Pacjent NC 5MT+LSD. W instrukcji jest napisane: GL-5, SAE 90 bez podanego xxWxx
"Hamburgjery" mają łatwo bo leją swojego red line:
http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=133&pcid=4
przy opisie, którego wyraźnie jest napisane:
Contains additional friction modifiers for suitability with clutch-type limited slip differentials - for most LSDs, no additional friction modifiers are required
U nas na forum polecany jest motul: Gear 300 75W90, z tym , że on spełnia GL-4 i GL-5, a z tego co doczytałem to z GL-4 "hamburgjery" zalecają do skrzyń. Jest jeszcze takie cudo motula: Gear 300 LS 75W90, ale nie wiem czy to przegięcie?
Ewentualny drugi wybór VALVOLINE DURABLEND, który spełnia GL-5 i ma lepkość 75W90, chociaż tutaj zagwozdka, bo strona valvoline poleca inną lepkość niż reszta świata: : Valvoline Gear Oil GL-5 SAE 80W-90
Dobra kończę przydługawy wątek pytaniem: co nalaliście do tylnego dyfra lsd?. Fajnie jakby miał ktoś opinię po konkretnych kkm