(nie) odbijanie kierownicy
Geometria na pro eibach obniżeniu, a odbijanie kierownicy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 541
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Kierownica wraca do położenia centralnego tylko w pewnym zakresie. Przy większym skręcie kół, kierownica nie wraca samoczynnie. Normalne to? Od momentu instalacji sprężyn obniżających eibach prokit w ncfl
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
To że nagle "staneła" a wcześniej cofała nie jest w pełni normalne, ale na odczuwalną siłe cofania ma duże znaczenie geometria (zwłaszcza kąt WSZ), zmieniła się geometria przez obniżenie, to możliwe że kąt WSZ jest nie wystarczający i nie zachodzi cofanie.
Zrób geometrie (IHMO po obniżeniu należy ją robić koniecznie, chociażby dla samej korekty zbieżności bo ta leci w pierwszej kolejności) i będzie po krzyku- a jeżeli ustawienie prawidłowych kątów nie pomoże, to być może zupełnie przy okazji po prostu coś innego poddało- choć to byłby dla NC bardzo rzadki przypadek.
Zrób geometrie (IHMO po obniżeniu należy ją robić koniecznie, chociażby dla samej korekty zbieżności bo ta leci w pierwszej kolejności) i będzie po krzyku- a jeżeli ustawienie prawidłowych kątów nie pomoże, to być może zupełnie przy okazji po prostu coś innego poddało- choć to byłby dla NC bardzo rzadki przypadek.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance