czy to przypadek ?
w ciągu 40 tys popukuje mi 2nd komplet bilsteinow z przodu
czy one są tak wrażliwe ? czy mam totalnego pecha ?
mam sportive z prokitami
nie jest to moj piersze auto niskie i twarde ale mam wrazenie ze przód jest do dupy
gdzie to zregenerować ?
zerkpol ? czy coś takiego ?
NBFL - bilstein przod
czy to reguła ?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jeśli za każdym razem kupujesz używki o nieokreślonym stanie i przebiegu, to może po prostu masz pecha? Czy to przy nowych takie cyrki?
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wałbrzych
Jezeli masz bardzo nisko samochód i do tego bile niewiadomego pochodzenia, chociaż to jest niewazne bo w przypadku nowych tez może wystepowac.
Bile maja tlok pływający, gdy fura jest nisko zawor jest blisko o tłoka, wjezdzajac w glebokie wyrwy lub spiace policjanty zawor wali w tlok az go rozszczelni i tym sposobem masz po amorach. Gaz sie miesza z olejem i nie dziala.....
Bile maja tlok pływający, gdy fura jest nisko zawor jest blisko o tłoka, wjezdzajac w glebokie wyrwy lub spiace policjanty zawor wali w tlok az go rozszczelni i tym sposobem masz po amorach. Gaz sie miesza z olejem i nie dziala.....
-
- Posty: 185
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wałbrzych
Dobrze kombinujesz z Bump stopem, ale nie do końca.
Wyższy lub gęstszy bump stop zblokuje zawór tak żeby nie dobił w ekstremalnych warunkach do tłoka pływajacego, ale jednocześnie zablokuje Ci zawieszenie, jednocześnie uwalniając całą energię w stronę odbicia po ruchu kompresji. Jeżeli jednocześnie masz mocne sprężyny i niedopasowane tłumienie w amortyzatorze to będziesz miał taki efekt jak na 90 % gwintów
( ping pong cały czas )
do tego będzie zbyt mocno angażowany w prace nawet podczas zwykłej jazdy. Dlatego w miatach zazwyczaj gra się gęstością bump stopów ale w jedną stronę ( redukujac je )
raczej wrzucanie wyższych nie jest właściwym krokiem.
Rozwiązaniem jest rozebranie bilsteina, opuszczenie tłoka pływającego niżej niż jest on montowany fabrycznie i zwiekszenie objetości oleju w amortyzatorze.
Ograniczasz co prawda pracę tłoka pływającego, ale nie sprawia to problemu.
W MX5 bile nie mają tak duzych sił tłumienia żeby przepychały tłok pływający bardzo nisko.
To jest rozwiązanie jeżeli chce sie jeździć bardzo nisko.
Co do bump stopów, gwint który wykonałem Kimsonowi też ma zupełnie inne bump stopy niż zazwyczaj są montowane ( gęstość i długość zostały zmienione )
Wyższy lub gęstszy bump stop zblokuje zawór tak żeby nie dobił w ekstremalnych warunkach do tłoka pływajacego, ale jednocześnie zablokuje Ci zawieszenie, jednocześnie uwalniając całą energię w stronę odbicia po ruchu kompresji. Jeżeli jednocześnie masz mocne sprężyny i niedopasowane tłumienie w amortyzatorze to będziesz miał taki efekt jak na 90 % gwintów
( ping pong cały czas )
do tego będzie zbyt mocno angażowany w prace nawet podczas zwykłej jazdy. Dlatego w miatach zazwyczaj gra się gęstością bump stopów ale w jedną stronę ( redukujac je )
raczej wrzucanie wyższych nie jest właściwym krokiem.
Rozwiązaniem jest rozebranie bilsteina, opuszczenie tłoka pływającego niżej niż jest on montowany fabrycznie i zwiekszenie objetości oleju w amortyzatorze.
Ograniczasz co prawda pracę tłoka pływającego, ale nie sprawia to problemu.
W MX5 bile nie mają tak duzych sił tłumienia żeby przepychały tłok pływający bardzo nisko.
To jest rozwiązanie jeżeli chce sie jeździć bardzo nisko.
Co do bump stopów, gwint który wykonałem Kimsonowi też ma zupełnie inne bump stopy niż zazwyczaj są montowane ( gęstość i długość zostały zmienione )