Stabilizatory
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Nowe seryjne łączniki. Mocowanie też seria.
Myślę że w Poznaniu też trzeba poszukać firmy Kowalstwo- Resory jak ta w Wawie. Znam też firmę dorabiajaca sprężyny wg życzenia może warto u nich zapytać o grubszego staba:)
Myślę że w Poznaniu też trzeba poszukać firmy Kowalstwo- Resory jak ta w Wawie. Znam też firmę dorabiajaca sprężyny wg życzenia może warto u nich zapytać o grubszego staba:)
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- TofikGST
- Posty: 220
- Rejestracja: 17 gru 2018, 21:40
- Model: NA
- Wersja: Eunos Roadster 1.8
- Lokalizacja: Jersey
Stab zrobią tak żeby były do niego seryjne łączniki. Kumpel dorabiał sporo grubszego staba niż seria i normalnie seryjne łączniki zakładał. Na mocowaniach dawał poli z Olkusza to mu odrobili pod grubość staba. Jak ktoś chce normalna gumę to zawsze można podebrać od czegoś, to kosztuje grosze a większość jest kształtem taka sama, tylko jechać do motoryzacyjnego i wybierać
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jestem już w kontakcie z tą firmą z Warszawy i na 99% będę brał od nich tego staba, bo chcą 500-600zł netto, a skoro będzie to pasowało do seryjnych łączników, to dokupuję tylko gumki do Mitsubishi Pajero po 10zł i można zakładać. Przynajmniej tak to rozumiem.
-
- Donator
- Posty: 55
- Rejestracja: 31 paź 2017, 18:45
- Model: NB
- Wersja: Zielona wyścigówa
- Lokalizacja: Wrocław
Chętny na zakup grupowy w razie czegoJestem już w kontakcie z tą firmą z Warszawy i na 99% będę brał od nich tego staba, bo chcą 500-600zł netto, a skoro będzie to pasowało do seryjnych łączników, to dokupuję tylko gumki do Mitsubishi Pajero po 10zł i można zakładać. Przynajmniej tak to rozumiem.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jednak do wyboru jest tylko grubość 26mm lub 28mm. Nie wiem, która będzie lepsza. Za mało to seria, za dużo to taczka. Anyway, potrzebują tam oryginalnego stabilizatora na wzór. Czy komuś leży seryjny stabilizator z NB i jest gotów go wysłać, żeby sobie zdjęli wymiary? Ja niestety nie mogę swojego zdjąć, bo moja miata to daily... Jeżeli ktoś z was to ogarnie, to ja postaram się ogarnąć cały zakup grupowy.
Co do gum stabilizatora to wygrzebałem gdzieś w katalogach numer OE do starej Mazdy 323, która powinna mieć 27mm stabilizator w oryginale i zamówiłem w Carspeedzie. Jak wymiar wewnętrzny faktycznie będzie miał 27mm (bo nie ma w oficjalnym katalogu) to tu napiszę i najwyżej przy zakupie grupowym je też zamówię w większej ilości.
Co do gum stabilizatora to wygrzebałem gdzieś w katalogach numer OE do starej Mazdy 323, która powinna mieć 27mm stabilizator w oryginale i zamówiłem w Carspeedzie. Jak wymiar wewnętrzny faktycznie będzie miał 27mm (bo nie ma w oficjalnym katalogu) to tu napiszę i najwyżej przy zakupie grupowym je też zamówię w większej ilości.
Ostatnio zmieniony 23 gru 2019, 13:51 przez Ross, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Stabilizator zamówiony w rozmiarze 28mm, niedługo do mnie przyjdzie. I teraz pytanie - żeby dowolnie sobie wybrać za który z trzech otworów go zamontuję, potrzebuję regulowanych łączników, czy nie?
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jak nie potrzebuję to super, bo oszczędza mi to sporo pieniędzy (100zł vs 600zł), ale w czym są lepsze? Myślałem, że stosuje się je tam, gdzie po prostu trzeba je stosować, bo zwykłe są za krótkie albo za długie. W sensie co dałaby mi zmiana na regulowane? Nie mam gwintu, więc zawieszenie cały czas na tej samej wysokości (B6/B8 + Eibach -25mm).
- MMRS
- Donator
- Posty: 1819
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Skoro stabilizator regulowany (3 opcje regulacji napięcia) to w jaki sposób poprawnie regulować nie regulowaną końcówką? Łeb końcówki staba musi wchodzić w otwór regulacyjny pod kątem prostym. Poza tym z reguły tanie końcówki przy wymianie trzeba ciąć. Te droższe są zwyczajnie lepsze i posiadają kontry śrubowe, nie imbusowe.Ross pisze: ↑19 sty 2020, 17:53Jak nie potrzebuję to super, bo oszczędza mi to sporo pieniędzy (100zł vs 600zł), ale w czym są lepsze? Myślałem, że stosuje się je tam, gdzie po prostu trzeba je stosować, bo zwykłe są za krótkie albo za długie. W sensie co dałaby mi zmiana na regulowane? Nie mam gwintu, więc zawieszenie cały czas na tej samej wysokości (B6/B8 + Eibach -25mm).
- MMRS
- Donator
- Posty: 1819
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Jak skopiują Ci serię, tylko grubość będzie większa, istnieje szansa że seryjna końcówka spasuje z którymś tam otworem. Regulowana końcówka pozwala napinać Ci stabilizator pomimo posiadania otworów regulacyjnych. Dzięki temu można na jednym otworze uzyskać różne napięcia stabilizatora.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Skopiowali mi staba od BNC. Może i któryś otwór spasuje, ale że stab ma 28mm, to zależy mi konkretnie na wewnętrznym otworze, bo wtedy podobno jest bardziej miękko. W takim razie pozostaje chyba zakup regulowanych. Na szczęście zobaczyłem teraz, że np. I.L. Motorsport na kmparts.pl kosztuje 300zł za komplet, a nie za jeden łącznik jak myślałem.
Trochę odświeżę temat - jak optymalnie dobrać stabilizator do uliczno-torowego NA przed liftem?
Na stronie flyin' miata rozróżniają przed i polifta, przedni stab przedlift ma 24mm a polift 26mm.
Czy pasują stabilizatory z NB, jeśli tak to z jaką przeróbką?
Które wartości stabilizatorów tylnych będą odpowiednie dla neutralnego prowadzenia przy przednim 24-27mm?
No i najważniejsze - skąd wziąć tanie staby?
Na stronie flyin' miata rozróżniają przed i polifta, przedni stab przedlift ma 24mm a polift 26mm.
Czy pasują stabilizatory z NB, jeśli tak to z jaką przeróbką?
Które wartości stabilizatorów tylnych będą odpowiednie dla neutralnego prowadzenia przy przednim 24-27mm?
No i najważniejsze - skąd wziąć tanie staby?
Najtaniej to chyba kupić staby od sportivea. Nie pamiętam jaką mają grubość, szczególnie grube nie są, ale różnica będzie odczuwalna.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 20 mar 2019, 10:35
- Model: NA
- Lokalizacja: Elbląg
Czy aby założyć stabilizatory z nb do na potrzebne są łączniki z nb czy jest na to jakiś inny sposób?
- Alex
- Donator
- Posty: 4680
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Widzę, że przednich stabów w BNC nadal nie ma (trzymam za Jakuba kciuki, żeby podwykonawca się ogarnął), a zainteresowanie tematem jest, bo piszecie na grupie na fb.
Tak więc jeśli komuś się pali i chce ogarnąć przedniego staba na szybko to małe podsumowanko:
Stabilizator zamówiłem w firmie ,,Roguski G. Kowalstwo. Resory, sprężyny". Kontaktowałem się mailowo (dorman.gr@wp.pl) i telefonicznie (511215197). Za przedni stabilizator do NB o grubości 28mm razem z dwoma obejmami i przesyłką zapłaciłem 500zł. Mogą wykonać dowolną grubość co 2mm (24, 26, 28, 30mm itd.) Za malowanie proszkowe chcieli dodatkowo 60-70zł i potrzebowali dodatkowego tygodnia, a zwykłe lakierowanie było w cenie i od razu. Zdecydowałem się na zwykłe lakierowanie, ale niestety zostało to źle zrobione i owinięte samoprzylepnym foliopakiem, który potem schodził razem z lakierem, więc wysłałem stabilizator do zaprzyjaźnionej lakierni proszkowej. Tak więc do tego proszku jednak warto dopłacić
Stabilizator jest jak najbardziej w porządku.
Na początku chciałem zamocować stabilizator na gumach a nie poliuretanach, ale nie udało mi się jednak znaleźć odpowiednich, tak, żeby nie było trzeba dorabiać do nich obejm. Poza tym, po rozmowie z Poliuretany Olkusz byłem już bardziej przekonany do poli. Ja zamówiłem pasujące poliuretany właśnie u nich, wysyłając im pożyczone razem ze stabem na wzór (i kazałem im zapisać wzór tak, żeby na hasło ,,BNC 28mm MX-5 NB" byli w stanie każdemu wysłać), ale po fakcie okazało się, że ma je również na stanie Jakub Kielech z BNC i to chyba nawet taniej, tak więc polecam uderzać do niego w tym temacie (np. na facebooku, bo na forum chyba nie wchodzi zbyt często).
Organizacyjnie to by było na tyle. A teraz mój przykład działania stabilizatora w praktyce, żeby ewentualnie pomóc niezdecydowanym co do grubości czy do samej wymiany.
MX-5 NB 1.8 1999r. torsen 5b. Z przodu grubości staba już nie pamiętam jaka była fabrycznie, ale z tyłu jest seria 11mm (występowały też 12mm). Fabrycznie nadsterowność, ale bardzo łatwa do opanowania i fajna do poświrowania. Na tor jednak to nie jest to co bym chciał.
Po wsadzeniu chyba troszeczkę utwardzonych Bilstein B6 + Eibach Pro Kit -25mm i stabilizatora przedniego 28mm na środkowym ustawieniu auto stało się podsterowne, ale dużo bardziej niż bym chciał. Na Torze Krzywa czułem to najmocniej na rondzie i na nawrocie po drugiej stronie toru - na nawrocie musiałem mieć idealny apex i nie jechać szybko + pomagać sobie lewą nogą, bo inaczej od razu leciałem do przodu płużąc jak pług (xd). Na rondzie nie pomagało nic i nawet z idealnym apexem musiałem jechać po prostu zbyt wolno. Ani na torze ani na drodze nie potrafiłem nigdzie po ludzku postawić auta bokiem. Zmieniłem jednak ustawienie stabilizatora na bardziej miękkie o jedno oczko, czyli ze środkowych otworów przepiąłem łączniki na otwory zewnętrzne. Pojawiali się na tym forum heretycy, którzy twierdzili, że im szerzej tym twardziej - proszę ich nie słuchać, bo jest odwrotnie. Takie przepięcie o jedno oczko powinno odpowiadać za zmianę twardości tak jakbyście zmieli staba na o 1mm grubszego/cieńszego. W praktyce u mnie zmieniło to naprawdę dużo. Na drodze w tych samych miejscach i warunkach (np. ciasny ślimak po drodze z pracy do domu), gdzie w ustawieniu środkowym auto wyjeżdżało mi do przodu, teraz ładnie się klei, a po agresywnym dodaniu gazu delikatnie stawia bokiem.
Edit:
Niestety na rundzie MC na Torze Kielce okazało się, że podsterowności jest nadal za dużo. Wsadziłem 14mm na tył i stwierdzam, że na moim zawiasie (B8 + Pro Kit) staby 28+14 to idealny set.
Tak więc jeśli komuś się pali i chce ogarnąć przedniego staba na szybko to małe podsumowanko:
Stabilizator zamówiłem w firmie ,,Roguski G. Kowalstwo. Resory, sprężyny". Kontaktowałem się mailowo (dorman.gr@wp.pl) i telefonicznie (511215197). Za przedni stabilizator do NB o grubości 28mm razem z dwoma obejmami i przesyłką zapłaciłem 500zł. Mogą wykonać dowolną grubość co 2mm (24, 26, 28, 30mm itd.) Za malowanie proszkowe chcieli dodatkowo 60-70zł i potrzebowali dodatkowego tygodnia, a zwykłe lakierowanie było w cenie i od razu. Zdecydowałem się na zwykłe lakierowanie, ale niestety zostało to źle zrobione i owinięte samoprzylepnym foliopakiem, który potem schodził razem z lakierem, więc wysłałem stabilizator do zaprzyjaźnionej lakierni proszkowej. Tak więc do tego proszku jednak warto dopłacić
Stabilizator jest jak najbardziej w porządku.
Na początku chciałem zamocować stabilizator na gumach a nie poliuretanach, ale nie udało mi się jednak znaleźć odpowiednich, tak, żeby nie było trzeba dorabiać do nich obejm. Poza tym, po rozmowie z Poliuretany Olkusz byłem już bardziej przekonany do poli. Ja zamówiłem pasujące poliuretany właśnie u nich, wysyłając im pożyczone razem ze stabem na wzór (i kazałem im zapisać wzór tak, żeby na hasło ,,BNC 28mm MX-5 NB" byli w stanie każdemu wysłać), ale po fakcie okazało się, że ma je również na stanie Jakub Kielech z BNC i to chyba nawet taniej, tak więc polecam uderzać do niego w tym temacie (np. na facebooku, bo na forum chyba nie wchodzi zbyt często).
