[NBFL] Drgania przy wysokiej prędkości
: 22 kwie 2019, 15:02
Cześć Witajcie!
Po sezonie mam kilka problemów ze swoją miatką. Liczę, że możecie podsunąć kilka pomysłów, co mogło się zepsuć i gdzie zajrzeć, bo akurat ktoś z was miał z tym problem.
Pacjentka NBFL 1.8, skrzynia 6 biegowa, z Torsenem, 2001 rocznik.
1.Głównym i najbardziej zauważalnym problemem jest drganie całego auta przy prędkości 100-120 km/h. Większość jak przeglądałem miała problem przy niskich obrotach i na postoju, u mnie wygląda to tak, że jak się rozpędzam to strasznie całe auto zaczyna drgać przy tych 100-120 km/h.
2. Drugim problemem jest drgający drążek zmiany biegów i tutaj nie ma zależności jaka jest prędkość, non stop praktycznie drga
3. Dzisiaj dodatkowo zauważyłem, że coś zaczęło mi piszczeć podczas jazdy i naciskaniu pedału gazu. Przerywające piszczenie w dolno-środkowej części auta. Zaczęło to się dziać wraz z metalicznym dźwiękiem podczas jazdy na 6 biegu, przy niskich obrotach.
4. Tutaj już raczej zapytanie, czy u was też mimo, że wywietrzniki są na "0" to wpada przez nie powietrze do kabiny?
Liczę na waszą pomoc i ew wskazówki miejsce, gdzie warto zajrzeć, żeby poszukać danych problemów.
Po sezonie mam kilka problemów ze swoją miatką. Liczę, że możecie podsunąć kilka pomysłów, co mogło się zepsuć i gdzie zajrzeć, bo akurat ktoś z was miał z tym problem.
Pacjentka NBFL 1.8, skrzynia 6 biegowa, z Torsenem, 2001 rocznik.
1.Głównym i najbardziej zauważalnym problemem jest drganie całego auta przy prędkości 100-120 km/h. Większość jak przeglądałem miała problem przy niskich obrotach i na postoju, u mnie wygląda to tak, że jak się rozpędzam to strasznie całe auto zaczyna drgać przy tych 100-120 km/h.
2. Drugim problemem jest drgający drążek zmiany biegów i tutaj nie ma zależności jaka jest prędkość, non stop praktycznie drga
3. Dzisiaj dodatkowo zauważyłem, że coś zaczęło mi piszczeć podczas jazdy i naciskaniu pedału gazu. Przerywające piszczenie w dolno-środkowej części auta. Zaczęło to się dziać wraz z metalicznym dźwiękiem podczas jazdy na 6 biegu, przy niskich obrotach.
4. Tutaj już raczej zapytanie, czy u was też mimo, że wywietrzniki są na "0" to wpada przez nie powietrze do kabiny?
Liczę na waszą pomoc i ew wskazówki miejsce, gdzie warto zajrzeć, żeby poszukać danych problemów.