Body kit
Dostępność
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Witam
Czy jest jakies zaufane zrodlo bodykitow do NC, NCFL oprocz roadsterów.pl (prawie zaden wybor), allegro (bieda) i forum (rzadko...)?
Marzy mi sie Mazdaspeed a'la Five'a
Pozdrawiam
Czy jest jakies zaufane zrodlo bodykitow do NC, NCFL oprocz roadsterów.pl (prawie zaden wybor), allegro (bieda) i forum (rzadko...)?
Marzy mi sie Mazdaspeed a'la Five'a
Pozdrawiam
- flatline
- Donator
- Posty: 2191
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Front jak front, ale z boku...
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
viewtopic.php?f=18&t=19663
Dostępne od ręki.
Przód: https://www.ilmotorsport.de/shop/articl ... dd51357a5c
Tył: https://www.ilmotorsport.de/shop/articl ... dd51357a5c
Progi: https://www.ilmotorsport.de/shop/articl ... dd51357a5c
http://allegro.pl/mazda-mx-5-listwa-spo ... 65228.html
http://www.lifestylemazdaparts.co.uk/pr ... _NE85V4910
Dostępne od ręki.
Przód: https://www.ilmotorsport.de/shop/articl ... dd51357a5c
Tył: https://www.ilmotorsport.de/shop/articl ... dd51357a5c
Progi: https://www.ilmotorsport.de/shop/articl ... dd51357a5c
http://allegro.pl/mazda-mx-5-listwa-spo ... 65228.html
http://www.lifestylemazdaparts.co.uk/pr ... _NE85V4910
- Kamien
- Donator
- Posty: 967
- Rejestracja: 24 mar 2014, 16:09
- Model: ND
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: Poznań
bjorm pisze:dzieki,
ktos wie co to za spojler ten z przodu? i ogolnie wokol auta?
Pakiet Dynamic dostępny jest też w ASO
W ofercie Mazdy są następujące spoilery “dynamic” przeznaczone do Mazdy MX-5 NC
- spoiler przedni NF51V4900FBB ,cena 1352,61 zł brutto
- spoilery boczne (komplet 2 szt.) NF51-V4-910F-BB , cena 1402,95 zł brutto
- spoilery tylny NF51-V4-930F-BB , cena 1288,21 zł brutto. W
pojazdach wyposażonych w Hardtop wymagany dodatkowo deflektor powietrza QNCA-50-A20 , cena 240,11 zł brutto
Dostępność – na zamówienie 2-3 dni robocze.
Spoilery wymagają lakierownia. Podane ceny nie zawierają kosztów montażu.
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
SCEPAN pisze:A może by tak Ducks Garden ?
Send from Xiaomi Mi4 using TapaTalk.
O boże, nawet ten samochód wygląda, jak by przeżywał egzystencjalny kryzys
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
Stary wątek ale nie będę tworzyć nowych.
Pytanie o zderzak Mazdaspeed. Oryginalnie nie ma otworów na spryskiwacze ksenonów. A z racji, że kiedyś na pewno się znudzi i będzie dalej na sprzedaż, nie chcę w nim robić dziur na te spryski. Czy wg was mam po prosty zaślepić przewody od sprysków, przymocować je gdzieś wewnątrz nowego zderzaka a same spryski odczepić i trzymać w chacie (czekając na ewentualny powrót do OEM zderzaka) czy jak to rozwiązać? Prawda to ze przy ksenonach i ewnetualnym braku sprysków, mogę mieć kłopoty przy przeglądzie okresowym?
Pytanie o zderzak Mazdaspeed. Oryginalnie nie ma otworów na spryskiwacze ksenonów. A z racji, że kiedyś na pewno się znudzi i będzie dalej na sprzedaż, nie chcę w nim robić dziur na te spryski. Czy wg was mam po prosty zaślepić przewody od sprysków, przymocować je gdzieś wewnątrz nowego zderzaka a same spryski odczepić i trzymać w chacie (czekając na ewentualny powrót do OEM zderzaka) czy jak to rozwiązać? Prawda to ze przy ksenonach i ewnetualnym braku sprysków, mogę mieć kłopoty przy przeglądzie okresowym?
- Andrut
- Moderator Detalingu
- Posty: 638
- Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
- Model: NC FL2
- Wersja: 2,5L
- Lokalizacja: Kraków
auto na xenonie bez spryskiwaczy nie powinno przejśc badań technicznych. niektórym sie to udaje inni naklejają na zderzak zaślepki jako imitacje sprysków a w razie kontroli mówią że działa to automatycznie co ileś psiknięć i nie wiesz jak to wymusić
Carbon miata robi zderzak mazdaspeed.
https://www.carbonmiata.com/shop/mazda- ... -fits-nc1/
Oryginał można kupić na aukcji w JP, ale nikła dostępność. Ale jest wtedy szansa na progi i dupke.
Szczytem jest chyba Mitsuoka, mają w ofercie i NC i ND.
https://www.carbonmiata.com/shop/mazda- ... -fits-nc1/
Oryginał można kupić na aukcji w JP, ale nikła dostępność. Ale jest wtedy szansa na progi i dupke.
Szczytem jest chyba Mitsuoka, mają w ofercie i NC i ND.
