Hej,
Mam wodę w kabinie, po stronie pasażera pod tapicerka, więcej jest z tyłu za fotelem.
Czytałem o czyszczeniu kanalików pod soft topem ale jakoś mi nie wchodzi tam kabel...
Czy mogę użyć myjki pod ciśnieniem i bez problemów przepłukać elementy pod dachem?
Widzę tam waeswe błota, które inaczej nie wydostanę...?
Co jeszcze warto przy okazji udrożnić?
Woda w kabinie
Jak rozwiązać problem
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Alex
- Donator
- Posty: 4587
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
mozna rzec klasyka. Najlepiej przygotuj sie na demontaz wszystkich plastikow za fotelami, wtedy mozesz dostac sie do odplywow z zaworkami (sa za zwijaczami pasów). Wyjmiesz, wyczyscisz pod kranem, bedzie spokoj na dluzej
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Andrut
- Moderator Detalingu
- Posty: 638
- Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
- Model: NC FL2
- Wersja: 2,5L
- Lokalizacja: Kraków
drutem narobisz wiecej szkód przez takie gumowe blaszki które są w odpływie.
Demontaż plastiku za fotelami i pasów potem demontaż odpływów i dobre czyszczenie. Innej rozsądnej opcji nie ma
Demontaż plastiku za fotelami i pasów potem demontaż odpływów i dobre czyszczenie. Innej rozsądnej opcji nie ma
Udało się udrożnić/wyczyścić rurki kablem (wykorzystałem gruby kabel zasilający) jednak dla pewności sprawdzę wszystko po rozebraniu plastików.
Przydatny materiał
https://youtu.be/ugkaPc4DGfE
Dziękuję za rady.
Przydatny materiał
https://youtu.be/ugkaPc4DGfE
Dziękuję za rady.
- Andrut
- Moderator Detalingu
- Posty: 638
- Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
- Model: NC FL2
- Wersja: 2,5L
- Lokalizacja: Kraków
dokładnie tak to musisz zrobić bo zapewne teraz dalej będzie Ci zalewać auto bo w przewodach sa takie gumowe zapadki, zwężki nie wiem jak to nazwać. Wyciągając drut wygiełeś je do góry wiec woda nie ma jak spływać.Piodr pisze: ↑23 sty 2021, 22:00Udało się udrożnić/wyczyścić rurki kablem (wykorzystałem gruby kabel zasilający) jednak dla pewności sprawdzę wszystko po rozebraniu plastików.
Przydatny materiał
https://youtu.be/ugkaPc4DGfE
Dziękuję za rady.
Udało mi się dostać do odpływów, rozłożyłem na części i wymyłem dokładnie.
Nie było dużo brudu a zapadki są nieuszkodzone. Woda spływa jak należy.
Przy okazji widzę, że we wnęce jest tylko jeden otwór wywiercony (niebieski) a drugi w punkcie najniższym (czerwony) gdzie zbiera się woda jest zaklejony od spodu przez konserwację. Zrobię tam dziurę aby woda swobodnie wyleciała na wypadek gdyby jakoś tam trafiła.
Nie było dużo brudu a zapadki są nieuszkodzone. Woda spływa jak należy.
Przy okazji widzę, że we wnęce jest tylko jeden otwór wywiercony (niebieski) a drugi w punkcie najniższym (czerwony) gdzie zbiera się woda jest zaklejony od spodu przez konserwację. Zrobię tam dziurę aby woda swobodnie wyleciała na wypadek gdyby jakoś tam trafiła.
- Załączniki
-
- IMG_20210124_093609.jpg (2.7 MiB) Przejrzano 481 razy
-
- IMG_20210125_131338.jpg (2.1 MiB) Przejrzano 481 razy
-
- IMG_20210124_091218.jpg (3.84 MiB) Przejrzano 481 razy