Strona 1 z 1

Progi NBFL

: 07 cze 2019, 18:03
autor: Skrzypon
Witam witam, jak zapewne każdy posiadacz mx5 ma problem z ruda na progach. Teraz mam pytanie już się dowiedziałem ze podobno najlepiej inwestować w progi klokkerholm to jedna sprawa, a druga jest taka jak już zrobię te progi klokkerholm i ładnie je zabezpiecze np. W krownie i mam zamiar użytkować ja cały rok. Ile takie progi wytrzymają zim?

Re: Progi NBFL

: 07 cze 2019, 22:40
autor: maniekott
Podobno emiksy dobrze zrobione i zakonserwowane jesli zimy nie widzą to wytrzymują bez rudej 3 lata a te co ją widzą to 2 lata😁

Re: Progi NBFL

: 07 cze 2019, 22:53
autor: mutra
Skrzypon pisze:
07 cze 2019, 18:03
Witam witam, jak zapewne każdy posiadacz mx5 ma problem z ruda na progach. Teraz mam pytanie już się dowiedziałem ze podobno najlepiej inwestować w progi klokkerholm to jedna sprawa, a druga jest taka jak już zrobię te progi klokkerholm i ładnie je zabezpiecze np. W krownie i mam zamiar użytkować ja cały rok. Ile takie progi wytrzymają zim?
klokenhorm jest cynkowany inne zazwyczaj nie. Ja mam nadkkola klokenhorm i progi nie klokenhorm trzeci rok i rdzy nie widać. Zimą nie jeżdżę.
wydaje mi się że jak zalewasz podwozie olejem co roku, myjesz często (szczególnie po zimie) to trzy lata powinny przeżyć :roll: . Moja NB (z 2000roku) była użytkowana zimą- progi miała łatane trzy razy. Proste równanie 19 lat dzielone na trzy daje 6 lat i cztery miesiące. I to jest moja odpowiedź na Twoje pytanie :mrgreen:

Re: Progi NBFL

: 08 cze 2019, 1:36
autor: Skrzypon
Ok dzięki wielkie za odpowiedzi zrobię i zobaczę co z nich będzie po zimie haha. Swoją droga teraz te zimy nie są aż takie „hardkorowe” jak były przynajmniej w Warszawie i nie sypia tej soli aż tak. Chociaż powiem wam ze bardziej chyba obawiam się ze będzie mnie rzucać od lewej do prawej na ulicy :D

Re: Progi NBFL

: 08 cze 2019, 14:21
autor: WSR
Progi klokkerholm nie są cynkowane, reperaturki błotników są, a powinno wytrzymać długo, o ile zostanie dobrze zabezpieczone i nie będzie się do środka lała woda.