Organizacyjnie to by było na tyle. A teraz mój przykład działania stabilizatora w praktyce, żeby ewentualnie pomóc niezdecydowanym co do grubości czy do samej wymiany.
MX-5 NB 1.8 1999r. torsen 5b. Z przodu grubości staba już nie pamiętam jaka była fabrycznie, ale z tyłu jest seria 11mm (występowały też 12mm). Fabrycznie nadsterowność, ale bardzo łatwa do opanowania i fajna do poświrowania. Na tor jednak to nie jest to co bym chciał.
Po wsadzeniu chyba troszeczkę utwardzonych Bilstein B6 + Eibach Pro Kit -25mm i stabilizatora przedniego 28mm na środkowym ustawieniu auto stało się podsterowne, ale dużo bardziej niż bym chciał. Na Torze Krzywa czułem to najmocniej na rondzie i na nawrocie po drugiej stronie toru - na nawrocie musiałem mieć idealny apex i nie jechać szybko + pomagać sobie lewą nogą, bo inaczej od razu leciałem do przodu płużąc jak pług (xd). Na rondzie nie pomagało nic i nawet z idealnym apexem musiałem jechać po prostu zbyt wolno. Ani na torze ani na drodze nie potrafiłem nigdzie po ludzku postawić auta bokiem. Zmieniłem jednak ustawienie stabilizatora na bardziej miękkie o jedno oczko, czyli ze środkowych otworów przepiąłem łączniki na otwory zewnętrzne. Pojawiali się na tym forum heretycy, którzy twierdzili, że im szerzej tym twardziej - proszę ich nie słuchać, bo jest odwrotnie. Takie przepięcie o jedno oczko powinno odpowiadać za zmianę twardości tak jakbyście zmieli staba na o 1mm grubszego/cieńszego. W praktyce u mnie zmieniło to naprawdę dużo. Na drodze w tych samych miejscach i warunkach (np. ciasny ślimak po drodze z pracy do domu), gdzie w ustawieniu środkowym auto wyjeżdżało mi do przodu, teraz ładnie się klei, a po agresywnym dodaniu gazu delikatnie stawia bokiem.
Edit:
Niestety na rundzie MC na Torze Kielce okazało się, że podsterowności jest nadal za dużo. Wsadziłem 14mm na tył i stwierdzam, że na moim zawiasie (B8 + Pro Kit) staby 28+14 to idealny set.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2020, 18:19 przez Ross, łącznie zmieniany 2 razy.
Kojarzysz czy mają też wzór do NA? Czy potrzebują tego staba BNC czy staba oe na wzór?
Tyły też zamierzasz robić?
Przy założeniu, że ten produkt jest bardzo chodliwy można by ogarnąć z nimi jakiegoś grupowca na staby.
Na pewno staby przednie 26-28mm z regulacją oraz staby 14-15 mm tył z regulacją do NA i do NB będą chodliwym towarem
Tyły też zamierzasz robić?
Przy założeniu, że ten produkt jest bardzo chodliwy można by ogarnąć z nimi jakiegoś grupowca na staby.
Na pewno staby przednie 26-28mm z regulacją oraz staby 14-15 mm tył z regulacją do NA i do NB będą chodliwym towarem
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Do NA raczej nie mają i trzeba im wysłać jakiś na wzór. Raczej bez różnicy jaki im wyślesz - na podstawie OE też powinni bez problemu zrobić grubszy. Do NB nie trzeba wysyłać na wzór, bo ja wysyłałem i mają zapisany szablon, a przynajmniej mieli mieć.
Z tyłem tak jak pisałem - zobaczę na torze czy muszę zmienić, a jeśli tak to na OE 12mm raczej wystarczy.
Jeśli się wam spieszy to możecie sobie zorganizować jakiś zakup grupowy na przody, a tyły są dostępne u Jakuba z BNC, więc bez sensu kombinować - bierzcie od niego.
Z tyłem tak jak pisałem - zobaczę na torze czy muszę zmienić, a jeśli tak to na OE 12mm raczej wystarczy.
Jeśli się wam spieszy to możecie sobie zorganizować jakiś zakup grupowy na przody, a tyły są dostępne u Jakuba z BNC, więc bez sensu kombinować - bierzcie od niego.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Ross ,.przede wszystkim dziękuję za relację:) Cena bardzo dobra tylko...
Ciekawa sprawa. To co mnie interesuje najbardziej...to skąd ta podsterowność? Jakie masz teraz opony?
