Czołem! Szukałem i nie znalazłem - stąd zakładam temat żeby było powtarzalne może niech to
bedzie zmierzone na równej trasie Yanosikiem czy innym licznikiem satelitarnym przy dobrym zasięgu GPS.
U mnie na skrzyni 5b i jakimś dyferencjale o nieznanym przełożeniu (albo 3.9 albo 3.6) wychodzi:
2000 RPM - 70 km/h
~2800 RPM - 100 km/h
4000 RPM - 144 km/h
Opony 195 50 15
PS jeśli był taki temat to przepraszam
Prędkości obrotowe na najwyższym biegu
W różnych kombinacjach napędowych
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Widziałem, znam i właśnie to sprawia że się zastanawiam...
Wychodziły dyfry 3.64 bez torsena?
Wychodziły dyfry 3.64 bez torsena?
W 91 roczniku powinieneś mieć dyfer 4,3. Ty masz chyba jakąś szperę, bo tylko takie miały przełożenie poniżej 4. Tym bardziej, że podajesz obroty przy 100km/h z GPSa, więc licznikowo przy setce masz pewnie jeszcze niższe obroty.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Usiłuje rozważyć czy szpera tam faktycznie jest, wg Konrada była ale 1.6 ma tak slabą moc że na suchym przy R1R nie ma szans na uślizg przy ruszaniu
Nie chcę rozbierać dyfra a obudowa jest wybitnie z czasów NB-NBFL...
Nie chcę rozbierać dyfra a obudowa jest wybitnie z czasów NB-NBFL...
Dyfry w NA przedliftach miały przełożenie 4,3. Wszystkie inne NA miały 4,1. NB ze skrzyniami 5-biegowymi miały 4,1 a 6-biegówki 3,6 albo 3,9 (który dyfer w której wersji nigdy się nie dowiedziałem). Nie spotkałem nigdy NB czy NBFL 6-biegowej z otwartym dyfrem. Nawet tak na logikę takie bardziej sportowe wersje z szóstką powinny mieć szperę.
A że przy 1,6 nie ma mocy, żeby driftować na dyfrze z tym przełożeniem to akurat mogę zrozumieć
Jest forumowicz ree ze Szczecina, który jeździł właśnie na skrzyni 5 i dyfrze z szóstki. Może napisz do niego i zapytaj jak u niego jest z obrotami.
A że przy 1,6 nie ma mocy, żeby driftować na dyfrze z tym przełożeniem to akurat mogę zrozumieć
Jest forumowicz ree ze Szczecina, który jeździł właśnie na skrzyni 5 i dyfrze z szóstki. Może napisz do niego i zapytaj jak u niego jest z obrotami.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.