Wydech Aktywny NC...
Wydech Aktywny NC....
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
witam,
Szukam dobrego aktywnego wydechu do swojej NC FL2, zależy mi na takim z klapami, żeby były dwa tryby cichszy basowy i na otwartych klapach pełna jazda
MIałem taki wydech w ND2, który robiłem w RCP, byłem bardzo zadowolony z tym że mam do nich troche daleko i szukam jakiejś alternatywy, rejon polski to Warszawa, Białystok i okolice....
Czy ktoś coś może polecić?
Szukam dobrego aktywnego wydechu do swojej NC FL2, zależy mi na takim z klapami, żeby były dwa tryby cichszy basowy i na otwartych klapach pełna jazda
MIałem taki wydech w ND2, który robiłem w RCP, byłem bardzo zadowolony z tym że mam do nich troche daleko i szukam jakiejś alternatywy, rejon polski to Warszawa, Białystok i okolice....
Czy ktoś coś może polecić?
- Spaniard
- Donator
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
- Model: NC
- Wersja: 2.0 AT
- Lokalizacja: Piaseczno
Podobno El-tec http://www.el-tec.pl/pl/ sobie poradzi.
viewtopic.php?f=22&t=31020&start=120
Na forum Alex zrobił własnym sumptem zakupowym plus robota tłumikarza. Koszt 500 zł total.
viewtopic.php?f=22&t=31020&start=120
Na forum Alex zrobił własnym sumptem zakupowym plus robota tłumikarza. Koszt 500 zł total.
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Malcolm_X tez ma cos takiego.
kupilem taki zestaw (2 cale, normalnie zamknięty):
https://pl.aliexpress.com/item/40013553 ... 14dbf81a72
kolega wspawał (wiem, estetyka nie jest najwyższych lotów ale tez nie zabiegałem o to ) jak widać pomysł jest taki by otwarty zawór pomijał tłumik końcowy i kierował spaliny do jednej z rur wydechowych
sterowanie za pomocą pilota, zasilanie podłączone w okolicach tylnej lampy więc działa tylko wtedy gdy są zapalone światła. Trzeba przeciągnąć wężyk do podciśnienia przez długość auta i podłączyć do dolotu, zaworka sterującego i elektroniki. Wszystko jest w zestawie.
Są też inne zestawy tego typu różniące się średnicą, rodzajem zaworu, sterowania i nie wiem czym jeszcze
na zamkniętym zaworze dzwięk jest chyba taki jak seria, może trochę głośniejszy (zawór chyba nie jest do końca szczelny), generalnie jak to 2.5 z kolektorem dość basowy.
Przy otwartym zaworze dźwięk jest dużo ostrzejszy, bardziej wyścigowy
będąc na Silesii poprosiłem o pomiar. Wersja cicha przy 3500rpm dała bodaj 82dB, głośna 99 czyli idealnie pod limitem toru (100dB). W porównaniu do kilku wydechów mój głośny jest ledwo słyszalny
Jestem bardzo zadowolony z tego wynalazku. Co prawda mi już przeszło i jeżdzę prawie wyłącznie na cichym ale np. córka zawsze daje głośny
kupilem taki zestaw (2 cale, normalnie zamknięty):
https://pl.aliexpress.com/item/40013553 ... 14dbf81a72
kolega wspawał (wiem, estetyka nie jest najwyższych lotów ale tez nie zabiegałem o to ) jak widać pomysł jest taki by otwarty zawór pomijał tłumik końcowy i kierował spaliny do jednej z rur wydechowych
sterowanie za pomocą pilota, zasilanie podłączone w okolicach tylnej lampy więc działa tylko wtedy gdy są zapalone światła. Trzeba przeciągnąć wężyk do podciśnienia przez długość auta i podłączyć do dolotu, zaworka sterującego i elektroniki. Wszystko jest w zestawie.
Są też inne zestawy tego typu różniące się średnicą, rodzajem zaworu, sterowania i nie wiem czym jeszcze
na zamkniętym zaworze dzwięk jest chyba taki jak seria, może trochę głośniejszy (zawór chyba nie jest do końca szczelny), generalnie jak to 2.5 z kolektorem dość basowy.
Przy otwartym zaworze dźwięk jest dużo ostrzejszy, bardziej wyścigowy
będąc na Silesii poprosiłem o pomiar. Wersja cicha przy 3500rpm dała bodaj 82dB, głośna 99 czyli idealnie pod limitem toru (100dB). W porównaniu do kilku wydechów mój głośny jest ledwo słyszalny
Jestem bardzo zadowolony z tego wynalazku. Co prawda mi już przeszło i jeżdzę prawie wyłącznie na cichym ale np. córka zawsze daje głośny
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Donator
- Posty: 2178
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Ja niezmiennie polecam chłopaków z http://motowydech.eu/galex pisze: ↑04 kwie 2021, 16:38witam,
Szukam dobrego aktywnego wydechu do swojej NC FL2, zależy mi na takim z klapami, żeby były dwa tryby cichszy basowy i na otwartych klapach pełna jazda
MIałem taki wydech w ND2, który robiłem w RCP, byłem bardzo zadowolony z tym że mam do nich troche daleko i szukam jakiejś alternatywy, rejon polski to Warszawa, Białystok i okolice....
Czy ktoś coś może polecić?
Robią wszystko. U nas Buni robił u nich pełny wydech do swojego ND.
