Pamela wraca jutro z motosfery, Panowie nie poradzili sobie tylko z jednym - falujące obroty.
Wszystkie czujniki zostały sprawdzone itd. itp.
Generalnie diagnostyka nie była tania ale (wydaje się) że znaleźli winnego, to komputer silnika.
Czy ktoś z Was mógłby sobie odmówić jazdę na kilka dni i pożyczyć mi komputer na podmianę?
Zanim wydam spore pieniądze chciałbym mieć pewność, że nie pójdą w błoto.
Oczywiście pokryję koszta wszystkich przesyłek.
ECU - Bardzo proszę o pomoc
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
Chciałbym ma 100% ustalić, że problem leży właśnie w komputerze.
Bujam się z tym problemem ponad rok..
Bujam się z tym problemem ponad rok..
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
- meewosh
- Posty: 1140
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: NA
- Wersja: 1.8 '94
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
Jeśli masz immo to nie możesz ot tak przełożyć kompa z innego auta bo nie zagada, poza tym falowanie obrotów od kompa? Poprawcie mnie ale chyba byłby to rzadki przypadek.
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Nie mam immo.
Walczę z tym na prawdę długo i ciągle nic, stąd chwytam się takiego a nie innego pomysłu.
Walczę z tym na prawdę długo i ciągle nic, stąd chwytam się takiego a nie innego pomysłu.
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
Co by nie zakładać nowego tematu.
Poradziłem się jeszcze Pepega co to tego tematu, zasugerował podmianę przepustnicy bo może to w niej tkwi problem.
Pytanie - czy w MX po wymianie potrzebna jest procedura adaptacji przepustnicy?
Jeżeli tak - jak ona wygląda?
Poradziłem się jeszcze Pepega co to tego tematu, zasugerował podmianę przepustnicy bo może to w niej tkwi problem.
Pytanie - czy w MX po wymianie potrzebna jest procedura adaptacji przepustnicy?
Jeżeli tak - jak ona wygląda?
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
tez nie bardzo wierze w usterke ECU. Na czym dokladnie polega problem?
podejrzewam ze przekladka przepustnicy bedzie pnp. w 1.6 trzeba bylo jedynie wyregulowac sruba wolne obroty w trybie serwisowym aby regualator wolnych obrotow mogl potem dzialac w sensownym zakresie. Ale 1.8 ma nieco inny osprzet wiec trudno powiedziec czy jest to tak samo.
podejrzewam ze przekladka przepustnicy bedzie pnp. w 1.6 trzeba bylo jedynie wyregulowac sruba wolne obroty w trybie serwisowym aby regualator wolnych obrotow mogl potem dzialac w sensownym zakresie. Ale 1.8 ma nieco inny osprzet wiec trudno powiedziec czy jest to tak samo.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Zapiąć zworke TEN do GND tak jak do mrugania błędów i uruchomić silnik (musi być ciepły). Następnie śruba blisko przepustnicy, taka specjalna regulacyjna która reguluje przepływ kanałem obejsciowym, ustawić obroty na chyba 1200. Po zdjęciu zworki obroty wracają do prawidłowych
Taka jest procedura dla 1.6, wypada ja wykonać po czyszczeniu przepustnicy naprzyklad
Uwaga! Nie należy kręcić śruba ustalająca krancowe położenie przepustnicy.
Taka jest procedura dla 1.6, wypada ja wykonać po czyszczeniu przepustnicy naprzyklad
Uwaga! Nie należy kręcić śruba ustalająca krancowe położenie przepustnicy.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Zapomniałem odpisać.
To był ECU
Kupiłem nowy (używany) i wszystkie problemy jak ręką odjął.
To był ECU
Kupiłem nowy (używany) i wszystkie problemy jak ręką odjął.
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
U mnie to samo. Odpala (na za wysokich obrotach), rozgrzewając się obroty stopniowo opadają (ale wciąż za wysokie), kilka czy kilkanaście sekund pracuje równo i zaczyna się fala 1000 - 1800. Wymieniony silniczek krokowy - było kilka dni testowania w warsztacie OK i znowu go trzepło. Ręce już opadają. Komp z imo więc pożyczak nie wchodzi w grę. Już zaczynam się zastanawiać czy EMU nie wcisnąć, przynajmniej było by rozwojowo ale nie mam pojęcia jakie będą koszty (a fundusz kruchy)?
+50 Smiles per galon