- Załączniki
-
- mistsuoka_ncec_front.jpg (118.6 KiB) Przejrzano 2071 razy
-
- misuoka_rear.jpg (116.23 KiB) Przejrzano 2071 razy
-
- mistuoka_ncec.jpg (118.84 KiB) Przejrzano 2074 razy
-
- Tu sam front na aukcji
- mitsuoka_front.jpg (454.66 KiB) Przejrzano 2074 razy
- niezalogowany
- Posty: 253
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
Co do wymogu spryskiwaczy - tak, chodzi odkładnie o to, że brudne reflektory dają za dużo rozproszonego światła.
Jeśli dobrze pamiętam nowsze generacje mniejszych VAGów potrafiły mieć jakieś bieda-xenony z około 2x słabszym żarnikiem - wtedy nie potrzebowały spryskiwaczy, taka oszczędność. Ja osobiście pomysłu naklejania nie popieram...
Jeśli dobrze pamiętam nowsze generacje mniejszych VAGów potrafiły mieć jakieś bieda-xenony z około 2x słabszym żarnikiem - wtedy nie potrzebowały spryskiwaczy, taka oszczędność. Ja osobiście pomysłu naklejania nie popieram...
Weź znajdz kogos kto sie podejmie zrobienia dziur pod mocowania spryskow z NC... Ja nie znalazlem.niezalogowany pisze: ↑15 kwie 2021, 15:16Co do wymogu spryskiwaczy - tak, chodzi odkładnie o to, że brudne reflektory dają za dużo rozproszonego światła.
Jeśli dobrze pamiętam nowsze generacje mniejszych VAGów potrafiły mieć jakieś bieda-xenony z około 2x słabszym żarnikiem - wtedy nie potrzebowały spryskiwaczy, taka oszczędność. Ja osobiście pomysłu naklejania nie popieram...
Szczegolnie ze tam jest tak nieregularny i pojebany ksztalt ze się lakiernikom nie dziwię. Nie to co w NCFL, tam jest prosty prostokąt jako dziura po spryskach. Ja jednak będę naklejać.
- niezalogowany
- Posty: 253
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
Jest jakiś prosty sposób na wyciągnięcie (otwarcie) sprysku, mógłbym się przejść i zobaczyć w mojej. Nie wiem niestety jak to wygląda od spodu, ale jestem dziwnie przekonany ze da się to zrobić... Niestety nie mając choćby zdjęć nie widzę problemu (nie twierdzę, ze go nie ma)
Nie wiem też, na ile to jest dobry temat na takie rozważania
Nie wiem też, na ile to jest dobry temat na takie rozważania
Nie mówie że taki kszatł musi być finalnie żeby to działało/wysuwało się ale jednak oryginalny kształt jest taki jak na foto.niezalogowany pisze: ↑15 kwie 2021, 18:38Jest jakiś prosty sposób na wyciągnięcie (otwarcie) sprysku, mógłbym się przejść i zobaczyć w mojej. Nie wiem niestety jak to wygląda od spodu, ale jestem dziwnie przekonany ze da się to zrobić... Niestety nie mając choćby zdjęć nie widzę problemu (nie twierdzę, ze go nie ma)
Nie wiem też, na ile to jest dobry temat na takie rozważania
To jest japonska robota. Dobrze to widac na zdjeciach dyszy spryskiwaczy i zaslepek, np na stronie IL.
- niezalogowany
- Posty: 253
- Rejestracja: 17 lut 2021, 20:40
- Model: NC
- Wersja: szybki ponton
- Lokalizacja: Wrocław
Ja bym to zrobił tak:
1. ściągnął zaślepkę
2. zrobił zdjęcie otworu, możliwie prostopadle do otworu, możliwe że z miarką obok (choć prościej po prostu zmierzyć któryś specyficzny wymiar)
3. na kompie poskalował, obrysował
4. wydrukował na papierze samoprzylepnym
5. nakleił na zderzak (tu trzeba by zadbać o odpowiednie umiejscowienie)
6. powoli, cierpliwie wyciął jakaś drobna piłką/skalpelem/nożem na gorąco? Narzędzie pewnie wyszło by w praniu
Bardziej problematyczne może być to, w jaki sposób trzyma się sprysk pod zderzakiem...
EDIT. z tego co widzę sprysk trzyma się do zderzaka na jednym wkręcie, pewnie do tego jakieś wypustki/zatrzaski. Stawiam, że to było by trudniejsze do ogarnięcia, a z pomocą druku 3d - do przejścia.
1. ściągnął zaślepkę
2. zrobił zdjęcie otworu, możliwie prostopadle do otworu, możliwe że z miarką obok (choć prościej po prostu zmierzyć któryś specyficzny wymiar)
3. na kompie poskalował, obrysował
4. wydrukował na papierze samoprzylepnym
5. nakleił na zderzak (tu trzeba by zadbać o odpowiednie umiejscowienie)
6. powoli, cierpliwie wyciął jakaś drobna piłką/skalpelem/nożem na gorąco? Narzędzie pewnie wyszło by w praniu
Bardziej problematyczne może być to, w jaki sposób trzyma się sprysk pod zderzakiem...
EDIT. z tego co widzę sprysk trzyma się do zderzaka na jednym wkręcie, pewnie do tego jakieś wypustki/zatrzaski. Stawiam, że to było by trudniejsze do ogarnięcia, a z pomocą druku 3d - do przejścia.