Hej, pytanie do posiadaczy coolant reroute w swoich 1.6 - jak rozwiazaliscie sprawe czujnika temperatury, ktory zazwyczaj jest z przodu silnika?
Wiem, ze niektore zestawy zaslepiaja stare miejsce termostatu plytka z gwintem na ten czujnik, ale kupilem 1.8 BP4W z zaslepionym otworem na termostat (zdjecie) i ta opcja juz u mnie odpada. Z kolei podkladka na tyl silnika, ktora kupilem od krzycha3d, ma gwint na czujnik 1.8 (mniejsza srednica niz 1.6 i inna wtyczka).
Pomysly jakie mi na razie przychodza do glowy to: albo kupic podkladke z gwintem na czujnik 1.6 (mucho dinero), podlaczyc wentylator na stale (mucho hałas) albo wyczarowac polaczenie wiazki 1.6 z czujnikiem 1.8 (mucho komplikacji). Na pewno jest jakies lepsze rozwiazanie
Coolant Reroute w 1.6 NA
Czujnik temperatury
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- SPAM
- Posty: 1004
- Rejestracja: 01 lis 2013, 18:59
- Model: NA
- Wersja: #RetroTurboMiata
- Lokalizacja: Łódzkie
Kupiłem na wymiar takie przejściówki na wąż wody z juli pod czujnik temp, (nie wiem czy je nadal produkuja) i rozwiercałem gwintowałem
W jeden czujnik wentylatora (uwaga musisz podać mu masę do przejściówki lub gwintu inaczej nie załączy)
czujnik temp albo został na tyle jakos przy głowicy albo najbliżej jak się dało też na takiej przejściówce. Tak dawno ze nie pamietam juz
W jeden czujnik wentylatora (uwaga musisz podać mu masę do przejściówki lub gwintu inaczej nie załączy)
czujnik temp albo został na tyle jakos przy głowicy albo najbliżej jak się dało też na takiej przejściówce. Tak dawno ze nie pamietam juz