszałem, możesz coś więcej napisać?
W ogóle jest u nas tuner, który coś grzebał w silniku ND?
Albo zrobić sobie wycieczkę do UK i tam wszystko instalować .
A o strojeniu zdalnym nie słyszałem, możesz coś więcej napisać?
W ogóle jest u nas tuner, który coś grzebał w silniku ND?
Albo zrobić sobie wycieczkę do UK i tam wszystko instalować .
Rzuć okiem na ten temat viewtopic.php?f=22&t=18089&p=354492 wygląda na to że ktoś już coś robił u nas
Takie 'dogadanie' warsztatów tuningowych z niektórymi ASO zdarza się też w innych markach, problem tylko w tym że jak pojedziesz na drugi koniec Europy (albo chociaż Polski) do innego ASO to już niekoniecznie będzie tak różowo... Generalnie lepiej się nastawić że jak się coś dłubie przy silniku to gwarancji nie ma - wtedy może być co najwyżej miłe rozczarowanie jeśli w ASO przymkną oko
Ja planuję jednak poczekać ze zwiększaniem mocy do okolic końca gwarancji, a w międzyczasie najwyżej coś dłubnąć w dd jeśli będzie mnie nadmiernie świeżbić
Takie 'dogadanie' warsztatów tuningowych z niektórymi ASO zdarza się też w innych markach, problem tylko w tym że jak pojedziesz na drugi koniec Europy (albo chociaż Polski) do innego ASO to już niekoniecznie będzie tak różowo... Generalnie lepiej się nastawić że jak się coś dłubie przy silniku to gwarancji nie ma - wtedy może być co najwyżej miłe rozczarowanie jeśli w ASO przymkną oko
Ja planuję jednak poczekać ze zwiększaniem mocy do okolic końca gwarancji, a w międzyczasie najwyżej coś dłubnąć w dd jeśli będzie mnie nadmiernie świeżbić