Do usunięcia martwy temat [NCFL] Sportowy katalizator
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- marzdin
- Donator
- Posty: 364
- Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
- Model: Inny
- Wersja: NCFL mode by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Pytanko, mam kolektor4-1 Five'a i u niego strojony silnik, myślę teraz o sportowym katalizatorze,mając 2L i celując w okolice 200KM wystarczy AWG Polonez MO-S20 czy brać MO-S30 planuje Euro5 200 CPSI, (mam nadzieje że do NCFL ta norma wystarczy auto wyprodukowane grudzień 2010 pierwsza rejestracja 2011), który jest bardziej sens, jest jeszcze jedno pytanie czy oba tak samo szybko się będą rozgrzewały
Ostatnio zmieniony 30 mar 2024, 18:25 przez marzdin, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Marzdin
- niezalogowany
- Posty: 253
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
w innym temacie pytasz o kompresor, jeśli doładujesz autko będzie więcej gazów więc i kat wypadało by większy mieć