Ślizgające się sprzęgło 2.5

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

nukepower
Posty: 118
Rejestracja: 31 mar 2017, 14:05
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: Warszawa

15 kwie 2024, 17:50

Co może być powodem ślizgającego się sprzęgła oprócz samej zużytej tarczy ?

Zawiozłem tarcze do obicia kewlarem, a na miejscu fachowiec mnie poinformował, że poznaje swoją robotę i że jest jeszcze 90% okładziny ;D

Więc pytanie co innego może być przyczyną.
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 565
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

15 kwie 2024, 17:51

Docisk
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Tyś tyś?
nukepower
Posty: 118
Rejestracja: 31 mar 2017, 14:05
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: Warszawa

15 kwie 2024, 19:48

Docisk też dobry, panowie ze Skoczylasa w Warszawie sprawdzili
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4595
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

15 kwie 2024, 20:02

Regulacja na pedale i pompie sprzęgła?

powered by RomDrop :-D

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Gieras
Donator
Donator
Posty: 347
Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
Model: NC
Wersja: 2.0 PRHT
Lokalizacja: Mazowieckie

15 kwie 2024, 20:40

nukepower pisze:
15 kwie 2024, 17:50
Co może być powodem ślizgającego się sprzęgła oprócz samej zużytej tarczy ?

Zawiozłem tarcze do obicia kewlarem, a na miejscu fachowiec mnie poinformował, że poznaje swoją robotę i że jest jeszcze 90% okładziny ;D

Więc pytanie co innego może być przyczyną.
Za dużo momentu panie 8-)
nukepower
Posty: 118
Rejestracja: 31 mar 2017, 14:05
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: Warszawa

15 kwie 2024, 20:52

Kewlar powinien wytrzymywac taki moment ;d W turbo NA mi wytrzymywal 280nm
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4595
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

16 kwie 2024, 7:33

Bez jaj. Okolice 240 niuta to żaden moment. Nawet Rymec made on China przenosił tyle bez problemu.

powered by RomDrop :-D

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
WSR
Posty: 408
Rejestracja: 24 wrz 2018, 11:05
Model: NA
Lokalizacja: zachodniopomorskie

16 kwie 2024, 8:08

A ile km zrobiłeś? U mnie kevlar też się trochę ślizga, zwłaszcza po zmianie biegu na wyższych obrotach, chociaż po tych pierwszych kilkuset kilometrach jest lepiej, liczę że się ułoży do końca.
nukepower
Posty: 118
Rejestracja: 31 mar 2017, 14:05
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: Warszawa

16 kwie 2024, 10:38

Znaczy to sprzęgło chyba obijał poprzedni właściciel x kilometrów temu.
Ślizga się od 3 biegu w górę
Awatar użytkownika
ace
Donator
Donator
Posty: 565
Rejestracja: 03 kwie 2017, 22:35
Model: NB FL
Wersja: Silver Blues
Lokalizacja: Wrocław

16 kwie 2024, 10:51

No to może zamach?
NBFL 1.8 - Blues Beatdown | NC SPEC - Rocambolesco
Tyś tyś?
nukepower
Posty: 118
Rejestracja: 31 mar 2017, 14:05
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: Warszawa

16 kwie 2024, 12:08

Właśnie oddałem na odchudzenie także zobaczymy, nie chciałbym drugi raz zrzucać skrzyni dlatego szukam tutaj porady :)
ODPOWIEDZ