Koszt swapa 1.6 na 1.8
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Siemano!
Mam NB 1.6 i chyba jak każdy posiadacz co jakiś czas myśli o swapie na 1.8 Moje pytanie dotyczy kosztu takiej operacji, czyli ile taka zabawa mniej więcej kosztuje wliczając w to wszystkie części jakie trzeba wymienić z 1.6 i szacowany koszt roboty? Najchętniej wysłucham osób, które już przez to przechodziły
Mam NB 1.6 i chyba jak każdy posiadacz co jakiś czas myśli o swapie na 1.8 Moje pytanie dotyczy kosztu takiej operacji, czyli ile taka zabawa mniej więcej kosztuje wliczając w to wszystkie części jakie trzeba wymienić z 1.6 i szacowany koszt roboty? Najchętniej wysłucham osób, które już przez to przechodziły
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
5 tys. wychodzi
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Sowaone pisze:Jak wyglada cenowo ta sama sytuacja w NA 1.6 90km :
- na 1.8 z NA 130km
- na 1.8 z nbfl vvt 146km ?
Bardzo podobnie. Jeżeli ma to być zrobione dobrze, to w jednym i drugim wypadku należy przełożyć wiązkę. Teoretycznie z 1.8 z NA będzie prościej, bo wszystko powinno idealnie pasować, ale NA z silnikiem z NBfla jest dużo fajniejsza. O swapie na 1.8 z NA z zostawieniem elektroniki z 1.6 zapomnij.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Generalnie, nie warto oszczędzać!
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Mnie zastanawia taki temat SWAPA
nie zmieniać wiązki i kompa tylko sam silnik i wtryski i do tego zrobić remap sterownika z nowym programem
pod 1.8 lekko podkręconym pod konkretny setup
teoretycznie powinno to zadziałać czy wszystkie czujniki tez są inne?
ps mam na myśli zmianę z 1.6 nbfl na 1.8 nbfl
nie zmieniać wiązki i kompa tylko sam silnik i wtryski i do tego zrobić remap sterownika z nowym programem
pod 1.8 lekko podkręconym pod konkretny setup
teoretycznie powinno to zadziałać czy wszystkie czujniki tez są inne?
ps mam na myśli zmianę z 1.6 nbfl na 1.8 nbfl
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
RS pisze:kozmozz pisze:teoretycznie powinno to zadziałać czy wszystkie czujniki tez są inne?
Pierwsza mysl: nie wysterujesz zmiennej fazy.
druga mysl: nie slyszalem o remapie sterownika z 1.6 NB/NBfl. Acz moze i seryjny sterownik jakos by sobie poradzil.
Jak ktos chcialby sie bawic to moze daloby sie uzyc DET3 jako swinie i sterownik zmiennej fazy. Ale czy taka rzezba jest warta zachodu?
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
do tej pory robilem inne projekty glownie alf V6
https://www.facebook.com/pg/alfaclubpol ... 3465997739
https://www.facebook.com/pg/alfaclubpol ... 9463510806
https://www.facebook.com/pg/alfaclubpol ... 8050176614
http://www.alfaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=3939
od kompresorow po swapy i mocne NA
i zawsze stroił seryjny sterownik Andrzej Poniedziałek z Unitronica i radzi sobie z rzeczami bardzo trudnymi
na seryjnych sterownikach nawet z autoadaptacja
a ponizej kilka fot mojego ostatniego projektu mocnej NA 3,2 GTA 300KM
tutaj razem z moja ówczesna MIATKĄ
pogadam z nim
pytanie czy jest silnik Mazdy 1,8 lub wiekszy bez zmiennych faz
oraz dwa czy ktos montowal wałki światka albo inne w Miatach
https://www.facebook.com/pg/alfaclubpol ... 3465997739
https://www.facebook.com/pg/alfaclubpol ... 9463510806
https://www.facebook.com/pg/alfaclubpol ... 8050176614
http://www.alfaclub.pl/forum/viewtopic.php?t=3939
od kompresorow po swapy i mocne NA
i zawsze stroił seryjny sterownik Andrzej Poniedziałek z Unitronica i radzi sobie z rzeczami bardzo trudnymi
na seryjnych sterownikach nawet z autoadaptacja
a ponizej kilka fot mojego ostatniego projektu mocnej NA 3,2 GTA 300KM
tutaj razem z moja ówczesna MIATKĄ
pogadam z nim
pytanie czy jest silnik Mazdy 1,8 lub wiekszy bez zmiennych faz
oraz dwa czy ktos montowal wałki światka albo inne w Miatach
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
Ciężko mi uwierzyć w 300KM z N/A, ale niech Ci będzie .
