Problem wygląda następująco.
Auto po kapitalce, wszystko poskladalem jak należy itp, włączam auto i odpala ale po 2 sekundach gaśnie, przez te dwie sekundy pracuje równo. Jaka może być przyczyną?
Doszedłem do tego już ze może odcinac napiwo w jakiś sposób ponieważ na plaku działa normalnie. Za pomoc z góry dzięki
[NA] Pomoc przy odpaleniu miaty
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Wygląda na problem w obrębie sterowania pompą paliwa, Daj ją na krótko i zobacz czy pomoże. Normalnie jest tak, że jak przekręcasz kluczyk to pompa powinna pracować chwilę i się wyłączyć, a potem powinna się załączyć przy kręceniu wałem (nieważne czy z rozrusznika, czy po odpaleniu).
Odnaleźć przewody i dać plus z aku na pompę, dostęp do pompy jest od góry pod tylną "półką" za fotelami, ale możesz ją złapać gdzieś wcześniej, przy bezpiecznikach, nie napiszę gdzie dokładnie, bo nie wiem.
Ok lekki update. Autko dalej nie odpala xD ale pompa połączona na krótko i dalej podaję paliwo, odkrecilem listwe aby zobaczyć czy wtryski leja normalnie i zauważyłem myślę że dIwna sytuację. Mianowicie kasy wtrysk leje jednocześnie w ten sam czas na 4 cylindry. Ma tak byc ori czy też jakiś czujnik jest za to odpowiedzialny?
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Czy to wersja 90km czy 115? Bo 2 sek pracy i koniec to może by odcięcie przez immobilizer. Nie pokazuje się na desce symbol kluczyka?
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting