Nbfl z BB - stuka zacisk hamulca przedniego
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Czesc
Mam delikatny luz na przednim zacisku, objawy są takie ze jak przejezdzam po nierownosciach to tak jakby ktoś młotkiem napierdala.... Po podwoziu.
byłem na ścieżce w SKP
na szarpaku, rolkach wsio idealnie
Sztywno, 0 luzow, hamuje idealnie rowno
Ale lapiac ręką zacisk hamulcowy kierowcy czuć że zacisk ma luz jakby Tloczek cofal się za dużo i nie przylegal do klocków
dodam że zaciski regenerowalem,wypiaskowalem, nowe gumki, Tloczek, śruby trzymające zacisk i jarzmo...
przed regeneracja też miałem takie objawy,
Pomogło na pare miesiecy i znów to samo
WTF?
A regenerowalem bo tloczki były skorodowane i gumki sfatygowane.
Mam delikatny luz na przednim zacisku, objawy są takie ze jak przejezdzam po nierownosciach to tak jakby ktoś młotkiem napierdala.... Po podwoziu.
byłem na ścieżce w SKP
na szarpaku, rolkach wsio idealnie
Sztywno, 0 luzow, hamuje idealnie rowno
Ale lapiac ręką zacisk hamulcowy kierowcy czuć że zacisk ma luz jakby Tloczek cofal się za dużo i nie przylegal do klocków
dodam że zaciski regenerowalem,wypiaskowalem, nowe gumki, Tloczek, śruby trzymające zacisk i jarzmo...
przed regeneracja też miałem takie objawy,
Pomogło na pare miesiecy i znów to samo
WTF?
A regenerowalem bo tloczki były skorodowane i gumki sfatygowane.
Masz blaszki montażowe na klockach?
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1915
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Do mid breaków spokojnie kupiłem same blaszki, myślę że do bb też będą, sproboj np. 4 cars na Wróblewskiego
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
Ja kupowałem w pizza Brakes albo carspeedzie, są normalnie dostępne. Zobacz sobie na brakebook jaki numer części o po tym szukaj.
A jeśli chodzi o problem - mam to samo, przy mocnym hamowanie słychać takie głuche „łup”. W moim przypadku jeden zacisk jakby zbyt bardzo pływa. Z ciekawością śledzę wątek.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
A jeśli chodzi o problem - mam to samo, przy mocnym hamowanie słychać takie głuche „łup”. W moim przypadku jeden zacisk jakby zbyt bardzo pływa. Z ciekawością śledzę wątek.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
"głuche „łup”. W moim przypadku jeden zacisk jakby zbyt bardzo pływa. Z ciekawością śledzę wątek."
To bdb określenie
Zacisk za bardzo pływa, przez to może Tloczek za bardzo się cofa i krzywi o ułamek mm
Ja jak narazie obstawiam wyrobione /jajowate otwory na śruby w samym jarzmie i podczas hamowania sam zacisk krzywo się układa i nie ma" osiowosci" w swojej pracy
To bdb określenie
Zacisk za bardzo pływa, przez to może Tloczek za bardzo się cofa i krzywi o ułamek mm
Ja jak narazie obstawiam wyrobione /jajowate otwory na śruby w samym jarzmie i podczas hamowania sam zacisk krzywo się układa i nie ma" osiowosci" w swojej pracy
W tych tulejach jarzma, w które wchodzą metalowe prowadnice zacisku, są takie elementy gumowe (takie jakby tulejki, wewnątrz metalowego elementu) może to one są wyrobione i tam prowadnice dostają luzu. Kiedyś czytałem że jeśli się je wymieni na reperaturki i użyje ATE Plastilub to lubią się rozpuszczać i szybko niszczyć.
Sworzeń wahacza?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jarzma nowe/inne? Miałem podobny problem po regeneracji zacisków i jarzm. Jak się później okazało podczas regeneracji panowie tak wyszlifowaniu otwory w jarzmach, że powstał luz. Na dziurach, kocich łbach oto dzwoniło strasznie i zacisk miał luz. W końcu kupiłem używane jarzma i jak ręką odjął. Mam nawet film nagrany z porównaniem tychże jarzm. Jak gdzieś ulokuje to podrzucę. Może komuś pomoże.