Ja miałem w poprzedniej Miacie 28 mm H&R i podsterowności nie było nic..a wręcz przeciwnie...
Tylko ja założyłem zwykłe łączniki, a stabilizator miał regulacje- 2- lub 3 dziury, już nie pamiętam....
Ciekawa sprawa. To co mnie interesuje najbardziej...to skąd ta podsterowność? Jakie masz teraz opony?
Ja miałem w poprzedniej Miacie 28 mm H&R i podsterowności nie było nic..a wręcz przeciwnie...
Tylko ja założyłem zwykłe łączniki, a stabilizator miał regulacje- 2- lub 3 dziury, już nie pamiętam....
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Podsterowność była i na oponach zwykłych (Fulda Sportcontrol) i na torowych (Federal 595RS-R). Ciśnienie ~1.8bar.
Ty miałeś 26mm a nie 28mm, więc przy tej samej grubości tyłu (11mm), miałeś o wiele mniej podsterowne auto niż ja na środkowym ustawieniu. Wszystko się zgadza.
A jeśli tył też zmieniłeś na HR (16mm) to już w ogóle miałeś nadsterowność.
Ty miałeś 26mm a nie 28mm, więc przy tej samej grubości tyłu (11mm), miałeś o wiele mniej podsterowne auto niż ja na środkowym ustawieniu. Wszystko się zgadza.
A jeśli tył też zmieniłeś na HR (16mm) to już w ogóle miałeś nadsterowność.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Racja , przód miałem 26 mm, tył zmieniłem tylko na chwilę, szybko wróciłem do serii.Ross pisze: ↑14 cze 2020, 21:56Podsterowność była i na oponach zwykłych (Fulda Sportcontrol) i na torowych (Federal 595RS-R). Ciśnienie ~1.8bar.
Ty miałeś 26mm a nie 28mm, więc przy tej samej grubości tyłu (11mm), miałeś o wiele mniej podsterowne auto niż ja na środkowym ustawieniu. Wszystko się zgadza.
A jeśli tył też zmieniłeś na HR (16mm) to już w ogóle miałeś nadsterowność.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Planuje ktoś zamawiać przedni stab u kowala? Chętnie się dołączę. Ostatnio dzwoniłem do Pana Roguskiego, to powiedział, że konieczny jest stabilizator na wzór. Może ktoś z okolic Wawy by zamawiał, może jakiś zakup grupowy? Dajcie znać na pw jakby co. Pozdrówka
Dopisuje się do listy jak cena nie będzie przesadzona. I ze 2 osoby znajdę. Celuję w 28/30mm. Ktoś coś jeszcze?
- michalkow
- Posty: 106
- Rejestracja: 25 kwie 2019, 21:18
- Model: NA
- Wersja: 1.6 1997
- Lokalizacja: Ćmielów
Odkopię stary temat. Czy wrzucenie grubszych stabów w NA wystarczy, żeby zmniejszyć przechyły na zakrętach? Mam założenie, by doznania wizualne i z jazdy były w moim aucie najbliższe serii. Dlatego odrzucam jakiekolwiek gleby, ale te przechyły...Boziu, tu trzeba jednak zaingerować w fabrykę.
Zmniejszy przechyły, zostaję kwestia jakie zawieszenie posiadasz obecnie? Bo jeśli 30 letnie oryginalne amorki i sprężyny to lepiej zacząć od wymiany właśnie ich.
Jak chcesz grubsze staby to polecam @konior plus regulowane łączniki by się przydały żeby to dobrze wyregulować, no i wzmocnenie mocowana przedniego staba. Bo z grubszym stabiliziatorem to jednak trochę pracuje.
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
Jak chcesz grubsze staby to polecam @konior plus regulowane łączniki by się przydały żeby to dobrze wyregulować, no i wzmocnenie mocowana przedniego staba. Bo z grubszym stabiliziatorem to jednak trochę pracuje.
Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
White NA BP'95
-
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:16
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Wałbrzych
Jakbyś chciał to mam gotowy zestaw stabów do NAmichalkow pisze: ↑20 lut 2024, 9:44Odkopię stary temat. Czy wrzucenie grubszych stabów w NA wystarczy, żeby zmniejszyć przechyły na zakrętach? Mam założenie, by doznania wizualne i z jazdy były w moim aucie najbliższe serii. Dlatego odrzucam jakiekolwiek gleby, ale te przechyły...Boziu, tu trzeba jednak zaingerować w fabrykę.
Przód 3 oczkowe 28 mm
tył 3 oczkowe 14 mm
Wszystko z gumami + kontrami
regulowane łączniki też mam
Pozdro