Cześć chłopaki,
Parę miesięcy temu kupiłem moją wymarzoną Miatkę z 2000r., przy pierwszych oględzinach na wstępnym przeglądzie wszystko wyglądało cacy, ale już 3-4 miesiące później sprawa wygląda tak, jak na fotkach poniżej, czyli jak się pewnie wszyscy zgodzą - dość słabo. No ale nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, bo liczyłem się z taką możliwością, że spód może być posmarowany w celu zamaskowania rdzy.
Nigdy nie zabierałem się za renowację i konserwację podłogi, więc powiedzcie mi - potrzebuję jakiegoś specjalisty konkretnie od MX5, czy jakikolwiek spec od podłóg powinien się tego podjąć? Iść z tym w ogóle do blacharza czy mechanika?
Okolice Śląska i Małopolski byłyby dla mnie najlepsze, w razie ewentualnych namiarów.
[NB] Podłoga do roboty
Ruda tańczy jak szalona... :/
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Załączniki
-
- srodek.jpg (4.26 MiB) Przejrzano 801 razy
-
- prawe tylne.jpg (5.42 MiB) Przejrzano 801 razy
-
- prawe przednie kolo.jpg (4.22 MiB) Przejrzano 801 razy
-
- lewe tylne.jpg (4.78 MiB) Przejrzano 801 razy
-
- lewe przednie.jpg (3.83 MiB) Przejrzano 801 razy
-
- IMG_20200910_185018.jpg (4.65 MiB) Przejrzano 801 razy
-
- IMG_20200910_184927.jpg (4.11 MiB) Przejrzano 801 razy
Ostatnio zmieniony 06 paź 2020, 9:29 przez Odin91, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja na zdjęciach widzę wózki i wahacze. To jest względnie prosta robota. Rozbierasz, to co przyzwoite piaskujesz i malujesz, to co mniej przyzwoite kupujesz lepsze piaskujesz i malujesz. Zainteresuj się podłużnicami, zwłaszcza przy silniku - tam gniją na wylot.
@tomasz01 poprawione
@RS Ok, ale nadal pytanie - blacharzowi to oddawać, czy do mechanika? Nie mam garażu ani narzędzi, więc samemu nic nie zrobię. Samochodem chcę z 4-5 lat jeszcze pojeździć, więc chcę to mieć na tip-top.
@RS Ok, ale nadal pytanie - blacharzowi to oddawać, czy do mechanika? Nie mam garażu ani narzędzi, więc samemu nic nie zrobię. Samochodem chcę z 4-5 lat jeszcze pojeździć, więc chcę to mieć na tip-top.
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Zdjecia ktore wrzuciłeś pokazują zawieszenie. To czym sie powinienes martwić to blacha podłogi. Obejrzyj fragmenty podnspodem bagażnika i podłużnice z przodu.
Jak chcesz to zrobić dobrze to musisz zdemontować zawieszenie i sprawdzić blacharkę.
Jak chcesz to zrobić dobrze to musisz zdemontować zawieszenie i sprawdzić blacharkę.
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
No ale patrząc na stan tylnych wahaczy to tam też już mogą być dziury. Tak jak piszą powyżej, najlepiej auto rozbroić od spodu do gołej podłogi, ogarnąć podłogę / podłużnice, a następnie wszystkie odkręcone elementy i po kolei składać. Z tym, że jeśli to ma być zrobione dobrze to tanio nie będzie, bo to jednak wymaga "paru" godzin pracy...