Swap 2.0 na poliftowy 2.0, a może na 2.5?

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4665
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

06 maja 2020, 22:37

No nie ma bata, żeby 2,0 w wolnossaku szedł tak samo na niskich obrotach jak 2,5. Pojemności nie oszukasz. Zobacz wykres powyżej, masz porównanie 2,5 i 2,0 po remapie na jednym wykresie). Jest potężna różnica w momencie obrotowym przy 2tys rpm. Jak nie kręcisz wyżej niż te 5tys obr to olej wałki. Wrzuć 2,5, zrób strojenie (tego nie podałeś w kosztach na początku- wyjdzie prawie 2tys za licencję Ecuteka i usługę strojenia przez Fiva) i wystarczy. Jak chcesz trochę więcej mocy to zakładaj od razu kolektor od Fiva (ewentualnie jakiś wydech), żeby dwa razy nie płacić za strojenie.
Jak masz zdrowe 2,0 to za sam silnik możesz wziąć ze 4 tys, bo ciężko ten silnik dostać na rynku używek.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

07 maja 2020, 5:34

Jeśli walki muszą coś odjąć z dołu by dodać na górze to rzeczywiście to nie mój kierunek.
Tak więc będzie 2.5 + kolektor + wydech + strojenie. 2.0 oczywiście dostanie pomiar kompresji itp więc ocenimy ile jest on wart... Wielkie dzięki za pomoc 🙂
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5451
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

08 maja 2020, 8:25

bjorm pisze:
07 maja 2020, 5:34
Jeśli walki muszą coś odjąć z dołu by dodać na górze to rzeczywiście to nie mój kierunek.
Tak więc będzie 2.5 + kolektor + wydech + strojenie. 2.0 oczywiście dostanie pomiar kompresji itp więc ocenimy ile jest on wart... Wielkie dzięki za pomoc 🙂
Jeśli faktycznie prawie nigdy nie zapuszczasz się w zakresy obrotów powyżej 5,5 tys to 2.5 na seryjnych wałkach będzie wyrywał jak dziki i ciągnął równo do 6 tys. Odetkanie wydechu przy 2.5 także dodaje odczuwalnego niuta. Będziesz bardzo zadowolony z takiego setupu :twisted:
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

08 maja 2020, 8:44

Fiveopac pisze:
08 maja 2020, 8:25
Jeśli faktycznie prawie nigdy nie zapuszczasz się w zakresy obrotów powyżej 5,5 tys to 2.5 na seryjnych wałkach będzie wyrywał jak dziki i ciągnął równo do 6 tys. Odetkanie wydechu przy 2.5 także dodaje odczuwalnego niuta. Będziesz bardzo zadowolony z takiego setupu :twisted:
Z waszego doświadczenia to ile ta wałki muszą spłaszczyć wykres momentu? Czy jadąc takim samym setupem z wałkami i bez będę czuć wyraźną różnicę do 5,5k obrotów na rzecz setupa bez wałków? Nikt jeszcze nie wstawił porównania takich setupów na hamowni? :D
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

08 maja 2020, 15:52

A mnie ciekawi czy w 2.5 jest jakaś budżetowa opcja wałków, najlepiej od jakiegoś popularnego silnika (2.3?). W 2.5 głównym ograniczeniem jest zdaje się wałek ssący, dlatego dobrze jest przełożyć ww. z 2.0

W teorii walek ssący o nieco większym wzniosie i czasach otwarcia może zabrać nieco dołu. M. in. z tego powodu zwlekalem ze 3 lata z instalacją wałków 115km w swojej NA 90km. Praktyka jednak tego nie potwierdziła, moim zdaniem cały zakres obrotów się poprawił. Wiem, to trochę inna generacja silników :) ale może i tu ta reguła by miała zastosowanie? W koncu zasada działania silnika 4 suwowego o zapłonie iskrowym jest ciągle ta sama.

Takie np 180KM z 2.5 powinno jeździć już całkiem przyjemnie Obrazek
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Game
Posty: 15
Rejestracja: 13 lis 2018, 9:56
Model: NC
Lokalizacja: Sarbinowo

08 maja 2020, 16:30

Od siebie dodam, że wykonałem swap z 1.8 na 2.5 i nawet bez strojenia jest duuuża różnica. Zupełnie inna jazda, około 200koni w NC to minimum, żeby to dawało frajdę z jazdy ;)
jqb
Donator
Donator
Posty: 1174
Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
Model: Inny
Wersja: Ikarus ;)
Lokalizacja: Warszawa

08 maja 2020, 19:53

Akurat 1.8 to nawet do 2.0 nie ma porównania. Mając 2.0 jak wsiadłem do 1.8 to myślałem ze fiatem pandą jadę ;)
Game
Posty: 15
Rejestracja: 13 lis 2018, 9:56
Model: NC
Lokalizacja: Sarbinowo

08 maja 2020, 20:29

Zgadzam się :) 1.8 to jakiś dramat i totalnie odbiera przyjemność z jazdy tym autem ;)
recuperator
Posty: 35
Rejestracja: 26 kwie 2020, 20:28
Model: NC
Lokalizacja: Wrocław

10 maja 2020, 9:48

A skąd takie wałki wytrząsnąć i jaki tego koszt?
Produkty zza wielkiej wody znam, raczej chodzi mi o coś krajowego. Świątek? Cat cams?
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

12 maja 2020, 14:02

moze juz przestancie dramatyzowac z tym 1.8 w NC. Owszem ledwie 126KM na papierze plus dodatkowa masa wzgledem NB wyglada slabo. Ale w rzeczywistosci auta jada podobnie.

http://www.zeperfs.com/en/duel211-1478.htm

Owszem trwalosc moglaby byc lepsza ale to inna sprawa.
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
jqb
Donator
Donator
Posty: 1174
Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
Model: Inny
Wersja: Ikarus ;)
Lokalizacja: Warszawa

12 maja 2020, 14:41

Chyba na papierze ;) Wielokrotnie jechałem za 1.8 NB i w 2.0 NC czułem się jakby właściwie auta miały takie same osiągi, bo musiałem mocno cisnąć, żeby nadążyć. Myślę że NC 1.8 nie dałbym rady. Zresztą, to samo mówiły klasy MC.
Awatar użytkownika
wromiata
Donator
Donator
Posty: 156
Rejestracja: 26 gru 2019, 12:41
Model: NC
Wersja: 2.5
Lokalizacja: Wrocław

12 maja 2020, 16:32

Game pisze:
08 maja 2020, 20:29
Zgadzam się :) 1.8 to jakiś dramat i totalnie odbiera przyjemność z jazdy tym autem ;)
nie przesadzałbym, jeździłem 1.8 NC i uważam to za przyjemne auto do daily.
Awatar użytkownika
Ziolko73
Donator
Donator
Posty: 316
Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
Model: NC
Wersja: 1.8/2.5
Lokalizacja: Będzin

12 maja 2020, 16:48

Witam. Jest ktoś godny polecenia na śląsku lub w okolicach do przeprowadzenia swapu z 1.8 na 2.5? Coraz bardziej mnie kusi bo autko zacne tylko ten silnik zupełnie nie pasuje do niego.
MX5 NC 1.8 => 2.5🏁
Strojenie RomDrop by Alex®️
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

12 maja 2020, 16:54

nie przesadzałbym, jeździłem 1.8 NC i uważam to za przyjemne auto do daily.
Mam rownoczesnie NC 2.0 i NCFL 1.8 i oczywiscie, roznica jest ale japa sie cieszy rowniez w 1.8. Nie ma co dramatyzowac.
Moze zaczne psioczyc na 1.8 po swapie 2.0 na 2.5 ale na razie jednak nie :kciuk:
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

12 maja 2020, 19:18

Miałem 1.8 ncfl przed swapem. Naprawdę dramat dla osoby która nie przepada za jazda z pedałem gazu w podłodze. Na 3-ce auto już słabo przyspieszało nawet powyżej 4 tys. Wiesz, że elastyczność silnika jest znikoma, wyprzedzanie na 4 czy 5 biegu niewykonalne, a jakakolwiek próba wyścigu spod świateł skazana na przegraną. Dodajmy brak szpery. Czy tym powinien charakteryzować się roadster?
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
Tomai
Donator
Donator
Posty: 3864
Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
Model: NC
Wersja: 2.0 Power by Five
Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz

12 maja 2020, 20:24

Ziolko73 pisze:
12 maja 2020, 16:48
Witam. Jest ktoś godny polecenia na śląsku lub w okolicach do przeprowadzenia swapu z 1.8 na 2.5? Coraz bardziej mnie kusi bo autko zacne tylko ten silnik zupełnie nie pasuje do niego.
Okolice....tak... Fivopac Bydgoszcz :kciuk:
Dla mnie jedyny wybór :kciuk:
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5451
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

12 maja 2020, 20:29

Tomai pisze:
12 maja 2020, 20:24
Okolice....tak... Fivopac Bydgoszcz :kciuk:
Dla mnie jedyny wybór :kciuk:
Dzięki Tomai :kciuk: ale w tej okolicy zdecydowanie i mocno polecam Pepega z TopDownMotors ;) https://www.facebook.com/TopDownMotors/
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

12 maja 2020, 21:46

Fiveopac pisze:
12 maja 2020, 20:29
Tomai pisze:
12 maja 2020, 20:24
Okolice....tak... Fivopac Bydgoszcz :kciuk:
Dla mnie jedyny wybór :kciuk:
Dzięki Tomai :kciuk: ale w tej okolicy zdecydowanie i mocno polecam Pepega z TopDownMotors ;) https://www.facebook.com/TopDownMotors/
Niby odległości tu nie duże, ale z Katowic do pepega do Radziszowa 80-90 km i od godziny dob półtorej jazdy w 1 stronę. Sam mogę go polecić natomiast te wycieczki mocno komplikują sprawę...no i kwestia dostępności terminów
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

12 maja 2020, 21:58

Myślę że to wszystko kwestia punktu odniesienia, potrzeb i rozumienia pojęcia roadstera. Jeździłem dotąd całkiem zdrowym NA 1.6 i NC 1.8 jeździ mi się dużo lepiej. NB 1.8 jechalem raz i elastyczność mnie nie zachwyciła ani trochę. Spod świateł się nie ścigam, bardziej już bawi mnie ściganie z mocniejszymi furami na torze (szkoda że mimo starań za bardzo mi to nie wychodzi). A Mx5 to dla mnie od zawsze proste auto w którym najważniejsza jest harmonia i balans wszystkich elementow, więc moc nie może być zbyt duża bo to psuloby zabawę. Ale jeśli ktoś uważa inaczej to przecież nie ma problemu

Tak więc będę bronił NC 1.8. Do samego końca, mojego lub jej
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
pavlacos
Donator
Donator
Posty: 681
Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
Model: NC
Wersja: Koksed by Five
Lokalizacja: Wrocław

13 maja 2020, 9:37

dokładnie, co kto lubi, bez przesady
roadster co do zasady to nie jest tytan mocy, tylko pod winkle i tu pokazuje pazur, niezależnie od wersji
pod starty ze świateł to i 2.0 dostanie bęcki od dobrego tdi , także tego (mam nadzieję że 2.5 nie ;) )

porównywanie silnika bez vvt to imho bez sensu, równie dobrze można napisać że lepiej wziąć R6 z4 z 3.0, bo mx to nie jedzie i brzmi jak pierdziawka :ryjezesmiechu:

już to kiedyś pisałem, że 1.8 ma niższy próg wejścia w NC (finansowy), a jeździ się też fajnie, ja nie narzekam ale finalnie można zrobić konwersję jak komuś mało :mrgreen:
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
Obrazek
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

13 maja 2020, 18:56

Ja jednak posiadawszy 1.8 ncfl, nikomu nie polecalbym zakupu, jeśli nie planuje swapa w przyszłości. Oczywiście jazda top down jest fajna niezależnie od pojemności silnika, ale z 1.8 to auto nie jedzie. Jakiekolwiek wzniesienie terenu i frajdy z zakrętów też nie będzie. Może jest to ciut bardziej responsywne od fabii 1.4 16v , ale już bez ciśnięcia w podłogę 1.2 TSI 85 km nie objedzie 🙆
Poza tym dlaczego 1.8 jest aż tak wykastrowane? Vvt w silniku MZR szału co prawda nie robi, ale po co aż tak było spieprzyć 1.8?
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
ox1
Posty: 17
Rejestracja: 18 lip 2016, 12:28
Model: NC

14 maja 2020, 0:58

W Warszawie jest spec od swapa z 1.8 w nc na wspomniane 2,5? ;) ile taka zabawa w wersji podstawowej kosztuje około?
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

14 maja 2020, 10:50

moim zdaniem 8.5s do 100 dla seryjnego 1.8 w NC to nie jest az taka tragedia. A jezdzi mi sie lepiej niz 1.4TSI w golfie bo przynajmniej turbodziury nie ma. Ja to czuje nawet przy bardzo spokojnej jezdzie w miescie.

moim zdaniem 1.8 w NC zostalo celowo wykastrowane podobnie jak 1.6 w NAfl w chwili gdy wprowadzili 1.8. Taka jak widac mazdowska tradycja.


zostawiajac natomiast juz dosc jalowa :lol: dyskusje o 1.8 mialbym pytania, zapewne glownie do Fiveopaca, odnosnie swapa na 2.5:
- jakie sa budzetowe rozwiazania by odmulic 2.5? Silniki 2.5 z Mazdy maja wg. wiki 170-175KM, a 2.3 ok 164KM. Wersje fordowskie sa zwykle nieco slabsze. Natomiast z tego co widac po wykresach zwykle seryjne 2.5 daje w MX5 ok 165KM i juz po strojeniu. Jest to jakby ciutke przymało, zeby tak choc w okolicach 175-180KM wyszlo byloby fajniej

- czy przypadkiem zmulenie seryjnego 2.5 nie jest powodowane glownie przez walek ssacy? Czy istnieje jakis latwo dostepny seryjny walek lepszy pod tym wzgledem, oprocz tego z 2.0 z MX5?

- zakladam ze instalujac silnik minimum co mozna zrobic to seryjny kolektor wydechowy pozbawiony katalizatora. Cos jeszcze?

- czy chcac z jakis powodow robic swapa na raty mozna jezdzic na nieznodyfikowanym ECU z 1.8? Wiadomo ze silnik costam straci bo nie beda dzialaly zmienne fazy ani motylki w dolocie (zakladajac ze zostawiamy, choc w 1.8 ich nie ma zdaje sie). Jakies ograniczenia takiego uzytkowania typu nie wolno upalac?
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4665
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

14 maja 2020, 11:28

NC 1,8 ma 9,5s/100, a to już niewiele lepiej niż NB 1,6 :) Ale nie oceniam samego silnika i tego jak sobie w rzeczywistości radzi, bo 1,8 nigdy nie jechałem.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

14 maja 2020, 12:12

zeperfs twierdzi ze w praktyce 8.5, zreszta mielismy ostatnio okazje sprawdzic ze swiatel moja byla NA 1.6 i NBfl 1.8 i mimo tragicznie spoznionego startu bylem pierwszy. Tak wiem, to niczego nie dowodzi :lol:
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

14 maja 2020, 12:57

Alex pisze:
14 maja 2020, 12:12
zeperfs twierdzi ze w praktyce 8.5, zreszta mielismy ostatnio okazje sprawdzic ze swiatel moja byla NA 1.6 i NBfl 1.8 i mimo tragicznie spoznionego startu bylem pierwszy. Tak wiem, to niczego nie dowodzi :lol:
Co najwyżej nienajlepszej reakcji kierownika w 1.8
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

14 maja 2020, 13:09

mutra pisze:
14 maja 2020, 12:57
Alex pisze:
14 maja 2020, 12:12
zeperfs twierdzi ze w praktyce 8.5, zreszta mielismy ostatnio okazje sprawdzic ze swiatel moja byla NA 1.6 i NBfl 1.8 i mimo tragicznie spoznionego startu bylem pierwszy. Tak wiem, to niczego nie dowodzi :lol:
Co najwyżej nienajlepszej reakcji kierownika w 1.8
nie mogla byc gorsza niz moja bo to ja zostalem na starcie i to z silnkiem zduszonym do niskich obrotow :lol:
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
mutra
Donator
Donator
Posty: 3662
Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
Model: ND
Wersja: GT Sport nav+
Lokalizacja: Nottinghamshire

14 maja 2020, 13:13

Alex pisze:
14 maja 2020, 13:09
mutra pisze:
14 maja 2020, 12:57
Alex pisze:
14 maja 2020, 12:12
zeperfs twierdzi ze w praktyce 8.5, zreszta mielismy ostatnio okazje sprawdzic ze swiatel moja byla NA 1.6 i NBfl 1.8 i mimo tragicznie spoznionego startu bylem pierwszy. Tak wiem, to niczego nie dowodzi :lol:
Co najwyżej nienajlepszej reakcji kierownika w 1.8
nie mogla byc gorsza niz moja bo to ja zostalem na starcie i to z silnkiem zduszonym do niskich obrotow :lol:
w takim razie ja bym sprawdził kompresję w tym 1.8 albo zredukował iloć worków z cementem w bagazniku ;)
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

14 maja 2020, 23:22

czy chcac z jakis powodow robic swapa na raty mozna jezdzic na nieznodyfikowanym ECU z 1.8? Wiadomo ze silnik costam straci bo nie beda dzialaly zmienne fazy ani motylki w dolocie (zakladajac ze zostawiamy, choc w 1.8 ich nie ma zdaje sie). Jakies ograniczenia takiego uzytkowania typu nie wolno upalac?
ECU z 2.0, który obsługuje vvt to koszt 300-400 pln plus przeprogramowanie immobilizera. Przy ogólnych kosztach zabawy, chyba nie ma sensu na tym oszczędzać i tracić tam, gdzie 2.5 właśnie jest najlepszy.. Niski i średni zakres obrotów. Strojenie jest konieczne i wykup licencji ecutek, przypisanej do ECU. Jeśli później będziesz chciał wymienić ECU żeby mieć vvt, to będziesz musiał odesłać do UK swój stary ECU, żeby przepisali ci licencję na inny ECU
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
pavlacos
Donator
Donator
Posty: 681
Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
Model: NC
Wersja: Koksed by Five
Lokalizacja: Wrocław

15 maja 2020, 8:57

potwierdzam, z tego co zasięgałem języka to jeszcze dobrze mieć wtryski od 2,5 / 2,0
gdzieś na forum chyba nawet było takowe kompedium (albo zagramaniczne) , także na początek:

kolektor (była z ZG)
wtryski
komp 2.0 + ecutec

przypuszczam że cobalt i jakiś sportowy filtr też nie zaszkodzi
wałki to nie wiem, jest to jakaś opcja upgrade (czy to się dodatkowo stroi?)
zostawiłbym to na dalszy etap, z tego co czytałem trochę kultura pracy traci, a samo 2.5 już chyba nie jest najwyższa

nie wiem co tzn budżetowa opcja, bo imho przekładka silnika do takich nie należy :P

co do 1,8 to wiecie, jeden lubi ogórki, drugi ogrodnika córki, także tego :ryjezesmiechu:
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
Obrazek
ODPOWIEDZ