Swap 2.0 na poliftowy 2.0, a może na 2.5?

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

05 kwie 2020, 23:16

Alex pisze:
05 kwie 2020, 18:16
tytusr pisze:
ciekawe czy Fiveopac nie opracowal jeszcze sposobu by uruchomic VVT na ECU z 1.8
Z rozmów m.in z nim wynikało, że ECU z 1.8 różni się fizycznie. Nie obsługuje fizycznie VVT oraz Cruise Control (tempomat). Kiedyś dorabiali wiązkę i podłączali, ale nigdy nie działało.
Chodzi mi o to czy nie można przypadkiem dołożyć paru elementów i tego uruchomić. W ECU z hond na przykład ludziska takie rzeczy robili
Nowe ECU z 2.0 kupiłem dobre 2 lata temu za 65 usd, z cłem i przesyłka z USA w sumie 100 usd. ASO sobie liczy parę stów za przeprogramowanie immo, ale podobno można to zrobić za mniej niż 200 PLN nieautoryzowanym kanałem. Przy ogólnych kosztach SWAP te 150 usd to kropla w morzu. Nie sądzę żeby ktoś się bawił w modyfikacje sprzętowe ECU w takich realiach
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

05 kwie 2020, 23:22

Fifkers pisze:
05 kwie 2020, 18:42
krakus pisze:
05 kwie 2020, 12:50
Ciekawy jestem jaką moc wypluje wystrojony 2.5l z ostrzejszymi wałkami i customowym kolektorem? Ma ktoś info odnośnie takiej konfiguracji?
Guardian z forum ma taki zestaw. W jego wątku jest wykres z hamowni. 250Nm i prawie 220KM.
Dla porównania dr. Kokon na podobnym zestawie, ale bez wałków miał wykres na 245Nm i 208KM. Obaj mieli też wymieniony cały wydech, a kolektory chyba o większej średnicy niż ten od Fivea.
Z tego co five pisał to sam SWAP 2.5 i strojenie to wynik często ok. 170 KM i 230 Nm. Dodatkowe konie to kolejne mody (wydech, dolot, walki). Correct me if Im wrong.
A co do wyników z hamowni to dobrze byłoby najpierw zmierzyć swoją serię, żeby się nie okazało że zamiast swoich 126 czy 160km mamy domierzone ekstra 10-15% dla dobrego samopoczucia.
Szczerze mówiąc to nie mierzyłem po swapie ile było Nm i KM, ale 220KM z wątku musiało wiązać się z dużą poprawa górnego zakresu obrotów. U mnie na 5tym ostatnim biegu nie byłem w stanie przekroczyć 6000 RPM przy niecałych 230 kmh (walki oryginalne z 2.5, wydech cały 2.25" i modyfikowany filtr na dolocie). Po kompresowaniu jest wynik z hamowni jak w stopce, natomiast przy oponach które na razie mam strach mocno cisnąć
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1378
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

06 kwie 2020, 13:03

Cześć, zastanawiam się nad zakupem NC po swapie na 2.5, w jaki sposób poznać że to faktycznie silnik 2.5, a nie inny? Mam numery silnika.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Danillo
Donator
Donator
Posty: 2166
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

06 kwie 2020, 15:28

monkahead pisze:
06 kwie 2020, 13:03
Cześć, zastanawiam się nad zakupem NC po swapie na 2.5, w jaki sposób poznać że to faktycznie silnik 2.5, a nie inny? Mam numery silnika.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wrzuć które to auto i zaraz rozkminimy kto ten swap zrobił :) A poznasz po czarnym śladzie na asfalcie ;)
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1378
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

06 kwie 2020, 17:25

Swap'a robił Michał Ślubek, stroił Fiveopac.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4665
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

06 kwie 2020, 17:46

2,5 ma niezłego kopa od 2tys rpm, kiedy 2,0 musi się rozkręcić wyżej, żeby jechała. Jak jeździłeś 2,0 iwsiądziesz do 2,5 to odczujesz to od razu na niższych obrotach.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2166
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

06 kwie 2020, 17:59

monkahead pisze:
06 kwie 2020, 17:25
Swap'a robił Michał Ślubek, stroił Fiveopac.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
No to jasna sprawa, obydwaj gentelmani są tu na forum i zaraz któryś napisze z jakiego modelu i rocznika był ten 2,5 😉
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
monkahead
Donator
Donator
Posty: 1378
Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
Model: NC FL
Wersja: Summer Edition '12
Lokalizacja: Sosnowiec

06 kwie 2020, 19:13

Fifkers pisze:2,5 ma niezłego kopa od 2tys rpm, kiedy 2,0 musi się rozkręcić wyżej, żeby jechała. Jak jeździłeś 2,0 iwsiądziesz do 2,5 to odczujesz to od razu na niższych obrotach.
Jeździłem tylko 1.8 126KM Obrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5451
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

06 kwie 2020, 20:14

Właśnie mam na tapecie temat zmiennych faz w kompach od 1.8. Do dolutowania jest jeden chip i jakieś 20 elementów dyskretnych. Sporo precyzyjnej roboty ale jest nadzieja. W ciągu miesiąca ogarnę temat, przetestuje przerobione ecu i dam info, czy jest szansa na przełom w swapowaniu :kciuk:

Co do uruchomienia tempomatu to myślę, że mam już temat rozpracowany. Potrzebuje tylko egzemplarza na testy ;) może być samo ecu.
Danillo pisze:
06 kwie 2020, 17:59
No to jasna sprawa, obydwaj gentelmani są tu na forum i zaraz któryś napisze z jakiego modelu i rocznika był ten 2,5 😉
2014 :mrgreen:
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Awatar użytkownika
luki_92_92
Donator
Donator
Posty: 1055
Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
Model: NC
Wersja: PRHT '08 2.5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

12 kwie 2020, 10:40

Fiveopac pisze:
06 kwie 2020, 20:14
Co do uruchomienia tempomatu to myślę, że mam już temat rozpracowany. Potrzebuje tylko egzemplarza na testy ;) może być samo ecu.
Bardzo chętnie bym Ci udostępnił moją sztukę na testy w zamian za uruchomienie tempomatu, tylko nie bardzo mam jak od Ciebie wrócić bez samochodu :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

12 kwie 2020, 15:22

luki_92_92 pisze:
Fiveopac pisze:
06 kwie 2020, 20:14
Co do uruchomienia tempomatu to myślę, że mam już temat rozpracowany. Potrzebuje tylko egzemplarza na testy ;) może być samo ecu.
Bardzo chętnie bym Ci udostępnił moją sztukę na testy w zamian za uruchomienie tempomatu, tylko nie bardzo mam jak od Ciebie wrócić bez samochodu Obrazek
PKP lub odpowiednik?
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
siwydh
Posty: 30
Rejestracja: 03 maja 2019, 21:42
Model: NC
Wersja: 2.0
Lokalizacja: łódź

12 kwie 2020, 21:22

ma ktoś 2.5 w nc w łodzi może jakieś testy wzgledem 2.0 zrobimy ?
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

12 kwie 2020, 22:17

Najbardziej cieszy świadomość że tempomat jest, ale brakuje aktywnego do jazdy w korkach i dużym natężeniu ruchu
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

13 kwie 2020, 8:09

No bez przesady. W Mx musi byc trochę surowości, kierowca musi mieć co robić, inaczej będzie cierpiał

Poza tym np. mnie aktywny tempomat bardziej wkurza niż pomaga. Ustawiam prędkość a auto jej nie utrzymuje tylko zwalnia. Potem samo przyspiesza. Ktoś zmienia pas przede mną (daleko daleko) auto nagle hamuje. Nieeee to nie dla mnie.
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
luki_92_92
Donator
Donator
Posty: 1055
Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
Model: NC
Wersja: PRHT '08 2.5
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

13 kwie 2020, 12:46

Ja tam u siebie chciałbym uruchomić tylko pod kątem dłuższych tras bo po 500km wiem z doświadczenia, że prawa noga w kostce mnie po prostu zaczyna srogo boleć i jazda przestaje być przyjemna, bo zaczyna się kombinowanie jak trzymać nogę, żeby bolało mniej :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

13 kwie 2020, 13:13

Oczywiście tempomat czemu nie, zwłaszcza w połączeniu z przełączaniem 4 map w ECU
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2166
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

14 kwie 2020, 6:49

Fiveopac pisze:
06 kwie 2020, 20:14
Właśnie mam na tapecie temat zmiennych faz w kompach od 1.8. Do dolutowania jest jeden chip i jakieś 20 elementów dyskretnych. Sporo precyzyjnej roboty ale jest nadzieja. W ciągu miesiąca ogarnę temat, przetestuje przerobione ecu i dam info, czy jest szansa na przełom w swapowaniu :kciuk:
Wrzucam wątek do obserwowanych 🙂
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5451
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

14 kwie 2020, 10:05

Często się przewija pytanie, czy robiąc remap na ecutek'u to czy funkcja przełączania map nie gryzie się z działaniem tempomatu.
Otóż nie gryzą się, obie funkcje działają równolegle.
Aby wybrać mapę należy przytrzymać przycisk cancel i klawiszami + i - wybieramy mapę, co wskazywane jest poprzez wychylenie wskazówki obrotomierza w stronę cyfry odpowiadajacej wybranej mapie ;) takie to sprytne ;)
Czasami, gdy mamy odpalony tempomat a chcemy zmienić mapę, musimy najpierw wyłączyc tempomat przycickiem on/off i wtedy dopiero klikamy cancel.

Chyba skrobnę osobny temat z opisem wszystkich kwirków i ficzerów ecutekowskich 8-)
Danillo pisze:
14 kwie 2020, 6:49

Wrzucam wątek do obserwowanych 🙂
:kciuk:
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Awatar użytkownika
Paffko
Donator
Donator
Posty: 383
Rejestracja: 18 maja 2014, 13:18
Model: ND
Wersja: Deep Crystal Blue
Lokalizacja: Radom

14 kwie 2020, 11:09

Fiveopac pisze:
14 kwie 2020, 10:05
Często się przewija pytanie, czy robiąc remap na ecutek'u to czy funkcja przełączania map nie gryzie się z działaniem tempomatu.
Otóż nie gryzą się, obie funkcje działają równolegle.
Aby wybrać mapę należy przytrzymać przycisk cancel i klawiszami + i - wybieramy mapę, co wskazywane jest poprzez wychylenie wskazówki obrotomierza w stronę cyfry odpowiadajacej wybranej mapie ;) takie to sprytne ;)
Czasami, gdy mamy odpalony tempomat a chcemy zmienić mapę, musimy najpierw wyłączyc tempomat przycickiem on/off i wtedy dopiero klikamy cancel.

Chyba skrobnę osobny temat z opisem wszystkich kwirków i ficzerów ecutekowskich 8-)
Danillo pisze:
14 kwie 2020, 6:49

Wrzucam wątek do obserwowanych 🙂
:kciuk:
zdecydowanie wrzuć te Ecu tekowe Ficzery jak możesz i opis ich działania bo ja niby wiem że mogę przełączyć ale nadal nie mam pojęcia na co :) (poza mapą serwisową )
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5451
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

15 kwie 2020, 6:45

Paffko pisze:
14 kwie 2020, 11:09
zdecydowanie wrzuć te Ecu tekowe Ficzery jak możesz i opis ich działania bo ja niby wiem że mogę przełączyć ale nadal nie mam pojęcia na co :) (poza mapą serwisową )
Wszystko zebrane do kupy: viewtopic.php?f=26&t=31064
Less roof, more fun!
Obrazek
blow-off.pl Najlepsze zawory blow-off i dv w sieci :mrgreen:
Awatar użytkownika
Paffko
Donator
Donator
Posty: 383
Rejestracja: 18 maja 2014, 13:18
Model: ND
Wersja: Deep Crystal Blue
Lokalizacja: Radom

15 kwie 2020, 7:12

Fiveopac pisze:
15 kwie 2020, 6:45
Paffko pisze:
14 kwie 2020, 11:09
zdecydowanie wrzuć te Ecu tekowe Ficzery jak możesz i opis ich działania bo ja niby wiem że mogę przełączyć ale nadal nie mam pojęcia na co :) (poza mapą serwisową )
Wszystko zebrane do kupy: viewtopic.php?f=26&t=31064
ooooo do poczytania dzięki !
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

06 maja 2020, 12:33

Czy się opłaca, nie tylko kosztowo ale uśmiechowo, efektowo po swapie. Gdyby tylko liczyć motor i robota to będzie 4k za motor, 2k za robote i zysk jakis np 2.5kzl za 2.0 motor. Więc sumarycznie, sama zmiana motoru 3.5kzł do kosztów.

Tak na poważnie probuje czytac to forum, wątki i inne rzeczy ale wiedza jest tak poszatkowana, ze pomyslalem ze zaloze watek.

Czy ktos jest w stanie odpowiedziec czy jest sens swapowac 2.0 na 2.5?
Pytanie to mozna zadac na wiele sposobow, bo co innego odpowie ktos kto lata po torze, a ktos nie itp.
Ale jesliby wziac takie warunki wstepne:

1. Nie latam powyżej 5,5k obrotów, nie jężdżę po torze ale jednak to, że 2.5 chwali się za lepszy dół niż 2.0 mocno do mnie przemawia. Jeżdżę na co dzień 3.0d i ojciec ma 2.4D więc noga się musisz przyzwyczaić do ciągu z dołu...
2. Jeśli boirę pod uwagę, że oba silniki w takich samych kosztach/częściach można modować, to czy po modach (wałki, wydech, kolektor + mapy), różnica między nimi to będzie nadal trochę lepszy dół w 2.5 czy coś ekstra ponadto?

Ogólnie celuje w coś powyżej 200km, ale skoro jest to poziom osiągalny dla 2.0 przy wyżej wymienionej ingerencji to nie wiem czy warto płacić jednak te niemal 4kzł za lepszy dół w 2.5...
Co o tym sądzicie?
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

06 maja 2020, 14:49

Fifkers pisze:
06 kwie 2020, 17:46
2,5 ma niezłego kopa od 2tys rpm, kiedy 2,0 musi się rozkręcić wyżej, żeby jechała. Jak jeździłeś 2,0 iwsiądziesz do 2,5 to odczujesz to od razu na niższych obrotach.
Sam stoje przed pytaniem
1. swap na 2.5 + strojenie
2. zostawic 2.0 + strojenie
Czy roznica miedzy 2 a 4k obrotow powinna byc relatywnie taka sama przed i po strojeniu obu silnikow?
Czy moze jednak strojone 2.0 jedzie na niskich podbnie jak niestrojone 2.5?
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

06 maja 2020, 16:44

W przypadku swapu na 2.5 remap jest w zasadzie koniecznością, w przeciwnym razie ECU z mapami od 2.0 ciągle musi wprowadzać duże korekty i działa to mocno średnio.

Sam remap 2.0 zbyt wiele nie przynosi Nm od dolu a już na pewno nie ma szans zbliżyć się do wyniku 2.5, nawet dodanie wałków i kolektora zbyt wiele nie pomoże a nawet może sprawę pogorszyć

Zreszta z poniższego wykresu (Fifkers wrzucił w wątku hamownia, na górze 2.5 seryjne z remapem vs 2.0 po remapie i kolektorze na dole seryjne 2.5 vs zmodzone 2.5) jasno wynika że 2.5 to silnik dla Ciebie :) zmodzone 2.0 ma przewagę jedynie na obrotach w które nie masz zamiaru się zapuszczać

Obrazek

Ze sprzedażą zdrowego 2.0 nie powinno byc problemu

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2166
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

06 maja 2020, 17:07

Jeżdżę 200 KM 2,0 na walkach i jak wsiadłem do 2,5 bez wałków to on zapierdziela okrutnie. Tam gdzie mój 2,0 zaczyna się ożywiać 2,5 już dawno idzie pełnym ogniem momentu. Na ulice zdecydowanie 2,5, szczególnie jak dieslami jeździsz.
Pozdrawiam, Danillo
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

06 maja 2020, 18:14

Kiedyś robiłem test max speed 2.5. Generalnie przy seryjnych walkach to powyżej 5500 nie ma sensu cisnąć. Do 5500 idzie super a potem już słabo. Dobrze to widać przy maksymalnej prędkości, auto do 200-210 kmh przyspiesza super, a potem już ledwie dokręca się z 5500 do 6000 RPM i kolejne 15-20 kmh
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

06 maja 2020, 20:02

Wielkie dzięki za mega pomocne podpowiedzi.
Więc jednak pójdę w to 2.5 + kolektor + mapy + kevlar. Zastanawia mnie tylko sens dodawania wałków. Czy ja ich potrzebuje do powyższego setu jeśli nie jeżdżę po torze i po wysokich zakresach?
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
pavlacos
Donator
Donator
Posty: 681
Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
Model: NC
Wersja: Koksed by Five
Lokalizacja: Wrocław

06 maja 2020, 20:45

Z tego co wiem to jest to kolejny krok do tych 200km. Zawsze mozesz dołożyć jak będzie mało

Jeżeli mialbym zdrowe 2.0, nie zmienialbym na 2.5 tylko bawil się tym co mam.
Imho na kolektorze i mapie bardzo fajnie to działa i sie kręci.
Niestety mam 1.8 zatem :mrgreen:
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
Obrazek
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2166
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

06 maja 2020, 20:59

To też prawda, że 2,0 z kolektorem i remapem ale bez wałków podobno odpycha się już bardzo fajnie. Ja od razu wrzuciłem wałki, które psują dolne zakresy dodając na górze, ale jeśli ktoś górą nie jeździ to nie ma sensu pakować wałków. I takie okolice 185 KM już bardzo fajnie działają w 2,0.
Pozdrawiam, Danillo
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

06 maja 2020, 21:34

Właśnie z tego co doczytałem to właśnie walki niezbyt nadają się do moich oczekiwań.

I o ile dobrze rozumuję to ten dół z 2.5 będzie zawsze lepszy niż w 2.0, nawet po kolektorze i remapie w 2.0...
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
ODPOWIEDZ