Witam, mam pytanie otóż kupiłem Mx5 NC 1,8 z 2006r. i sprzedawca zapewnia mnie że włożył regenerowaną tarcz/ zwykła okładzina nie kevlar nie spiek/ ale coś mi nie bangla: wstecznego nie idzie wrzucić, na pozostałych biegach ciężko chodzi lewarek i bierze od samego dołu. Zdecydowałem- rozbieram sprzęgło na koszt sprzedawcy i sprawdzamy co jest, ale spec co tą tarcze obijał sugeruje że docisk nie został na samoregulaczach cofnięty??? O co tu chodzi???
W razie co, jakie sprzęgło do cywilnej jazdy kupić?
sprzęgło NC 1,8
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Możesz jeszcze sprawdzić czy ktoś wcześniej nie wyregulował pedału sprzęgła. Jak już się kończyło i brało wysoko to mógł wyregulować by brało niżej i teraz nie da się do końca wysprzęglić.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
- meewosh
- Posty: 1140
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: NA
- Wersja: 1.8 '94
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Sprzęgło jak sie konczy bierze chyba przy samej podłodze, tak mi się coś kojarzy.
Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Nokia 7.1 przy użyciu Tapatalka
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
No i sprawa rozwiązana. Tarcz rzeczywiście była zregenerowana, nowo obita natomiast docisk i łożysko to śmietnik. Zakupiłem nowe sprzęgło kpl. LUK i niestety zonk. Dostałem to od mocniejszej wersji czyli tarcz sprzęgłowa niepasowała- zmuszony byłem użyć tej regenerowanej. A nowiutką tarcz z większym otworem na wałek mam do sprzedania za 100zł. Teraz wszystko śmiga.