Brak kluczyka NBFL
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 14 lip 2019, 17:24
- Model: NB FL
- Wersja: Phoenix
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Witajcie, wczoraj zdażyła się dość przykra sytuacja i moja mx5 została skradziona. Po około 2 godzinach auto zostało odnalezione przez policję, lecz na chwilę obecną nie posiadam do niej żadnego kluczyka. Co muszę dokładnie zrobić żeby ją teraz odpalić? Stacyjka + nowy kluczyk z immo? Bawic się z komputerem czy jak to wygląda? Z góry dziękuję za pomoc. Samochód to mx5 nbfl phoenix 2001r 1.6
- Alex
- Donator
- Posty: 4566
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Najprościej cały zestaw zamki stacyjka ecu, modul immo i kluczyki. Zapytaj forumowych dostarczycieli części
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Alex
- Donator
- Posty: 4566
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
wydaje mi sie ze moja propozycja jest wlasnie prostsza. Kupujesz caly komplet, wymieniasz i zalatwione. Wydaje mi sie ze nie musi byc identyczne oznakowanie ECU, jesli tylko masz sparowany komplet z jednego auta to zadziala. 1.6nbfl nie mialy raczej zadnych zmian w osprzecie na przestrzeni lat. Moze ktos z kolegow to potwierdzi. Moze pasuje zestaw z angola/jdm'a
co moglbys zrobic inaczej? Masz do wymiany mechanicznie zamki+kluczyki oraz immo. Do zamkow mozesz dorobic kluczyki ale jest to napewno troche zabawy i koszt. Zostaje immo. Wydaje mi sie ze nikt specjalnie nie meldowal o sukcesach w programowaniu immo, to jest stary system Lucasa, malo kto sie tym zajmuje i chyba nie ma fajnych rozwiazan jak np. w NC gdzie ogarnia sie Forscanem przez zlacze obd2 (ale i tak trzeba miec 2 kluczyki).
jest owszem temat o tym na miata.net
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=661151
ale jak widze troche zabawy z lutownica i programatorem jest. Gdybys chcial immo usunac, czego nie polecam, to sprawa wyglada podobnie, tez trzeba przeprogramowac cos w ECU. Owszem dla elektronika jest to zadanie do zrobienia ale nie w 5 minut raczej
pomijam rozwiazania typu srubokret w zamki i stacyjke zreszta jesli nawet to i tak zostanie ci temat immo.
co moglbys zrobic inaczej? Masz do wymiany mechanicznie zamki+kluczyki oraz immo. Do zamkow mozesz dorobic kluczyki ale jest to napewno troche zabawy i koszt. Zostaje immo. Wydaje mi sie ze nikt specjalnie nie meldowal o sukcesach w programowaniu immo, to jest stary system Lucasa, malo kto sie tym zajmuje i chyba nie ma fajnych rozwiazan jak np. w NC gdzie ogarnia sie Forscanem przez zlacze obd2 (ale i tak trzeba miec 2 kluczyki).
jest owszem temat o tym na miata.net
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=661151
ale jak widze troche zabawy z lutownica i programatorem jest. Gdybys chcial immo usunac, czego nie polecam, to sprawa wyglada podobnie, tez trzeba przeprogramowac cos w ECU. Owszem dla elektronika jest to zadanie do zrobienia ale nie w 5 minut raczej
pomijam rozwiazania typu srubokret w zamki i stacyjke zreszta jesli nawet to i tak zostanie ci temat immo.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting