Hej
Zaciski wyładowały u regeneracji, moze troche niefortunnie ale poprostu odkręciłem wężyki z każdego, wyciekało co miało, i zostawiłem na pozniej.
W tej chwili chce odpowietrzyć za pomocą pompki, i z zaczynajac od prawego tylnego Koła caly czas „wyciągam” mega duzo powietrza.. napiszecie prosze jaka procedura z pewnie zapowietrzona pompa ABS i sprzęgła…
Przyda sie pewnie instrukcja dla potomnych
Z gory Dzieki!,
Odpowietrzanie układu hamulcowego
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Jak masz powietrze w pompie ABS to musisz uruchomić odpowiednią procedurę. W na/nb się zwiera odpowiednie styki. W nc pewnie trzeba z kompa uruchomić. Jak masz odpowiedni przyrząd to możesz spróbować napompować zbiorniczek z płynem i przepchnąć płyn w taki sposób.
Na przyszłość jak odkręcasz przewody to bierzesz śrubę o średnicy takiej jak banjo bolt, dwie podkładki miedziane (nie muszą być nowe) I skręcasz nakrętkę. Nic nie kapie i nic się nie zapowietrza. Alternatywnie obcinasz palec z nitrylowej rękawiczki, zakładasz i obwiązujesz taśmą izolacyjną
Na przyszłość jak odkręcasz przewody to bierzesz śrubę o średnicy takiej jak banjo bolt, dwie podkładki miedziane (nie muszą być nowe) I skręcasz nakrętkę. Nic nie kapie i nic się nie zapowietrza. Alternatywnie obcinasz palec z nitrylowej rękawiczki, zakładasz i obwiązujesz taśmą izolacyjną
- monkahead
- Donator
- Posty: 1388
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
A jaki jest objaw zapowietrzonej pompy ABS? Pedał hamulca wpada w podłogę?
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper