Mx5 nbfl cieknący olej
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 29 kwie 2015, 9:51
- Model: NB FL
- Wersja: silver blue
Witam mam problem z miatą w garazu zauwazylem ze zostaje plama oleju zajrzałem pod auto i caly tyl silnika jest mokry od oleju. Od samej góry od pokrywy zaworów i mam do was pytanie czy mozliwe jest zeby az tak cieklo spod pokrywy. Uszczelke pod głowicą wykluczam bo nie ma zadnych objawów. Macie jakies pomysly ?Najdziwniejsze jest to ze to na pewno olej silnikowy ale nie musze dolewac miedzy wymianami ktoś moze ma jakis pomysl skad to może cieknąć???
Ja bym wyczyścił silnik i zobaczy dokładnie skąd to się pojawia, po kazdej jezdzie sprawdz czy cieknie
master98566 pisze:Uszczelke pod głowicą wykluczam bo nie ma zadnych objawów.
Najdziwniejsze jest to ze to na pewno olej silnikowy ale nie musze dolewac miedzy wymianami
Tzn olej ci się magiczne produkuje w silniku? [WINKING FACE]
Jak olej leje się z tyłu silnika to prawdopodobne są 2 rzeczy:
- jeśli silnik jest ubabrany olejem od samej góry to uszczelka pokrywy,
- jeśli cieknie z dołu to Uszczelniacz silnik / skrzynia.
Uszczelkę pokrywy możesz zmienić profilaktycznie, koszt nowej to 100zl
- Broonek
- Donator
- Posty: 441
- Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeśli nie musisz dolewać pomiędzy wymianami a ubytek jest znaczny to jest szansa że do oleju dostaje Ci się paliwo.
Powąchaj korek olejowy i sprawdź lepkość oleju z inną Miatą.
Powąchaj korek olejowy i sprawdź lepkość oleju z inną Miatą.
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
master98566 pisze:Uszczelke pod głowicą wykluczam bo nie ma zadnych objawów
No to przestań wykluczać bo ta przypadłość się zdarza, sączenie się z kanału olejowego w upg od strony grodzi. Poza tym tak jak poprzednicy pisali - uszczelka pokrywy zaworów, uszczelniacz wału korbowego na łączeniu skrzyni/silnika lub uszczelniacz wału z przody ale prawdopodobnie widziałbyś mokre koło pasowe.