Dzięki, mega pomocne info.mutra pisze: ↑16 lis 2020, 21:54Generalnie: 27-200 jeżeli w opisie jest zaznaczone "with limited slip diff" ale to jest tylko numer "case'u"od dyfra z tego co pamiętam. Do pełnej informacji potrzebujesz jeszcze dokładnego numeru części + numeru pierścienia zębatego i wałka który decyduje o przełożeniu. Na obrazku wyżej masz np. 27-110 ale dopiero jak rozwiniesz tabelkę z pełnymi numerami części to będziesz wiedział jakie to przełożenie(jest ich cztery albo pięć).
To co napisałem powyżej odnosi sie do sprawdzania auta po VINie. To co masz na aucie możesz sprawdzic tylko demontując półosie albo przez test palenia kapcia.
Więc jeśli chodzi o torsen w nbfl, wystarczy patrzeć na te 3 tabelki?
Aktualnie próbuję odróżnić angola nbfl 2003 czy ma torsen czy fuji a angole nie da się sprawdzić na japancars.ru (to zdjęcie wyżej to przykładowe z innego auta). Jutro będę znowu dzwonił do Mazda UK z pytaniem o te bardziej szczegółowe numery bo ostatnio tylko byli w stanie mi powiedzieć że to LSD z nr. MS01-27-200, i tak jak wspominałeś, to tylko nr case-u.