Misa olejowa
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4566
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Handlarzom to wszystko pasuje, bylebys dał kase
Wydaje mi się że podstawowa różnicach kształcie michy wynika ze sposobu montażu silnika w aucie: wzdłużbie bądź poprzecznie. W takim przypadku tylko mx... Ale może się mylę, lubię się mylić
przy użyciu Tapatalka
Wydaje mi się że podstawowa różnicach kształcie michy wynika ze sposobu montażu silnika w aucie: wzdłużbie bądź poprzecznie. W takim przypadku tylko mx... Ale może się mylę, lubię się mylić
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Tak wiem, już mi mówiłeś, ale chyba pozostaje tylko ASO, na rynku wtórnym raczej nieosiągalne jak w przypadku misy. Najgorsze jest to że mechanikowi muszę dać gotowca do przekładki bo inaczej mi nie przełoży silnika, jest zajebany robotą a w okolicy tylko jemu ufam i ma warsztat tuż za rogiem. Muszę uzbroić samemu co wiąże się z dodatkowymi kosztami za graty które mógłbym przełożyć z 1.8, niestety u mnie w garażu zbyt ciasno na wyciąganie silnika.
Dlatego prośba do Was, na gwałt potrzebna misa a może i smok olejowy od 2.0 by sie znalazł.
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex
Strojenie RomDrop by Alex