dobre zatyczki filtrują hałas maszynowy, a resztę słyszysz, w miarę
są też takie puszki rezonansowe - ktoś tu juz ogarniał, chyba malcolm x
lub ... wincej druciaka
ogólnie ciekawe uwagi, jak ktoś nie lubi hałasu to po kiego ten tłumik sportowy? niewiele to daje, a i same końcówki tańsze
dla mnie nie jest głośno, w sumie latam głównie topdown więc wicher i tak robi swoje, a i jak kolega wspomniał przy motocyklu to pikuś
ja na moto tylko w zatyczkach na trasie, no nie przewidziałem, że pełen przelot to będzie tak darł pape, ale na mieście fajnie robi terror (poza dzielnią ofc) mam db'ki ale wchodzą od dupy strony i nie założyłem
imho lepiej pójść w kolektor lub to dziwne ustrojstwo wzmacniające dźwięk w kabinie, delikatnie zwiększają głośność i warkot silnika kiedy trzeba (dodatkowych zalet kolektora nie wymieniam
).
pomijam już kwestie, że 4 gary to i tak szału nie robi, sam jestem ciekawy jak wejdzie kolektor, co się jeszcze z dźwiękiem zadzieje ?
na zlocie słyszałem auto na ostrych wałkach i powiem, że no to już fajnie chodzi, ciekawe jakby dołożyć jeszcze itb