B6+ eibach nbfl
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Cześć
Mam taki problem po zakupie I wymianie na oto zestaw z tytułu, złożony na gumach I odbojach z serii przód siedzi fajnie nisko A tył nie chce się ułożyć. Gdy wrzucę coś do bagażnika z 50kg to Po 5km siada na odpowiednią I liczę na to że to kwestia ułożenia/dobicia się sprężyn. Ktoś się z tym spotkał?
I dodam że przód po opuszczeniu z podnosnika też siedział wysoko Ale po 30km usiadł idealnie.
Dzięki za pomoc jak ktoś zna temat
Mam taki problem po zakupie I wymianie na oto zestaw z tytułu, złożony na gumach I odbojach z serii przód siedzi fajnie nisko A tył nie chce się ułożyć. Gdy wrzucę coś do bagażnika z 50kg to Po 5km siada na odpowiednią I liczę na to że to kwestia ułożenia/dobicia się sprężyn. Ktoś się z tym spotkał?
I dodam że przód po opuszczeniu z podnosnika też siedział wysoko Ale po 30km usiadł idealnie.
Dzięki za pomoc jak ktoś zna temat
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wałbrzych
Czy masz poliuretany na całym zawiasie ???Zyler pisze: ↑12 lip 2019, 10:47Cześć
Mam taki problem po zakupie I wymianie na oto zestaw z tytułu, złożony na gumach I odbojach z serii przód siedzi fajnie nisko A tył nie chce się ułożyć. Gdy wrzucę coś do bagażnika z 50kg to Po 5km siada na odpowiednią I liczę na to że to kwestia ułożenia/dobicia się sprężyn. Ktoś się z tym spotkał?
I dodam że przód po opuszczeniu z podnosnika też siedział wysoko Ale po 30km usiadł idealnie.
Dzięki za pomoc jak ktoś zna temat
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
A mi się w NA nowy B6 z ProKitem układał dobre kilka dni, jak nie tydzień.
Wiem, bo po jakimś czasie ocierałem o progi, przez które przemykałem zaraz po założeniu bez problemu.
I tak - niestety tyłek finalnie był wyżej.
Wiem, bo po jakimś czasie ocierałem o progi, przez które przemykałem zaraz po założeniu bez problemu.
I tak - niestety tyłek finalnie był wyżej.
Poli mam tylko z przodu, u mnie różnica tył przód to jakieś 2/3 cm więc przód wygląda fajnie A tył jak koza :/. Fakt, faktem nie miałem czasu na jazdę aby się bardziej ułożyły, ale dam znać jak pokonam trochę km
Nie zaglądałem z braku czasu, ale poprawiło sie troszkę. Niestety brak czasu na jazdę miatką przełożył sie na to ze jeszcze do końca nie usiadła. Na moje oko jeszcze troszkę usiądzie, a fotki wieczorkiem podeślę jak to teraz wygląda
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jak nie siadła po 2k km, to mam złe wieści.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Nawet jeżeli pozostanę w koza team, to plus taki ze na żywo wygląda lepiej. A i progi mniej straszne. Ale na serio robiąc pomiary wysokości prześwitu itd. wszystko sie zgadza. prowadzenie in plus. Na starym zawieszeniu była podobna wysokość(fabryczne) ale tam gumy amora i wokół juz sie rozpływały jak ptasie mleczko na słońcu wiec przez to mogła też niżej siedzieć.
Choć bardzo możliwe ze na przyszły sezon wleci trochę zmian
Choć bardzo możliwe ze na przyszły sezon wleci trochę zmian
Ja bym jednak sprawdził czy to zostało poprawnie zamontowane, bo na eibachu nie powinno być tak wysoko, szczególnie z przodu. Chyba, że to tak wygląda, bo zrobiłeś fotki na niskiej wysokości + koła z niskim ET co zawsze daje wrażenie dużej przestrzeni między kołem a błotnikiem.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Szczerze?
Ja bym pojechał profilaktycznie do Kokona (Miata - The Drift Story na FB) albo do Arka (kontakt przez Brożyna) - niech rzucą okiem.
Bo moim zdaniem też jest coś nie tak.
Wygląda jakby miała seryjne sprężyny (nie ProKit). Jakby mechanik się walnął i w trakcie wymiany założył stare zamiast nowych?
Bo chyba trzeba być mega asem, by założyć źle wszystkie cztery amory
Skrobnij do Michała (przez FB) albo do Przemka i umów się na obejrzenie tego zawiasu. To powinien być dla nich moment.
Ja bym pojechał profilaktycznie do Kokona (Miata - The Drift Story na FB) albo do Arka (kontakt przez Brożyna) - niech rzucą okiem.
Bo moim zdaniem też jest coś nie tak.
Wygląda jakby miała seryjne sprężyny (nie ProKit). Jakby mechanik się walnął i w trakcie wymiany założył stare zamiast nowych?
Bo chyba trzeba być mega asem, by założyć źle wszystkie cztery amory
Skrobnij do Michała (przez FB) albo do Przemka i umów się na obejrzenie tego zawiasu. To powinien być dla nich moment.
Jak radzicie tak zrobię, zaraz na fb znajdę i bede sie kontaktować. Jeszcze dla pewności sprawdziłem numer spreżyn czy są do tego modelu ale wszystko się zgadza z katalogiem, amory też. Czyli prewnie coś podczas składania sknocili zobaczymy ;/
Te zdjęcia auta to na seryjnych amorach i sprężynach Eibacha? Faktycznie jakoś wysoko...
jak już jesteśmy przy tym temacie to mam szybkie pytanie, bo w czwartek wymieniam wszystkie amorki - czy podczas wymiany amorów trzeba ruszać mimośrody? Zastanawiam się czy będę musiał robić geometrię po wymianie....
czy ktoś z Was przy wymianie amorków miał problem z rozebraniem wszystkiego? Bo mam obawy, że łatwo nie będzie....
jak już jesteśmy przy tym temacie to mam szybkie pytanie, bo w czwartek wymieniam wszystkie amorki - czy podczas wymiany amorów trzeba ruszać mimośrody? Zastanawiam się czy będę musiał robić geometrię po wymianie....
czy ktoś z Was przy wymianie amorków miał problem z rozebraniem wszystkiego? Bo mam obawy, że łatwo nie będzie....
Muszę odkopać temat ponieważ wiele nie zrobiłem kilometrów ale zawieszenie stoi jak stało czyli wysoko jak na tą konfiguracje ale do celu.
Amory tył b6 : nr: 24-065597
Sprężyna vogtland -35mm
Mocowania amortyzatora z seryjnego
Nowe gumy
Odbój z seryjnego
I taka lipa że mam ochotę to spalić, tak poglądowo to wchodzi lużno 5 palcy
Amory tył b6 : nr: 24-065597
Sprężyna vogtland -35mm
Mocowania amortyzatora z seryjnego
Nowe gumy
Odbój z seryjnego
I taka lipa że mam ochotę to spalić, tak poglądowo to wchodzi lużno 5 palcy
Nie mogłem wytrzymać i podniosłem delikatnie samochód i ogladam te amory itd.
Nie mogę sobie tego wyobrazić ze patrzyło na to kilku mechaników. Warsztat montujący, pozniej byłem w innym zrobić hamulce i powiedziałem, aby oni na to zerkneli mówią wszystko ok. Tydzień temu na przeglądzie mówią wszystko ok. I przepraszam ale muszę "kurwa" ten metalowe które trzyma sprężynę jest zamontowany odwrotnie, zamiast tą długą główką do góry to w dół........
