Do usunięcia martwy temat [NCFL] Sportowy katalizator

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
marzdin
Donator
Donator
Posty: 364
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
Model: Inny
Wersja: NCFL mode by Five
Lokalizacja: Wrocław

30 gru 2023, 15:59

Pytanko, mam kolektor4-1 Five'a i u niego strojony silnik, myślę teraz o sportowym katalizatorze,mając 2L i celując w okolice 200KM wystarczy AWG Polonez MO-S20 czy brać MO-S30 planuje Euro5 200 CPSI, (mam nadzieje że do NCFL ta norma wystarczy auto wyprodukowane grudzień 2010 pierwsza rejestracja 2011), który jest bardziej sens, jest jeszcze jedno pytanie czy oba tak samo szybko się będą rozgrzewały
Ostatnio zmieniony 30 mar 2024, 18:25 przez marzdin, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
lano
Posty: 117
Rejestracja: 13 maja 2019, 19:07
Model: NC
Wersja: 1.4
Lokalizacja: Poznań

30 gru 2023, 20:09

Wystarczy jakikolwiek katalizator.
Z kolektorem bez wstępnego katalizatora i tak nie osiągniesz wyników na Euro5.
Szczerze mówiąc mam nawet wątpliwości czy uda Ci się osiągnąć próg Euro4.
Awatar użytkownika
marzdin
Donator
Donator
Posty: 364
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
Model: Inny
Wersja: NCFL mode by Five
Lokalizacja: Wrocław

30 gru 2023, 20:23

tylko zastanawiam się czy brać kata MO-S20 0.7-2L czy MO-S30 2-3L ? a podobno jak się dobrze rozgrzeje to jest blisko spełnienia
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Awatar użytkownika
niezalogowany
Posty: 253
Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
Model: NC
Wersja: szybki ponton
Lokalizacja: Wrocław

30 gru 2023, 22:25

w innym temacie pytasz o kompresor, jeśli doładujesz autko będzie więcej gazów więc i kat wypadało by większy mieć
Awatar użytkownika
marzdin
Donator
Donator
Posty: 364
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
Model: Inny
Wersja: NCFL mode by Five
Lokalizacja: Wrocław

30 gru 2023, 22:55

No to temat do zamknięcia :)
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
ODPOWIEDZ