Cześć
Wszędzie beczą że wszystko zależy od wysokości sprężyn kół itd.
Mam standardowe koła z 1cm mniejszym ET, bilki i zakładam pro kit.
Przy okazji geo po wymianie sprężyn można by coś zmienić jak ma być lepiej. Zabawa na drogach bez torów.
W ogóle da się u nas zmienić Caster bez żadnych podkładek ?
Podejrzewam ze u mnie w mieście będzie ciężko przepchać jakieś inne geo niż standardowe wiec muszę wiedzieć jak najwiecej
Ncfl nastawy zawieszenia po obnizeniu
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 740
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
Przednie kola -1 (maks 2) stopien tylne -1.5 (maks 2) i bedziesz miec lepsza trakcje i wszystko bedzie legalnie i bezpiecznie.
Testowane na NC i ND, dziala dobrze bez wzgledu czy obnizone czy nie.
LUB
https://www.flyinmiata.com/tech/alignment.php
Testowane na NC i ND, dziala dobrze bez wzgledu czy obnizone czy nie.
LUB
https://www.flyinmiata.com/tech/alignment.php
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Ja dodam, że przy tych samych sprężynach (eibach pro kit) auto mi inaczej siedzi po zmianie amortyzatorów z OEM na koni strt. Przód siedzi trochę wyzej niż przy eibach z OEM, a tył niżej niż poprzednio.... Sprężyny te same, ustawienia geometrii te same, a gołym okiem widać, że siadło inaczej.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm