Hey
Pozwoliłem sobie założyć nowy temat, ponieważ w dziale KSIĄŻKA ADRESOWA widzę, że na ostanie dwa posty z pytaniami od blacharze nikt nie odpisał, a temat w archiwum dawno też nie był poruszany.
Pytanie jest krótkie i zwięzłe:)
Czy ktoś w ciągu ostaniego roku w warszawie luk okolicach (powiedzmy w obrębie 30km od Wawy), robił nadkola + progi? mam na myśli cały proces. Wspawanie reparaturek + lakierowanie.
Interesują mnie aktualne koszty tej operacji.
Na allegro komplet nadkoli z G13 (870zł), progi w granicach 200-250zł. Czyli Lekko ponad tysiąc za materiał. (wiem, że są czasem zakupy grupowe)
Jaki jest mniejwięcej koszt blacharza i lakiernika?
Czy ktoś ma do polecenia aktualnie kogoś kto to robi w Wawie lub okolicach? Ile za to wziął? (zależy mi na sprawdzonym zakładzie, który rzeczywiście w ostatnim czasie podjął się tej usługi).
Jeżeli admin uzna, że temat do skasowanie to przeżyje:P ale może jednak czegoś się dowiem
Pozdrawiam
Marcin
NB - koszty blacharki i polecane zakłady w okolicach Warszawy
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Poprawiłem tytuł żeby mieć jakiś argument za pozostawieniem tego wątku i przeniosłem
Co do kosztów - jak to zwykle, dobra robota swoje kosztuje. Ja za samą prawą końcówkę progu w NA (30cm z reperaturki Klokkerholm) + przy okazji lakierowanie przedniego zderzaka zapłaciłem 2000pln ok. dwa lata temu (małopolska).
Co do kosztów - jak to zwykle, dobra robota swoje kosztuje. Ja za samą prawą końcówkę progu w NA (30cm z reperaturki Klokkerholm) + przy okazji lakierowanie przedniego zderzaka zapłaciłem 2000pln ok. dwa lata temu (małopolska).
Dziękowaćpirul pisze: ↑18 maja 2020, 9:25Poprawiłem tytuł żeby mieć jakiś argument za pozostawieniem tego wątku i przeniosłem
Co do kosztów - jak to zwykle, dobra robota swoje kosztuje. Ja za samą prawą końcówkę progu w NA (30cm z reperaturki Klokkerholm) + przy okazji lakierowanie przedniego zderzaka zapłaciłem 2000pln ok. dwa lata temu (małopolska).
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 07 paź 2015, 12:07
- Model: NA
- Wersja: USDM
- Lokalizacja: Zamość
Ja nie wymieniam kawalkow progow bo to jest bez sensu, poniewaz i tak pomiedzy blachami (czyt. Wew, srodkowy, zewnetrzny) jest rdza po dlugosci mimo ze jej nie widac. Sama robota bez materialow(reperaturek) i reperaturki plus laczenia progow na lutospawie plus przygotowanie wstepne do lakierowania i zabezpieczenie z konserwacja ok 3k dolicz prace lakiernicze
Była: nbfl silverblues 2003
Była: nbfl 2001
Była: NA mariner blue 1992
Obecnie: NA Czerwona USDM 1992
Była: nbfl 2001
Była: NA mariner blue 1992
Obecnie: NA Czerwona USDM 1992