Woda w kabinie

Jak rozwiązać problem

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Piodr
Posty: 11
Rejestracja: 18 sty 2021, 10:27
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Szczecin

23 sty 2021, 9:22

Hej,
Mam wodę w kabinie, po stronie pasażera pod tapicerka, więcej jest z tyłu za fotelem.
Czytałem o czyszczeniu kanalików pod soft topem ale jakoś mi nie wchodzi tam kabel...
Czy mogę użyć myjki pod ciśnieniem i bez problemów przepłukać elementy pod dachem?
Widzę tam waeswe błota, które inaczej nie wydostanę...?

Co jeszcze warto przy okazji udrożnić?
Załączniki
IMG_20210123_102014.jpg
IMG_20210123_102014.jpg (3.29 MiB) Przejrzano 560 razy
IMG_20210123_101956.jpg
IMG_20210123_101956.jpg (3.56 MiB) Przejrzano 560 razy
IMG_20210123_101937.jpg
IMG_20210123_101937.jpg (2.98 MiB) Przejrzano 560 razy
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4587
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

23 sty 2021, 9:41

mozna rzec klasyka. Najlepiej przygotuj sie na demontaz wszystkich plastikow za fotelami, wtedy mozesz dostac sie do odplywow z zaworkami (sa za zwijaczami pasów). Wyjmiesz, wyczyscisz pod kranem, bedzie spokoj na dluzej
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Andrut
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 638
Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
Model: NC FL2
Wersja: 2,5L
Lokalizacja: Kraków

23 sty 2021, 19:16

drutem narobisz wiecej szkód przez takie gumowe blaszki które są w odpływie.
Demontaż plastiku za fotelami i pasów potem demontaż odpływów i dobre czyszczenie. Innej rozsądnej opcji nie ma
Piodr
Posty: 11
Rejestracja: 18 sty 2021, 10:27
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Szczecin

23 sty 2021, 22:00

Udało się udrożnić/wyczyścić rurki kablem (wykorzystałem gruby kabel zasilający) jednak dla pewności sprawdzę wszystko po rozebraniu plastików.
Przydatny materiał
https://youtu.be/ugkaPc4DGfE

Dziękuję za rady.
Awatar użytkownika
Andrut
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 638
Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
Model: NC FL2
Wersja: 2,5L
Lokalizacja: Kraków

24 sty 2021, 23:26

Piodr pisze:
23 sty 2021, 22:00
Udało się udrożnić/wyczyścić rurki kablem (wykorzystałem gruby kabel zasilający) jednak dla pewności sprawdzę wszystko po rozebraniu plastików.
Przydatny materiał
https://youtu.be/ugkaPc4DGfE

Dziękuję za rady.
dokładnie tak to musisz zrobić bo zapewne teraz dalej będzie Ci zalewać auto bo w przewodach sa takie gumowe zapadki, zwężki nie wiem jak to nazwać. Wyciągając drut wygiełeś je do góry wiec woda nie ma jak spływać.
Piodr
Posty: 11
Rejestracja: 18 sty 2021, 10:27
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Szczecin

25 sty 2021, 12:18

Udało mi się dostać do odpływów, rozłożyłem na części i wymyłem dokładnie.
Nie było dużo brudu a zapadki są nieuszkodzone. Woda spływa jak należy.
Przy okazji widzę, że we wnęce jest tylko jeden otwór wywiercony (niebieski) a drugi w punkcie najniższym (czerwony) gdzie zbiera się woda jest zaklejony od spodu przez konserwację. Zrobię tam dziurę aby woda swobodnie wyleciała na wypadek gdyby jakoś tam trafiła.
Załączniki
IMG_20210124_093609.jpg
IMG_20210124_093609.jpg (2.7 MiB) Przejrzano 481 razy
IMG_20210125_131338.jpg
IMG_20210125_131338.jpg (2.1 MiB) Przejrzano 481 razy
IMG_20210124_091218.jpg
IMG_20210124_091218.jpg (3.84 MiB) Przejrzano 481 razy
Awatar użytkownika
Andrut
Moderator Detalingu
Moderator Detalingu
Posty: 638
Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
Model: NC FL2
Wersja: 2,5L
Lokalizacja: Kraków

25 sty 2021, 16:40

mi się kiedyś wypięły te elementy wiec ostatecznie jeszcze je zacisnąłem trytytkami :)
ODPOWIEDZ