Lifted Miata
Wszystko co chcielibyście wiedzieć vs. to co wiemy...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3746
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Liczy się?
- Załączniki
-
- 45678104_359714987905708_3431023264221102080_n.jpg (1.45 MiB) Przejrzano 1812 razy
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Nim Pepeg zrobił swoją, to gadaliśmy z Ciupasem o Rally Miata.
Pomysł był, by wsadzić zawieszenie z NBFL wraz z mocowaniami górnymi (seryjne lub B6 na zwykłych sprężynach) i zobaczyć ile urośnie względem zwykłej kozy oraz jakie koło można by tam zmieścić.
Nic z tego nie wyszło, ale uważam, że jak najbardziej się liczy
Pomysł był, by wsadzić zawieszenie z NBFL wraz z mocowaniami górnymi (seryjne lub B6 na zwykłych sprężynach) i zobaczyć ile urośnie względem zwykłej kozy oraz jakie koło można by tam zmieścić.
Nic z tego nie wyszło, ale uważam, że jak najbardziej się liczy
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
PółLift, albo HalfLift
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Ja już dwa razy podbijałem. I pomimo tego że korzystam z przyjaznej stacji to diagnosta stwierdził że jak by mi miał nie podbić to za zgnite podlużnice a nie za przeróbki. Policja też jak na razie spoko, ale to wiadomo, zależy na kogo się trafi.vodka pisze:To ja mam takie niepopularne pytanie, jak takie auto wygląda z punktu widzenia przeglądu technicznego? Takie mody nie są podstawą do zabrania dowodu?
- Morfi
- Donator
- Posty: 1697
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
Może być zonk przy wypłacie odszkodowania z OC. Podobno ubezpieczalnie nie chcą wypłacać jeśli sprawca miał zamontowane cokolwiek co nie było montowane w danym modelu. I nie sieję tu defetyzmu.
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Nie zapominajmy o rollbarach, dystansach na kołach i modyfikacjach układu hamulcowego (BB lub w ogóle od innego samochodu).
Generalnie ubezpieczyciel jest najlepszym przyjacielem gdy trzeba składkę zapłacić i największym wrogiem, gdy ubezpieczenie trzeba wypłacić.
Generalnie ubezpieczyciel jest najlepszym przyjacielem gdy trzeba składkę zapłacić i największym wrogiem, gdy ubezpieczenie trzeba wypłacić.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Dla przyszłych pokoleń...
Pepeg założył mi gwint Tein Super Street... jako, że do tej pory nasze lifty śmigają albo na seryjnych amorach (całkiem przyjemne rozwiązanie, ale trochę się gibie na zakrętach) lub na B6 (o wiele stabilniej, ale montaż tych z NA mija się z celem - jest zdecydowanie za sztywno) to doszliśmy do wniosku, że zobaczymy czy to połączenie ma sens.
Ma i nie ma
Ja definitywnie wolę szybkie śmiganie po nierównościach i polnych drogach. Niech się kurzy, niech kałuże eksplodują - mnie to bawi i do takiego przeznaczenia gwint bardzo się nadaje (od serii wyróżnia go przyjemniejsze wybieranie nierówności i bardzo dobre zachowywanie się na asfalcie).
Natomiast jak Pepeg sprawdził, do prawdziwego śmigania po górkach, to nie tędy droga.
W przyszłym roku wybiorę się na jakiś trackday (może Kokon zorganizuje znowu zimowy trening na Jastrzębiu?) - zobaczymy jak zachowuje się gdy skręcimy gwint na maksa na twardo.
Tak czy siak: może w/w wiedza się komuś przyda.
Pepeg założył mi gwint Tein Super Street... jako, że do tej pory nasze lifty śmigają albo na seryjnych amorach (całkiem przyjemne rozwiązanie, ale trochę się gibie na zakrętach) lub na B6 (o wiele stabilniej, ale montaż tych z NA mija się z celem - jest zdecydowanie za sztywno) to doszliśmy do wniosku, że zobaczymy czy to połączenie ma sens.
Ma i nie ma
Ja definitywnie wolę szybkie śmiganie po nierównościach i polnych drogach. Niech się kurzy, niech kałuże eksplodują - mnie to bawi i do takiego przeznaczenia gwint bardzo się nadaje (od serii wyróżnia go przyjemniejsze wybieranie nierówności i bardzo dobre zachowywanie się na asfalcie).
Natomiast jak Pepeg sprawdził, do prawdziwego śmigania po górkach, to nie tędy droga.
W przyszłym roku wybiorę się na jakiś trackday (może Kokon zorganizuje znowu zimowy trening na Jastrzębiu?) - zobaczymy jak zachowuje się gdy skręcimy gwint na maksa na twardo.
Tak czy siak: może w/w wiedza się komuś przyda.