90 czy 115km
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
temat był juz dobrze opracowany,poszukaj w archiwum.Z tego co mi wiadomo przeróbka z 90 na 150 nie jest mozliwa,to dwa rózne silniki.Musisz szukac tych z pierwszych lat produkcji jesli zamiezasz kupic,jesli juz masz wersje 90-iu konna to pozostaje ci tylko żmudny tuning.Dolot,wylot,wałki,chip...
Tuning taki jak dolot, wylot, wałki i chip to koszt przynajmniej 3k lekko licząc...
A i tak efekty nie będą jakieś znaczące...
Za te pieniądze szukać silnika 1.8 i spokój Przekładka, najlepiej wraz z 6b skrzynią i jest ok
Jak tuning dla podniesienia mocy to turbo/kompresor, jak dla wyglądu to dolot i wylot ( no i dla dźwięku oczywiście... )
A i tak efekty nie będą jakieś znaczące...
Za te pieniądze szukać silnika 1.8 i spokój Przekładka, najlepiej wraz z 6b skrzynią i jest ok
Jak tuning dla podniesienia mocy to turbo/kompresor, jak dla wyglądu to dolot i wylot ( no i dla dźwięku oczywiście... )
110@???KM
134@???Nm
134@???Nm
Mayk pisze:Tuning taki jak dolot, wylot, wałki i chip to koszt przynajmniej 3k lekko licząc...
Za 3k to zrobisz sam dolor i wylot.... sam chip trzeba liczyc 1,5-2k , walki tez z 1,5k. Wiec za wszysto razem napewno w 3k sie nie zmiescisz
Wniosek taki ze najleppiej kupic odrazu 115 hp albo 1.8
Dla mnie dolot to Typhon K&N - 650zł, wylot bez kolektorów, wywalenie kata i inny końcowy - nie miałem na myśli całego z kwasówy o większej średnicy...
Mimo to masz rację, z chipem i wałkami nigdy w 3k się nie uda zmieścić... 4,5 min jeśli podchodzić do sprawy 'po mojemu'
Mimo to masz rację, z chipem i wałkami nigdy w 3k się nie uda zmieścić... 4,5 min jeśli podchodzić do sprawy 'po mojemu'
110@???KM
134@???Nm
134@???Nm
a pozornie wygląda podobnie
pozdrawiam
Radek
www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska
Radek
www.mx5.prv.pl
Miata Klub Polska