[NC] Tylna rozpórka kielichów
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Gieras
- Donator
- Posty: 336
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
Poszukuje tylna rozpórka kielichów do NC. Znalazlem jakieś w sieci, ale nie dość ze w UK to jeszcze za jakieś chore pieniądze. Może macie coś do polecenia w tym temacie lub może ktoś produkuje takie rozpórki w kraju?
- Gieras
- Donator
- Posty: 336
- Rejestracja: 29 sie 2020, 16:00
- Model: NC
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Mazowieckie
O rozpórkę mocowana miedzy kielichami amortyzatorow w komorze bagażnika. Wprawdzie ILM takie coś takiego robi, wiec można łatwo sprowadzić, ale płacenie circa 800 zł z przesyłka to jak dla mnie szaleństwo. Do podobnej wielkości samochodów takie rozporki nie powinny kosztować więcej niż 300 jeżeli są produkowane w Polsce.
ILM: https://www.ilmotorsport.de/en/mx-5-rea ... sport-3864
ILM: https://www.ilmotorsport.de/en/mx-5-rea ... sport-3864
No ale nie są
Poza tym, ta rozporka jest wg mnie tak przydatna do tego auta ze az samo IL nie wrzuca jej w zestaw zbiorczy rozporek ktory jest widoczny na ich stronie
Wg mnie to mowi samo za siebie...
Poza tym, ta rozporka jest wg mnie tak przydatna do tego auta ze az samo IL nie wrzuca jej w zestaw zbiorczy rozporek ktory jest widoczny na ich stronie
Wg mnie to mowi samo za siebie...
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Wg mojego skromnego zdania Miata ma być sztywna z przodu , a bardziej miekka z tyłu. Tak jak Miaty startujące MX-5 Cup , tak są ustawione zawieszenia.
Jeśli chodzi o moje doświadczenia to w NBFL jak dołożyłem 2 sztywne staby H&R na przód i tył to auto po prostu stało się driftowozem. Jak wywaliłem tylny stab i wróciłem do serii to było ok.
Jeśli chodzi o moje doświadczenia to w NBFL jak dołożyłem 2 sztywne staby H&R na przód i tył to auto po prostu stało się driftowozem. Jak wywaliłem tylny stab i wróciłem do serii to było ok.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm