(nie) odbijanie kierownicy

Geometria na pro eibach obniżeniu, a odbijanie kierownicy

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

15 wrz 2020, 16:53

Kierownica wraca do położenia centralnego tylko w pewnym zakresie. Przy większym skręcie kół, kierownica nie wraca samoczynnie. Normalne to? Od momentu instalacji sprężyn obniżających eibach prokit w ncfl
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
grzes
Posty: 3651
Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
Model: NA
Wersja: 93' LE
Lokalizacja: Ruda Śl.
Kontakt:

18 wrz 2020, 9:02

To że nagle "staneła" a wcześniej cofała nie jest w pełni normalne, ale na odczuwalną siłe cofania ma duże znaczenie geometria (zwłaszcza kąt WSZ), zmieniła się geometria przez obniżenie, to możliwe że kąt WSZ jest nie wystarczający i nie zachodzi cofanie.
Zrób geometrie (IHMO po obniżeniu należy ją robić koniecznie, chociażby dla samej korekty zbieżności bo ta leci w pierwszej kolejności) i będzie po krzyku- a jeżeli ustawienie prawidłowych kątów nie pomoże, to być może zupełnie przy okazji po prostu coś innego poddało- choć to byłby dla NC bardzo rzadki przypadek.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
ODPOWIEDZ