Hej
Bede sie szykować pomału do wymiany wszystkich gum. Tak wiem moze na wyrost, ale po przejechaniu sie jednym egzemplarzem w Bydgoszczy, wiem ze mojemu mimo tego ze nic ewidentnie nie dolega, mozna lepiej
Nic bardziej mnie nie irytuje jak „cos gdzies w zawieszeniu” jak wymienie komplet bede spokojniejszy
Pytanie co do poliuretanow.
Warto?
Jakie ktore nie beda mega twarde?
Czy bedzie az tak twardo po poliureatanach?
Jakie firmy polecacie .
Komplet poliuretanow
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Malcolm_x
- Donator
- Posty: 520
- Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: poznań
A pytanie, ktos wie gdzie szukac kompletu ori gum? Albo jakis spis gdzie i co występuje?
Co sądzicie o „strongflex”? Niestety widze ze czerwone maja tylko 80sha.
Wiem ze występują tez 75sha. Ale nigdzie nie moge znaleść ..
Pomocy ludziska
Co sądzicie o „strongflex”? Niestety widze ze czerwone maja tylko 80sha.
Wiem ze występują tez 75sha. Ale nigdzie nie moge znaleść ..
Pomocy ludziska
Ja wrzuciłem komplet poliuretanów z Olkusza i generalnie jestem zadowolony. Nie zmieniła się jakoś dramatycznie twardość versus seria + Bilstein B12. Masz trochę o nich w wątku z moim autem, a link do niego w podpisie.
-
- Posty: 126
- Rejestracja: 15 gru 2013, 12:39
- Model: Inny
- Lokalizacja: 100lica
Ja od 2010 montuje poli od strongflexa we wszystkich furach kiedy to trzema wymienić tuleje.
Czerwone tak na mój gust są mniej więcej odpowiednikiem seryjnych gum, chyba, że producent auta wymyślił sobie niepełne wypełnienie silentblocka to wtedy będzie odczuwalnie twardziej niż fabrycznie.
Zółte są odczuwalnie dużo sztywniejsze i twardsze, trzeba trochę się namęczyć żeby po ich montażu skręcić zawieszenie, pierwsza przejażdżka po montażu jest dużo twardziej ale też auto sprawia wrażenie bardziej spiętego, gotowego do jazdy, np. po montażu żółtych gum od przekładni kierowniczej w zwykłym vagu zupełnie inaczej auto reaguje na ruchy kierownicą.
Przez te lata nie miałem problemów z użytkowaniem, jedyne co to żółte gumy przedniego stabilizatora w Vagu na progach potrafiły skrzypie jak drzwi od starej szafy ale też nie zdarzało się to w każdym aucie.
Ja ostatnio jak od nich kupuje gumy to biorę żółte do wszystkich tuleji w zawieszeniu, sankach itp oraz czerwone jako poduchy do skrzyni, silnika, dyfra, haldexa itp. żeby był minimalny luz w układzie napędowym.
In plus, przy zamówieniach w okolicach 1k pln możesz liczyć na rabat z 10% procent jak po negocjujesz
Czerwone tak na mój gust są mniej więcej odpowiednikiem seryjnych gum, chyba, że producent auta wymyślił sobie niepełne wypełnienie silentblocka to wtedy będzie odczuwalnie twardziej niż fabrycznie.
Zółte są odczuwalnie dużo sztywniejsze i twardsze, trzeba trochę się namęczyć żeby po ich montażu skręcić zawieszenie, pierwsza przejażdżka po montażu jest dużo twardziej ale też auto sprawia wrażenie bardziej spiętego, gotowego do jazdy, np. po montażu żółtych gum od przekładni kierowniczej w zwykłym vagu zupełnie inaczej auto reaguje na ruchy kierownicą.
Przez te lata nie miałem problemów z użytkowaniem, jedyne co to żółte gumy przedniego stabilizatora w Vagu na progach potrafiły skrzypie jak drzwi od starej szafy ale też nie zdarzało się to w każdym aucie.
Ja ostatnio jak od nich kupuje gumy to biorę żółte do wszystkich tuleji w zawieszeniu, sankach itp oraz czerwone jako poduchy do skrzyni, silnika, dyfra, haldexa itp. żeby był minimalny luz w układzie napędowym.
In plus, przy zamówieniach w okolicach 1k pln możesz liczyć na rabat z 10% procent jak po negocjujesz