Seryjnego sterownika nie ma sensu/nikt nie modyfikuje. Owszem, mógłbyś wyciągnąć kwestionowalne 10KM na SA, ale raczej większego sensu to nie ma, biorąc pod uwagę koszty.
W przypadku miat wszelakich, tuning NA to raczej spory wydatek dla średnich wzrostów, dość szybko osiągniesz pułap, w którym wydane pieniądze zbliżą się do tych z FI, a przyrosty będą znacznie mniejsze.
EDIT:
Chyba, że chodzi o sam swap, to wtedy ciesz się silnikiem z 1.8NBFL .
Seryjnego sterownika nie ma sensu/nikt nie modyfikuje. Owszem, mógłbyś wyciągnąć kwestionowalne 10KM na SA, ale raczej większego sensu to nie ma, biorąc pod uwagę koszty.
W przypadku miat wszelakich, tuning NA to raczej spory wydatek dla średnich wzrostów, dość szybko osiągniesz pułap, w którym wydane pieniądze zbliżą się do tych z FI, a przyrosty będą znacznie mniejsze.
EDIT:
Chyba, że chodzi o sam swap, to wtedy ciesz się silnikiem z 1.8NBFL .
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
rozwazam opcje mocnej wolnossacej i zrobil bym tak zamiast wymiany wiazki i komputera wybral bym walki rozrzadu fast road plus remap ecu i do tego oczywiscie glowice i kolektor wydechowy koledzy z uk forum twierdza ze taki setup daje plus 35 HP w silniku 1.6 pytanie czy z remapem sterownika bo tylko wtedy mozna osiagnac nawet i 150hp jak podciagnac max obroty
patrzac na ceny walkow np pipercams wybralbym te od swiatka krajowe sa rownie trwale i dobre a cena lepsza
1000 koszt walkow Swiatka
1000 wydech z kolektorem 4-2-1 catback
1200 remap sterownika ECU pod ten konkretny setup
z lekko dlubnieta przepustnica i
a do tego koszt silnika 1.8 jest niewielki i dodac 1300 zl
i mamy 170-180KM na kolach bezturbo
oczywiscie to tylko na razie pomysl
poczytac troche musze o tych silnikach
patrzac na ceny walkow np pipercams wybralbym te od swiatka krajowe sa rownie trwale i dobre a cena lepsza
1000 koszt walkow Swiatka
1000 wydech z kolektorem 4-2-1 catback
1200 remap sterownika ECU pod ten konkretny setup
z lekko dlubnieta przepustnica i
a do tego koszt silnika 1.8 jest niewielki i dodac 1300 zl
i mamy 170-180KM na kolach bezturbo
oczywiscie to tylko na razie pomysl
poczytac troche musze o tych silnikach
kozmozz pisze:rozwazam opcje mocnej wolnossacej i zrobil bym tak zamiast wymiany wiazki i komputera wybral bym walki rozrzadu fast road plus remap ecu i do tego oczywiscie glowice i kolektor wydechowy koledzy z uk forum twierdza ze taki setup daje plus 35 HP w silniku 1.6 pytanie czy z remapem sterownika bo tylko wtedy mozna osiagnac nawet i 150hp jak podciagnac max obroty
patrzac na ceny walkow np pipercams wybralbym te od swiatka krajowe sa rownie trwale i dobre a cena lepsza
1000 koszt walkow Swiatka
1000 wydech z kolektorem 4-2-1 catback
1200 remap sterownika ECU pod ten konkretny setup
z lekko dlubnieta przepustnica i
a do tego koszt silnika 1.8 jest niewielki i dodac 1300 zl
i mamy 170-180KM na kolach bezturbo
oczywiscie to tylko na razie pomysl
poczytac troche musze o tych silnikach
Poczytaj jaki te silniki mają stopień kompresji, to będziesz wiedział czemu, bez zmiany tłoków jest lipa w tych motorach w N/A.
Poza tym nie spotkałem się aby ktoś modyfikował sterowniki NA/NB. W NC faktycznie robią, w starszych nie.
kozmozz pisze:1000 koszt walkow Swiatka
Wałki są 2, więc 2100pln
kozmozz pisze:1000 wydech z kolektorem 4-2-1 catback
Za tyle może uda się wyciąć flansze i kupić materiał.
kozmozz pisze:1200 remap sterownika ECU pod ten konkretny setup
DET3 minium.
kozmozz pisze:a do tego koszt silnika 1.8 jest niewielki i dodac 1300 zl
Ciężko będzie dostać za tyle coś, co nie jest w stanie agonalnym.
kozmozz pisze: do tego oczywiscie glowice
Tu gotówkę należy zacząć wozić w taczkach.
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
kozmozz pisze:rozwazam opcje mocnej wolnossacej i zrobil bym tak zamiast wymiany wiazki i komputera wybral bym walki rozrzadu fast road plus remap ecu i do tego oczywiscie glowice i kolektor wydechowy koledzy z uk forum twierdza ze taki setup daje plus 35 HP w silniku 1.6 pytanie czy z remapem sterownika bo tylko wtedy mozna osiagnac nawet i 150hp jak podciagnac max obroty
patrzac na ceny walkow np pipercams wybralbym te od swiatka krajowe sa rownie trwale i dobre a cena lepsza
1000 koszt walkow Swiatka
1000 wydech z kolektorem 4-2-1 catback
1200 remap sterownika ECU pod ten konkretny setup
z lekko dlubnieta przepustnica i
a do tego koszt silnika 1.8 jest niewielki i dodac 1300 zl
i mamy 170-180KM na kolach bezturbo
oczywiscie to tylko na razie pomysl
poczytac troche musze o tych silnikach
Coraz bardziej zaczynam wątpić w te 300KM w 3.2 N/A czytając tego posta.
Jak znajdziesz kogoś kto zrobi za 1000 zł wydech z kolektorem to daj namiar, bo pewnie pół forum do niego pojedzie.
Bez SA, albo jak RS pisał, DET3 minimum, nic nie zrobisz. Z forum w N/A najwięcej chyba MiC robił (stroker jeżeli dobrze pamiętam ?).
Żeby realne 180 wyciągnąć z tego silnika bez doładowania, to raczej potrzebowałbyś stroker + tłoki na większą kompresję + przeróbka góry, żeby kręcić powyżej 7k rpm + wydech + SA itp. itd. Jak planujesz celować w 180+ to doładowanie wyjdzie Cię pewnie ze 4 razy taniej niż grzebanie w N/A.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
a dajcie chlopakowi podzialac, moze cos ciekawego wymodzi
przypomnialo mi sie ze Flatline ma 1.8 z NA na ostrych walkach + DET3 i zdaje sie dziala to nienajgorzej. Acz troche watpie ze tanio wyszlo
przypomnialo mi sie ze Flatline ma 1.8 z NA na ostrych walkach + DET3 i zdaje sie dziala to nienajgorzej. Acz troche watpie ze tanio wyszlo
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
nie robic wydech tylko kupic dedykowany w stanach sa tanie podobnych zestawow o roznej specyfikacji jest sporo do 300 dolarow
http://m.ebay.com/itm/3-5-ROLLED-MUFFLE ... nav=SEARCH
co do projektu alfy polecam zapoznac z postem o budowie wolnossacej alfy
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=4 ... 251&type=3
jesli watpisz zapraszam do testow
http://m.ebay.com/itm/3-5-ROLLED-MUFFLE ... nav=SEARCH
co do projektu alfy polecam zapoznac z postem o budowie wolnossacej alfy
https://m.facebook.com/photo.php?fbid=4 ... 251&type=3
jesli watpisz zapraszam do testow
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=496172
w linku powyzej opisany podobny projekt typ twierdzi ze ze ma podobno 172 kunie bez portowania glowicy przy kompresji 10:1 a ja bym chcial zrobc portowanie i podniesc maks obroty przesuwajac odcinke i zrobic program tylko na paliwo 98 plus powiekszyc srednice
dolotu i przepustnicy a co wyjdzie to sie okaze
w linku powyzej opisany podobny projekt typ twierdzi ze ze ma podobno 172 kunie bez portowania glowicy przy kompresji 10:1 a ja bym chcial zrobc portowanie i podniesc maks obroty przesuwajac odcinke i zrobic program tylko na paliwo 98 plus powiekszyc srednice
dolotu i przepustnicy a co wyjdzie to sie okaze
Tak, z ITB to jest możliwe, ale ITB to nie jest "lekko dłubnięta przepustnica".