Nie mogę sobie tego wyobrazić ze patrzyło na to kilku mechaników. Warsztat montujący, pozniej byłem w innym zrobić hamulce i powiedziałem, aby oni na to zerkneli mówią wszystko ok. Tydzień temu na przeglądzie mówią wszystko ok. I przepraszam ale muszę "kurwa" ten metalowe które trzyma sprężynę jest zamontowany odwrotnie, zamiast tą długą główką do góry to w dół........
- Morfi
- Donator
- Posty: 1699
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
Połowa forumowiczów już rwała sobie włosy z głowy zastanawiając się o co kaman a tu taki "psikus". Zwykle najtrudniej wpaść na oczywiste rozwiązanie.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L
Wczoraj szukałem i patrzyłem jak się składa amory, szukałem zdjęć dobre 2 godz. Bo ciężko na jakimś filmiku to uchwycić, zdjęć nie ma za bardzo. Poszukałem na forum lupka i ktoś ze sprzedających wstawił zdjęcie z tymi pierścieniami założonymi do góry. Mechanikiem nie jestem ale serio ilu mechaników to oglądało i żaden nie wyłapał, gdzie u każdego podkreślałem ze coś jest z tym nie tak. No nic ważne ze happy end tylko to zamienić
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 kwie 2020, 21:31
- Model: NA
- Wersja: 1,6 (115 KM)
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Witam,
Jeżdżę NA, 1.6 (115km) z 91 roku. Założyłem parę dni temu Bilsteiny B6 oraz Eibachy ProKit.
Efekt rochę mnie przeraził. Auto siadło niżej ok 2-3 cm ( z tym się liczyłem) i jest mega twarde.
Dobijam na każdym leżącym policjancie, na dziurach podobnie głównie tyłem. Na gładkim asfalcie prowadzi się fantastycznie ale gdy tylko pojawi się jakiś poprzeczny garb czy falowanie drogi dobijam. Zaraz urwę wydechy
Na tyle mi to przeszkadza, że myślę o powrocie do wyższego i bardziej jednak komfortowego zestawu.
Czy skoro już mam te Bilsteiny B6, to mogę do nich założyć jakieś wyższe sprężyny i czy to poprawi komfort jazdy ?
Ktoś ma podobne doświadczenia ?
Jeżdżę NA, 1.6 (115km) z 91 roku. Założyłem parę dni temu Bilsteiny B6 oraz Eibachy ProKit.
Efekt rochę mnie przeraził. Auto siadło niżej ok 2-3 cm ( z tym się liczyłem) i jest mega twarde.
Dobijam na każdym leżącym policjancie, na dziurach podobnie głównie tyłem. Na gładkim asfalcie prowadzi się fantastycznie ale gdy tylko pojawi się jakiś poprzeczny garb czy falowanie drogi dobijam. Zaraz urwę wydechy
Na tyle mi to przeszkadza, że myślę o powrocie do wyższego i bardziej jednak komfortowego zestawu.
Czy skoro już mam te Bilsteiny B6, to mogę do nich założyć jakieś wyższe sprężyny i czy to poprawi komfort jazdy ?
Ktoś ma podobne doświadczenia ?
Z tego co słyszałem bile z NA są twarde. W Twoim wypadku dobrym wyjściem byłoby założenie takiego samego zestawu, ale od NB. Inne górne mocowania poprawiają prowadzenie i komfort, a dodatkowo samochód na Eibachu siedziałby nieznacznie niżej niż seria NA.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
O.Z. MSW 15x7 ET 12/13 (nie pamiętam)
Mam. Bile do NA z ProKit to spartańskie rozwiązanie.
Jeździłem kilka lat.
Sprężyny seryjne minimalnie rozwiązują sprawę, ale wygodnie jak na serii nie będzie.
Zabijcie mnie ale gwint który mam (ta technics) na prawdę komfortowo się prowadzi przy sporym obniżeniu auta.
Przepraszam za herezję, wiem, że to jakość ze średniej (może nawet niskiej) półki ale taka moja opinia
Przepraszam za herezję, wiem, że to jakość ze średniej (może nawet niskiej) półki ale taka moja opinia
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202