witam, mam wersję bez klimatyzacji z 1994 , znalazłem ogłoszenie gdzie ktoś sprzedaje kompletny zestaw z wersji USA (chyba) gdzie klimatyzacja jest .
Ktoś podejmował się takiej operacji ? montażu kompletnej klimatyzacji do wersji NA której jej org nie miała ?
co było by wtedy w kompletnym zestawie ? bo rozumiem ze pewnych elementów z samochodu nie można wymontować.
Proszę o waszą opinie
Dzięki
Montaż klimatyzacji do NA
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Maniek19PL
- Donator
- Posty: 337
- Rejestracja: 10 lip 2018, 16:10
- Model: NA
- Wersja: Przedlift
- Lokalizacja: Pomorskie
Kwestia czy turbo nie będzie przeszkadzało. Tutaj możesz napotkać problemy.
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
szymek pisze:Możliwe, że spływ oleju z turbiny będzie kolidował z kompresorem klimy i trzeba będzie go przerobić.
Będziesz też musiał dołożyć drugi wentylator a ten może kolidować z rurami dolotu... ale wszystko jest do zrobienia.
Sugerujesz, że po SWAPie 1.8 z NBFL z klimą jak będę chciał założyć turbo, to może być ciasno? MSM miały klimę?
The answer is always Miata.
+1
Sugeruję, że wszystko się da, ale do każdego przypadku trzeba podejść indywidualnie.
Klima wymusza posiadanie ori pompy wspomy, bo ta robi za napinacz paska.
Jak masz ori wspomę, to nie przesuniesz turbiny do przodu... więc nie wstawisz dużej, bo nie zrobisz odpowiednio dużo miejsca na dp... możesz kombinować, aby wstawić turbo jak w speedzie na podobnym kolektorze ale to wiąże się z bardziej skomplikowanym dolotem i dla spływu oleju lepiej, aby tubo było wyżej... itd. itd.
Więc jeśli chcesz i klimę i turbo... to najpierw wstaw klimę a potem zobacz, na co pozwoli pozostała wolna przestrzeń i do niej dopasuj instalację turbo.
Chezus pisze:Sugerujesz, że po SWAPie 1.8 z NBFL z klimą jak będę chciał założyć turbo, to może być ciasno? MSM miały klimę?
Sugeruję, że wszystko się da, ale do każdego przypadku trzeba podejść indywidualnie.
Klima wymusza posiadanie ori pompy wspomy, bo ta robi za napinacz paska.
Jak masz ori wspomę, to nie przesuniesz turbiny do przodu... więc nie wstawisz dużej, bo nie zrobisz odpowiednio dużo miejsca na dp... możesz kombinować, aby wstawić turbo jak w speedzie na podobnym kolektorze ale to wiąże się z bardziej skomplikowanym dolotem i dla spływu oleju lepiej, aby tubo było wyżej... itd. itd.
Więc jeśli chcesz i klimę i turbo... to najpierw wstaw klimę a potem zobacz, na co pozwoli pozostała wolna przestrzeń i do niej dopasuj instalację turbo.
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
szymek pisze:+1Chezus pisze:Sugerujesz, że po SWAPie 1.8 z NBFL z klimą jak będę chciał założyć turbo, to może być ciasno? MSM miały klimę?
Sugeruję, że wszystko się da, ale do każdego przypadku trzeba podejść indywidualnie.
Klima wymusza posiadanie ori pompy wspomy, bo ta robi za napinacz paska.
Jak masz ori wspomę, to nie przesuniesz turbiny do przodu... więc nie wstawisz dużej, bo nie zrobisz odpowiednio dużo miejsca na dp... możesz kombinować, aby wstawić turbo jak w speedzie na podobnym kolektorze ale to wiąże się z bardziej skomplikowanym dolotem i dla spływu oleju lepiej, aby tubo było wyżej... itd. itd.
Więc jeśli chcesz i klimę i turbo... to najpierw wstaw klimę a potem zobacz, na co pozwoli pozostała wolna przestrzeń i do niej dopasuj instalację turbo.
Eeee... No ja chce najpierw motor z klimą przełożyć, bo taki zestaw cały mam, a co będzie potem, czy turbo, czy kompresor, czy co, to czas pokaże. Chwilowo jeszcze nie mam do czego tego włożyć, ale pytam na przyszłość.
The answer is always Miata.
- Maniek19PL
- Donator
- Posty: 337
- Rejestracja: 10 lip 2018, 16:10
- Model: NA
- Wersja: Przedlift
- Lokalizacja: Pomorskie
ah, no ja mam już instalację z turbo