diesel w nc

Technikalia dotyczące generacji NC / NCFL1 / NCFL1

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

koro13
Posty: 455
Rejestracja: 19 sty 2011, 18:18
Model: NC
Lokalizacja: łeba

08 cze 2017, 18:33

Witam koledzy co myslicie na ten temat jakby wrzucil silbik 1.6 diesla ktory siedzi w mazdzie np. 3 wiem ze to profanacja dla mazdy. Ale przepraszam . Ze wadliwe silniki to przeciez sami producenvi mazdy robia .podobno przy 100 tys silbiki padaja I zebu wrzucic np drugi 1.8 to jest duz koszt .a I tam za jakis czas pad is a zatem mysle sobie zamiast robic swaps na 2.0 ktory podobno z wiazka I v tekiem wyjdzie 8 k kola wrzuce 1.6 hdi ( Bo takie laduja do mazdy za 2 tys zl plus robots I chip tuning na okolo 140 koni I ze wzgledu na turbo wiecej biz Benzyna momentu . czy to ma send? . No I co zeskrzynia czy podejdzie .cosb ktos napisze .a sorki za bledy pisze z tel Bo akurat teraz mam
Robertus
ree
Posty: 2576
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:51
Model: NA
Lokalizacja: Szczecin

08 cze 2017, 19:48

Hej, no rzadki swap sobie wybrałeś. W pl nie kojarzę takiego. Właściwie jedyny swap na diesela jaki kojarzę, to 1,6d chyba z jakiegoś starego golfa ktoś wrzucił do NA. Miał jakoś 60KM właściciel mówił, że totalnie nie jedzie, ale paliło bardzo mało, a on nie upalał.
Awatar użytkownika
Chezus
Donator
Donator
Posty: 1167
Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
Model: NB FL
Wersja: Impuls
Lokalizacja: SZA

08 cze 2017, 19:55

Diesel w Miacie, to chyba tylko w NA jak ktoś się uprze na jakiś chory projekt w stylu rust/rat.
The answer is always Miata.
RS
Donator
Donator
Posty: 1552
Rejestracja: 27 wrz 2011, 18:37
Model: NA
Lokalizacja: Krosno/Kraków

08 cze 2017, 20:20

Licz się ze stratą TC i dużą zabawą z elektroniką - to już nie jest tak proste auto jak NA-NBfl.
bonito
Posty: 286
Rejestracja: 20 sty 2015, 20:16
Model: NC FL2
Lokalizacja: Gdynia

09 cze 2017, 7:30

Diesel w MX-5 - dawno się tak nie uśmiałem jak zobaczyłem ten post! :) :) :) :)
Nie ma to jak dobry dowcip na początek dnia!
bonito
koro13
Posty: 455
Rejestracja: 19 sty 2011, 18:18
Model: NC
Lokalizacja: łeba

09 cze 2017, 16:46

Tam dowcipem jest to ze taki klastk jak mx5 w 3 Gen wypluwa Panewki przy 100 tys to nawet maluch I najgorsze aura koreanskie bez oszczedzania robia wieksze przebiegi takze moze z tego sie posmiejemy
Robertus
bonito
Posty: 286
Rejestracja: 20 sty 2015, 20:16
Model: NC FL2
Lokalizacja: Gdynia

09 cze 2017, 16:59

Idąc dalej tropem myślenia kolegi proponuję koledze wyrzucić w ogóle silnik i zaprząc parę koni do MX-5 - konie na pewno nie wypluwają panewek no i przy dobrym karmieniu też robią większe przebiegi ... :)
bonito
rrutek
Donator
Donator
Posty: 1200
Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
Model: NA
Wersja: 1.6 '92
Lokalizacja: Warszawa

09 cze 2017, 17:15

koro13, te silniki "same z siebie" (w wyniku nieprzewidywalnej usterki) praktycznie nie obracają panewek. Silniki NCków są mniej odporne na poziom/ciśnienie oleju niż NA/NB, ale mówienie, że ten silnik przeżywa z założenia 100k to fałsz. Zazwyczaj obrócona panewka w NC to wynik zaniedbania w sprawdzaniu poziomu oleju.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
Awatar użytkownika
funky
Donator
Donator
Posty: 4077
Rejestracja: 29 lip 2011, 9:30
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

09 cze 2017, 17:59

Trolololo
Obrazek

miatasm.com
Awatar użytkownika
Chezus
Donator
Donator
Posty: 1167
Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
Model: NB FL
Wersja: Impuls
Lokalizacja: SZA

09 cze 2017, 19:59

No ale RX-8 w dieslu jest...
The answer is always Miata.
Awatar użytkownika
unaimed1337
Donator
Donator
Posty: 384
Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
Model: NC FL
Wersja: Turbo
Lokalizacja: Rybnik/Kraków

09 cze 2017, 21:16

rrutek pisze:koro13, te silniki "same z siebie" (w wyniku nieprzewidywalnej usterki) praktycznie nie obracają panewek. Silniki NCków są mniej odporne na poziom/ciśnienie oleju niż NA/NB, ale mówienie, że ten silnik przeżywa z założenia 100k to fałsz. Zazwyczaj obrócona panewka w NC to wynik zaniedbania w sprawdzaniu poziomu oleju.

Otóż to.

koro13, albo pilnuj stanu oleju, albo zmień samochód, bo tego typu wypowiedzi są trochę żenujące. Swap na diesla wyjdzie drożej, gorzej i tragiczniej. Chcesz swapować, swapuj na 2.5, chcesz oszczędzać na paliwie, załóż LPG.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
koro13
Posty: 455
Rejestracja: 19 sty 2011, 18:18
Model: NC
Lokalizacja: łeba

17 cze 2017, 8:04

otoz to lpg w mazdzie to jest rzenujace
Robertus
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4595
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

17 cze 2017, 9:37

koro13 pisze:otoz to lpg w mazdzie to jest rzenujace

kazdy uwaza jak chce

dla mnie Żenujący jest smrod i klekot diesla oraz jego max obroty na poziomie 4500 co kompletnie nie pasuje do roadstera.

A jesli mam wybor wole wzbogacac rosyjskich oligarchow dwa razy mniej (ok 2zl/1L lpg) niz arabskich szejkow (ok 4zl/1L benz)
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-) 182HP/242Nm 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
ODPOWIEDZ