To jest tak niskiej jakości, że aż przykro. Robienie takiej kupy powinno być zakazane z szacunku do zasobów naturalnych. Jakbyś chciał to splanować to może braknąć grubości flanszy. Zejścia w kolektorze spawane są nie doczołowo, a na zakładkę, która zabiera pół przekroju. Zdarzyło mi się coś takiego już poprawiać po chińskich rączkach.
Pomnóż budżet, którym rzuciłeś 4-5x i zgodzę się, że można to zrobić dobrze.
Porządne strojenie wolnossaka na hamowni też swoje pochłonie.
kozmozz pisze:nie robic wydech tylko kupic dedykowany w stanach sa tanie
To jest tak niskiej jakości, że aż przykro. Robienie takiej kupy powinno być zakazane z szacunku do zasobów naturalnych. Jakbyś chciał to splanować to może braknąć grubości flanszy. Zejścia w kolektorze spawane są nie doczołowo, a na zakładkę, która zabiera pół przekroju. Zdarzyło mi się coś takiego już poprawiać po chińskich rączkach.
Pomnóż budżet, którym rzuciłeś 4-5x i zgodzę się, że można to zrobić dobrze.
Porządne strojenie wolnossaka na hamowni też swoje pochłonie.
Powodzenia
Jest fajny temat na forum o modyfikacji silnika wolnossącego - viewtopic.php?f=22&t=10052&p=415640&hilit=%C5%BCaba#p415640:
"Obecna specyfikacja bazowa:
1. Tłoki Supertech P4-MA84-P10 (nadwymiar 84.0mm, stopień kompresji 11:1)
2. Wałki CatCams custom (ssący: 270st, 11.5mm wznios, wydech: 260st, 11.0mm wznios)
3. Regulowane koła rozrządu
4. Szklanki Shim Under Bucket Supertech CF-30/16LC (plus podkładki regulacyjne LC-55)
5. Sprężyny/talerzyki tytanowe Supertech kit SPRK-MM18S
6. Na dolocie rura ze stożkiem
7. Kolektor wydechowy 4-2-1
8. Wydech 2.25" z katem i tłumikiem końcowym z komorami
9. Cooling re-route kit od M-tuned
10. Megasquirt PNP
Wynik: 164 KM i 193 Nm."
Wynik nie dotknął nawet 170 przy modach za ponad 10 tys.
A u Ciebie w "projekcie" nie ma tłoków z wyższą kompresją, regulowanych kół rozrządu, sprężynek, szklanek itp. Więc pewnie ledwo byś wyszedł ponad 150 KM.
Jest fajny temat na forum o modyfikacji silnika wolnossącego - viewtopic.php?f=22&t=10052&p=415640&hilit=%C5%BCaba#p415640:
"Obecna specyfikacja bazowa:
1. Tłoki Supertech P4-MA84-P10 (nadwymiar 84.0mm, stopień kompresji 11:1)
2. Wałki CatCams custom (ssący: 270st, 11.5mm wznios, wydech: 260st, 11.0mm wznios)
3. Regulowane koła rozrządu
4. Szklanki Shim Under Bucket Supertech CF-30/16LC (plus podkładki regulacyjne LC-55)
5. Sprężyny/talerzyki tytanowe Supertech kit SPRK-MM18S
6. Na dolocie rura ze stożkiem
7. Kolektor wydechowy 4-2-1
8. Wydech 2.25" z katem i tłumikiem końcowym z komorami
9. Cooling re-route kit od M-tuned
10. Megasquirt PNP
Wynik: 164 KM i 193 Nm."
Wynik nie dotknął nawet 170 przy modach za ponad 10 tys.
A u Ciebie w "projekcie" nie ma tłoków z wyższą kompresją, regulowanych kół rozrządu, sprężynek, szklanek itp. Więc pewnie ledwo byś wyszedł ponad 150 KM.
Zobaczymy co wyjdzie
Andrzej z Unitronica zawsze dawal rade a stroil swapowane i uturbiane rzeczy na seryjnych sterownikach
jesli chodzi o filtr to tylko gąbkowe ITG albo Pipercross
zadnych stozkow, bo juz nie raz widzialem piach w dolocie po rally crosie.
co do chinskich wydechow, tak zdarzaja sie fuckupy ale ostatnio coraz mniej
wiadomo ze mozna placic hajs i robic od zera
oczywiscie mozna tez kupic tytanowy zestaw
tylko akurat w tym przypadku nie jest to wysokobudzetowy projekt i te 260 dolcow za calosc
z kolektorem warte jest tego ryzyka dobra
nie doszacowalem sprezynek i uszczelek do
glowic ale nie chce ani kompresora ani turbo
wole zabawe w wysokie obroty w wolnossaku.
btw jaki jest koszt turbo?
Andrzej z Unitronica zawsze dawal rade a stroil swapowane i uturbiane rzeczy na seryjnych sterownikach
jesli chodzi o filtr to tylko gąbkowe ITG albo Pipercross
zadnych stozkow, bo juz nie raz widzialem piach w dolocie po rally crosie.
co do chinskich wydechow, tak zdarzaja sie fuckupy ale ostatnio coraz mniej
wiadomo ze mozna placic hajs i robic od zera
oczywiscie mozna tez kupic tytanowy zestaw
tylko akurat w tym przypadku nie jest to wysokobudzetowy projekt i te 260 dolcow za calosc
z kolektorem warte jest tego ryzyka dobra
nie doszacowalem sprezynek i uszczelek do
glowic ale nie chce ani kompresora ani turbo
wole zabawe w wysokie obroty w wolnossaku.
btw jaki jest koszt turbo?
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Nie widzę kompletnie żadnego sensu wsadzać tyle kasy by zwiększyć moc o 20KM w 1.6 skoro za połowę tego masz 140KM z NBfl 1.8. Pierwsze bym to robił a potem dopiero ostre wałki itp.
Koszt turbo?? Słyszałem, że i za 10k robili... realnie 14-20kzł.
Koszt turbo?? Słyszałem, że i za 10k robili... realnie 14-20kzł.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
kozmozz pisze:tylko akurat w tym przypadku nie jest to wysokobudzetowy projekt i te 260 dolcow za calosc
z kolektorem warte jest tego ryzyka
Dodaj jeszcze 200USD na transport i ewentualnie z 500zł na VAT a zrobi się około 2500zł.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Nie różni się praktycznie
Wysłane z mojego Venue 7 3730 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Venue 7 3730 przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
ja może wtrące swoje zdanie co do tematu tuning N/A. Wprawdzie nie Mazda a BMW. Mam tunigowane E46 2.8l. Z fabrycznych 193KM i 280NM (w zasadzie 190KM i 278NM bo tyle hamownia pokazała) udało się wycisnąć 229KM i 318NM. Tak naprawdę to kluczem było strojenie (na oryginalnym ECU), to dało drugie tyle KM co sam sprzęt. Zmieniony był kolektor ssący, wtryski, wkładka sportowa od Pipercrossa, kolektor wydechowy, wywalone katy (całego wydechu nie robiłem, tylko sam kolektor). Całość mnie wyszła ok 3-4 tys zł.
- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
yab pisze:ja może wtrące swoje zdanie co do tematu tuning N/A. Wprawdzie nie Mazda a BMW. Mam tunigowane E46 2.8l. Z fabrycznych 193KM i 280NM (w zasadzie 190KM i 278NM bo tyle hamownia pokazała) udało się wycisnąć 229KM i 318NM. Tak naprawdę to kluczem było strojenie (na oryginalnym ECU), to dało drugie tyle KM co sam sprzęt. Zmieniony był kolektor ssący, wtryski, wkładka sportowa od Pipercrossa, kolektor wydechowy, wywalone katy (całego wydechu nie robiłem, tylko sam kolektor). Całość mnie wyszła ok 3-4 tys zł.
Akurat w 2.8 to nihil novi, sam kolektor daje +20 koni. W mx5 czegoś takiego nie uświadczysz.
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Już całość
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60