Pozdrawiam, Danillo
Danillo pisze: ↑04 kwie 2021, 18:43Ja niezmiennie polecam chłopaków z http://motowydech.eu/galex pisze: ↑04 kwie 2021, 16:38witam,
Szukam dobrego aktywnego wydechu do swojej NC FL2, zależy mi na takim z klapami, żeby były dwa tryby cichszy basowy i na otwartych klapach pełna jazda
MIałem taki wydech w ND2, który robiłem w RCP, byłem bardzo zadowolony z tym że mam do nich troche daleko i szukam jakiejś alternatywy, rejon polski to Warszawa, Białystok i okolice....
Czy ktoś coś może polecić?
Robią wszystko. U nas Buni robił u nich pełny wydech do swojego ND.
Masz jakiś filmik jak to brzmi?
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Być może. Ale zamiast kupować używany zawór i rzeźbić co chyba wcale taniej nie wyjdzie wziąłem gotowy zestaw który jest kompletny włącznie że sterowaniem. Wolę domyślnie zamknięty sprezyną bo gdyby się coś sp... to będzie cicho, tak sobie tłumaczęWSR pisze:Alex, ten zawór u Ciebie wygląda jak z E60 3,0D z tłumika końcowego, tylko tam jest domyślnie otwarty i trzeba byłoby przespawać siłownik.
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Nie no luz, pisałem to jako ciekawostkę, akurat rzeźbię wydech do innego projektu i właśnie wpadł mi w łapy taki tłumik z E60, jak zobaczyłem Twoje foto, pomyślałem, że zrobiłeś to nad czym sam się zastanawiałem, a tu widzę, że z gotowca, który Chińczycy oparli o inne wymyślone już przez kogoś elementy, np. elektrozawór też znam z innych samochodów W każdym razie można kombinować na wiele sposobów.
P.S. teraz przynajmniej wiem, że tak można i chyba zrobię ten bajpas
P.S. teraz przynajmniej wiem, że tak można i chyba zrobię ten bajpas
czyli tylko dwie firmy w Polsce RCP i EL-TEC?
- wromiata
- Donator
- Posty: 156
- Rejestracja: 26 gru 2019, 12:41
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: Wrocław
Kupiłem ten sam tylko ze średnicą 60mm, zamiast 50mm, zastanawiam się czy dźwięk będzie teoretycznie lepszy czy gorszy.Alex pisze: ↑04 kwie 2021, 17:46sterowanie za pomocą pilota, zasilanie podłączone w okolicach tylnej lampy więc działa tylko wtedy gdy są zapalone światła. Trzeba przeciągnąć wężyk do podciśnienia przez długość auta i podłączyć do dolotu, zaworka sterującego i elektroniki. Wszystko jest w zestawie.
A co do podłączania do świateł. Wystarczy wyłączyć światła i wtedy przepustnica sama się zamknie czy zostanie otwarta?
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
sterowanie traci zasilanie = przepustnica zamyka sie sila sprezyny. O ile kupiles wersje normalnie zamknietawromiata pisze: ↑22 kwie 2021, 15:10Kupiłem ten sam tylko ze średnicą 60mm, zamiast 50mm, zastanawiam się czy dźwięk będzie teoretycznie lepszy czy gorszy.Alex pisze: ↑04 kwie 2021, 17:46sterowanie za pomocą pilota, zasilanie podłączone w okolicach tylnej lampy więc działa tylko wtedy gdy są zapalone światła. Trzeba przeciągnąć wężyk do podciśnienia przez długość auta i podłączyć do dolotu, zaworka sterującego i elektroniki. Wszystko jest w zestawie.
A co do podłączania do świateł. Wystarczy wyłączyć światła i wtedy przepustnica sama się zamknie czy zostanie otwarta?
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
odświeżam temat, a jak ma się sytuacja jeśli bym chciał wymienić tylko końcowy wydech co byscie polecali, co jest dostępne? bo z tego co wiem to Ulter jest do kupienia a jakieś inne?
ktoś coś?
ktoś coś?
Wlasnie chodzi o te WIELE innych, jakies konkrety ktos cos ma czy mial?
Motorsport podobno bardzo fajny I daje FUN...
Jest wiele wiele recenzji i filmikow na necie z roznymi wydechami. Nawet na forum mamy filmiki z tym jak one chodza.
IL jest zajebisty, jest glosny ale tez dobrze wyglada. Fox slyszalem tylko w ND ale brzmial naprawde super. Basowy i donosny.
Cobre slyszalem tylko na 1.8 z zatkanym kolektorem z katem ale tez brzmiala naprawde fajnie.
IL jest zajebisty, jest glosny ale tez dobrze wyglada. Fox slyszalem tylko w ND ale brzmial naprawde super. Basowy i donosny.
Cobre slyszalem tylko na 1.8 z zatkanym kolektorem z katem ale tez brzmiala naprawde fajnie.
- Malcolm_x
- Donator
- Posty: 520
- Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: poznań
Ogolnie to jestem coraz bliższy powierzenia jakies dobrej firmie zrobienia wydechu końcowego. Oczywiście z klapami itd. Brakuje mi basowego pomruku po otwarciu przepustnicy. Ale tez z drugiej strony ori tlumik na codzień jest idealny.., znacie kogos najlepiej blisko poznania kto dłubie tłumiki?