Podczas ostatniej wizyty na ustawienie zbieżności w mojej NA panowie odmówili ruszania tyłu w obawie, że urwą śruby. W związku z tym zacząłem rozważać regeneracje zawieszenia aby wszystko było ładnie pięknie jak należy. I teraz pojawia się pare pytań. Jaką drogę najlepiej obrać.
1) wyjęcie aktualnego zawieszenia piaskowanie/malowanie proszkowe nowe gumy/poli i wsadzenie całości z powrotem?
2) zakup całego zawiasu używanego - odświeżenie i wtedy podmianka?
3) Słyszałem, że warto przy takiej akcji już zaopatrzyć się w zawieszenie tylne od NB i je wsadzić uprzednio odświeżając? Dlaczego?
4) Czy niezaleznie od opcji lepiej podjąć się tego samemu czy oddać do kogoś kto to ogarnie? Jakie są potencjalne koszty? (mowa o samej wymianie, piaskowania i proszkowania sam się nie podejmę)
I zapewne kilka rzeczy, o których nie pomyślałem, a są tacy, którzy to przerabiali
Wymiana/Regeneracja Elementów zawieszenia NA
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Arthur, ty jedź do Fancy i nie wymyślaj przedni zawias z NB ma trochę lepsze ustawienia pod kątem trakcji, chyba większy Caster o ile mi się dobrze wydaje.
Co do tylnego niestety nie wiem, ale wiem że Tomasz na pewno coś Ci doradzi (on sam ma zawias z NB z przodu)
Co do tylnego niestety nie wiem, ale wiem że Tomasz na pewno coś Ci doradzi (on sam ma zawias z NB z przodu)