Cześć,
pytanie do doświadczonych - w NC po swapie na 2.0, skrzynia 5B wystarczy wymienić sam dyfer czy np dodatkowo wał (np inna długość)?
W jakich pieniądzach można znaleźć taki dyferencjał?
Dyferencjał ze szpera
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4594
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
mozesz zostawic skrzynie i dyfer jesli nie przeszkadza Ci otwarty. A jesli nie to sam dyfer sie wymienia.
szpery do NCka sa na szczescie tansze niz do NA/NB, rzedu 1000
dyfry ze szpera maja rozne przelozenia, (5B, 6B, EU/US) dla przyzwoitosci nalezy wpisac przelozenie do sterownika silnika jesli je zmieniasz
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
- Alex
- Donator
- Posty: 4594
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Dałem ogloszenie w dziale kupie i dość szybko dostałem oferty. wersja 6B czyli dłuższą, 5B może jest trudniej dostępna ale silnik 2.5 ma duzo momentu więc się nie upieralem ze musi byc 5B
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Ja mam w 5B szpere z wersji 6B, specjalnie "dłuższe" przełożenie 3.7 Na trasy jak znalazł i o 1 litr/100 spadło spalanie. ECU uaktualniane po wymianie, ale parę miesięcy jeździłem bez updejtu ECU i nic się nie działo. Swoją kupiłem na eBay UK zanim zaczęli clić towary. Pasuje plug and Play, warto wymienić uszczelniacze (o-ringi).
Oryginalne przełożenie miałem 4.1, ale wiem że różne modele nc miały różne przełożenia w dyfrach.
http://www.roadster.blog/2013/07/roadst ... n.html?m=1
Oryginalne przełożenie miałem 4.1, ale wiem że różne modele nc miały różne przełożenia w dyfrach.
http://www.roadster.blog/2013/07/roadst ... n.html?m=1
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4594
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Pół roku temu dostałem oferty za 1200 i 900. Wziąłem ten drugi, oprócz wymiany uszczelniaczy wygląda że działa w porządku.
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting