[NA] autoalarm + centralny
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
możecie polecić jakieś zestawy aby działały bezawaryjnie i bezproblemowo?
w poprzednim aucie miałem centralny Stig z scyzorykami i nie byłem za bardzo zadowolony najgorsze były piloty, bardzo kiepska jakość jeden pękł po 2 dniach użytkowania w drugim cały czas sie odkręcał grot. Pozatym dość często sie rozprogramowywały (fak jakie słowo)
trzeba było rozdzierać tapicerkę i centralke zeby przycisnąć guzik i wczytać pilot
coś takiego wpadło mi w oko http://allegro.pl/show_item.php?item=3159823725
co sadzicie?
w poprzednim aucie miałem centralny Stig z scyzorykami i nie byłem za bardzo zadowolony najgorsze były piloty, bardzo kiepska jakość jeden pękł po 2 dniach użytkowania w drugim cały czas sie odkręcał grot. Pozatym dość często sie rozprogramowywały (fak jakie słowo)
trzeba było rozdzierać tapicerkę i centralke zeby przycisnąć guzik i wczytać pilot
coś takiego wpadło mi w oko http://allegro.pl/show_item.php?item=3159823725
co sadzicie?
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
Jak już robić, to pomyśl o 3 siłownikach - otwieranie klapy z pilota jest fajne. Sam o tym myślę.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
-
- Posty: 1047
- Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin
Autopage ma dokładnie ten zestaw - zamontował, widziałem, sprawdziłem działa, jest super. Polecił, więc i ja taki kupiłem na miejscu od tych ludzików ze Szczecina. Na dniach będę montował.
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
ubek pisze:nie myślałem o bagażniku w sumie, tam by trzeba było chyba jakiś inny siłownik montować.
Jak nie mam bagażnika na klapie to ta odskakuje sama po pociągnięciu za dźwignię. Wystarczyłoby przy dźwigni jakiś siłowniczek zastosować.
No zależy jaki wielki musiałby być. Ja tam nie czuję dużego oporu, czyli nie musiałby być jakiś wielki i silny hydrauliczny potwór jak do centralnego (jak na rozmiary schowka).
Ale jak ktoś chce zamykanie i otwieranie zarazem to trochę bardziej skomplikowana instalacja... mi tam by starczył taki co otworzy zamek. Kufer sam odskoczy, a zamknąć już mogę ręką. O ile w ogóle otwieranie kufra z kluczyka tanie niezbędne
Ale jak ktoś chce zamykanie i otwieranie zarazem to trochę bardziej skomplikowana instalacja... mi tam by starczył taki co otworzy zamek. Kufer sam odskoczy, a zamknąć już mogę ręką. O ile w ogóle otwieranie kufra z kluczyka tanie niezbędne
Nie wiem... wg mnie zbędna fanaberia W gruncie rzeczy zastanawia mnie ile by prądu potrzebowała cewka żeby wessać kawałek stali do siebie (a tenże kawałek przykręcić do dźwigni)... jeśli nie musiałaby być jakichś monstrualnych rozmiarów to można by to spokojnie schować pod schowkiem. Ale to jest DIY a nie wszyscy to lubią.
przemasi pisze:A ja tylko dodam, że ze świecą szukać takiego podejścia do klienta.
Ja mam do nich kilkaset metrów, przy kombinowaniu jak podpiąć podnoszenie świateł do centralnego zamka, jakiś elemencik na płytce się sfajczył. Szybka do nich poszedłem i gość z działu technicznego naprawił mi centralkę za darmo od ręki w 5 minut rozmawiając przez telefon, byłem w szoku... więc zgadzam się w 100% obsługa super. Jedyny minus zestawu który mam u siebie, to strasznie cienkie przewody, ciężko je polutować.
-
- Posty: 1047
- Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin
Jutro montuje cały zestaw razem z Autopage w swojej NA, jak chcecie to wrzucę zdjęcia z montażu
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
ok widze to
ta blacha to twoja robota ? kable puszczone prawa strona przez ta dziurę w grodzi (koło anteny) tak ?
dobra zamawiam od nich nie ma sie co rozczulać.
jakieś foty z montażu byly by super szczególnie umiejscowienie sterownika prowadzenie kabli i takie tam detale.
ta blacha to twoja robota ? kable puszczone prawa strona przez ta dziurę w grodzi (koło anteny) tak ?
dobra zamawiam od nich nie ma sie co rozczulać.
jakieś foty z montażu byly by super szczególnie umiejscowienie sterownika prowadzenie kabli i takie tam detale.
sterowniki poszły w dwa miejsca, od siłowników jest nad komputerem obok dmuchawy, a centralka udar i przekaźnik do otwierania bagażnika nad bezpiecznikami pod kierownicą.
Odcinasz z wiązki kabli do siłowników te co idą na tylne drzwi normalnie, łączysz je ze sobą i masz do bagażnika. Zamiast montażu syreny można podpiąć się do klaksonu do zielono/czerwonego kabla. Oprócz tego podpina się do krańcówek w progu kierowcy czerwono/biały i do dwóch zielonych grubszych z białym i czarnym paskiem też najwygodniej koło podstopnicy/progu. Ogólnie roboty jest dużo, zeszło nam 11 godzin.
Odcinasz z wiązki kabli do siłowników te co idą na tylne drzwi normalnie, łączysz je ze sobą i masz do bagażnika. Zamiast montażu syreny można podpiąć się do klaksonu do zielono/czerwonego kabla. Oprócz tego podpina się do krańcówek w progu kierowcy czerwono/biały i do dwóch zielonych grubszych z białym i czarnym paskiem też najwygodniej koło podstopnicy/progu. Ogólnie roboty jest dużo, zeszło nam 11 godzin.
zamontowałem własnie siłownik do klapy bagażnika - pytanie laika jest takie - z siłownika dwa przewody idą : niebieski i zielony - który podłączyć do masy a który do przekaźnika? czy to ma jakieś znaczenie?
Proszę o podpowiedź:
zrobiłem sobie małe KUKU - a dokładnie: centralny z alarmem zamontowany
tylko coś poknociłem, bo użyłem w części starej instalacji z poprzedniego alarmu i centralnego zamontowanego jeszcze przez Niemca, a chodzi o to że jak uzbrajam alarm to centralny otwiera drzwi, jak rozbrajam to zamyka - działa na odwrót. Czy to może przez źle podłączone siłowniki? zamienić kabelki? Poradźcie Koledzy o co kaman.
zrobiłem sobie małe KUKU - a dokładnie: centralny z alarmem zamontowany
tylko coś poknociłem, bo użyłem w części starej instalacji z poprzedniego alarmu i centralnego zamontowanego jeszcze przez Niemca, a chodzi o to że jak uzbrajam alarm to centralny otwiera drzwi, jak rozbrajam to zamyka - działa na odwrót. Czy to może przez źle podłączone siłowniki? zamienić kabelki? Poradźcie Koledzy o co kaman.
- Morfi
- Donator
- Posty: 1699
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
Powiedzcie jakie funkcje autoalarmu wykorzystujecie poza centralnym zamkiem? Jak z czujkami mikrofalowymi, ruchu, kradzieży, syrena itp?
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L
Ja postawiłem teraz auto pod blokiem jak się przeprowadziłem. Gdybym miał wybór to żadnego czujnika ruchu/wstrząsów bym nie chciał. Niecałe 100m od są tory kolejowe... Muszę teraz zamykać auto z kluczyka po upewnieniu się że alarm jest rozbrojony (centralny zamek włącza alarm - raczej mam dostawiany).
Starczyłyby czujki mikrofalowe i centralny zamek (no i syrena do tego).
Starczyłyby czujki mikrofalowe i centralny zamek (no i syrena do tego).